Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. febr. 4. 15h:58' EZ A 73. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 74. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4818 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
fvh 12 | felt. varázslat haszn. 12 |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
d 9 3 | eldobod a 9. tárgyat (3 darabot) |
lm 1 | mozogsz 1 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [92,28] Továbbra is síkságon vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia templom van. Nyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a törpemammut testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut jobb első lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [93,29] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban sakálok üvöltenek. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felfedeztél egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász tatu. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász tatu testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pordémon testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a pordémon testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a pordémon testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Vasalt bunkóval megütöd a pordémon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a pordémon testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A pordémon Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált karmos tankány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő pordémon trófeát. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [93,31] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sünmedve. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [92,32] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Itt csata lesz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a karmos tankány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Belenyomja szarvát a bal kezedbe a karmos tankány. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a karmos tankány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [92,34] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
h 242 | használod a 242. tárgyat |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
f 106 | kísérletezel a 106. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 10 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. |
PORDÉMON (253. SZÖRNY) A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni. |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY) Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
Erő: | 22 | Szint: | 13 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 153/104 | Jellem: | semleges (+11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 44/7 | Pénz: | 236 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/80 | szúrófegyverek: | 3/58 | ütőfegyverek: | 17/79 (+28%) |
dobófegyverek: | 9/8 (+41%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
92,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 79 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/81 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 8/30 (+67%) | 3. mászás: | 3/21 |
4. csapdakészítés: | 3/72 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/91 | 6. gyógyítás: | 11/43 |
7. felderítés: | 1/0 | 8. taumaturgia: | 10/62 (+3%) | 9. zene: | 1/0 |
10. szörnyismeret: | 1/0 | 11. zárnyitás: | 5/39 | 12. vadászat: | 1/23 |
13. bányászat: | 2/43 | 14. főzés: | 3/72 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
41, 42, 46, 47, 48. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5415 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | |
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | rézpajzs (#73) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | * | vassisak (#160) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
>1 | bot (#4) | 1 | * | bumeráng (#249) | 1 | csontszurony (#12) | ||
1 | * | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 7 | orgyilkos tőr (#225) | ||
5 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 4 | fáklya (#36) | ||
1 | fűszerkeverék (#1170) | 34 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | távcső (#42) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 38] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 16 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
14 | sünmedve tüske (#14) | 6 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 50.13 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bunkósbot (#9) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) | 14 | kaja (#2) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | spiritusz (#170) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |
89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
25 | |
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|