36. forduló, 38. forduló, Fegyenc József összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. febr. 4. 15h:58'
EZ A 73. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
74. játékheted kezdete: febr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4818
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

FEGYENC JÓZSEF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,26] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

fvh 12 felt. varázslat haszn. 12
Harci varázslataidat használni fogod minden 12. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

kf 249 kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

d 9 3 eldobod a 9. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 182.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[91,27] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy oltárt. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra.
Összeakadsz Szőröstalppal. Fairlight ministránsa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy arató csattanat trófea és egy pordémon trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
A kalandozó megkínál néhány szem szamócával. - Nagyon kedves! - mondod, és bekapod őket. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [92,28] Továbbra is síkságon vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia templom van. Nyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,29] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász tatu. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Leorickkel. Chara-din híve. Egy ezüst nyakláncot, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy olimpiai vasmedált, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[30 pontot használtál fel, van még 152.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[94,30] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Csillag vigyorog kajánul. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pordémon. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pordémon testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pordémon testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a pordémon testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vasalt bunkóval megütöd a pordémon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a pordémon testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált karmos tankány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő pordémon trófeát. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 41 életpontot! Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [93,31] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sünmedve. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,32] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belenyomja szarvát a bal kezedbe a karmos tankány. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a karmos tankány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 122.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[92,33] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy épület van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,34] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (569. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 102.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 101.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 91.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [10 pontot használtál fel, van még 51.]

f 106 kísérletezel a 106. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy karócsapdát. (ld. enc.) 72 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 39.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz kis vaspajzsot. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 27.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 17.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 10 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 48 életpontot! [10 pontot használtál fel, van még 7.]
Szomjas vagy, víz meg sehol. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani.

PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

KARÓCSAPDA (163. TÁRGY)
Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni.

KIS VASPAJZS (159. TÁRGY)
A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Fegyenc József, egy rövid ősz hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Fekete a bőröd. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 37. fordulód.

Erő: 22 Szint: 13 Merészség: 6/6 Magasság: 254 cm
IQ: 12 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 Védekezés: 16 Menekülés: 30 % Életkor: 16/16 év
Egészség: 15 Életpont: 153/104 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 44/7 Pénz: 236 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/6
Eddig összesen 257 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 998 TP-t kaptál. Jelenleg 44 985 TP-d van. A következő szinthez még 3 015 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, pordémon, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/80 szúrófegyverek: 3/58 ütőfegyverek: 17/79 (+28%)
dobófegyverek: 9/8 (+41%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,52 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 79 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/81 (+11%) 2. nyomkövetés: 8/30 (+67%) 3. mászás: 3/21
4. csapdakészítés: 3/72 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/91 6. gyógyítás: 11/43
7. felderítés: 1/0 8. taumaturgia: 10/62 (+3%) 9. zene: 1/0
10. szörnyismeret: 1/0 11. zárnyitás: 5/39 12. vadászat: 1/23
13. bányászat: 2/43 14. főzés: 3/72 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
41, 42, 46, 47, 48.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5415 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bőrpáncél (#51) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 rézpajzs (#73) 1 tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
>1 bot (#4) 1 * bumeráng (#249) 1 csontszurony (#12)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 7 orgyilkos tőr (#225)
5 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany karperec (#194) 1 aranygyűrű (#193) 2 borostyán függő (#162)
1 denevér szimbólum (#140) 1 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 nodonrod kitűző (#1533)
1 trófea nyaklánc (#196)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 4 fáklya (#36)
1 fűszerkeverék (#1170) 34 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 távcső (#42) 1 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 38]
3 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 36]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99)
1 királygyík bőr (#44) 16 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 smirglilevél (#29)
14 sünmedve tüske (#14) 6 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 50.13 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bunkósbot (#9) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 14 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 spiritusz (#170) 5 sünmedve tüske (#14) 1 tankány karom (#237)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94 95
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
(90,26) a 48. labirintus bejárata
(91,27) törpemammut (#115), Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, Szőröstalp (4924. kalandozó)
(92,28) 31. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), törpemammut (#115)
(92,32) oltár, 28. jellempróba, karmos tankány (#137)
(92,33) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(92,34) sötét kastplom (#569), a 47. labirintus bejárata, nekrofun (#173), orgyilkos (#131), útonálló (#130), sötét gnóm (#132)
(93,29) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 37. jellempróba, barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), tetemember (#123), Leorick (3376. kalandozó)
(93,31) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(94,30) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720), pordémon (#253)

Üzenet küldése a karakternek