36. forduló, 38. forduló, Run Keledor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 8. 9h:23'
EZ A 493. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
494. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4367

RUN KELEDOR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,16] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1 varázspont.)

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bunkósbotot. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

v 7 14 15 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 167.]

d 6 4 eldobod a 6. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

d 19 6 eldobod a 19. tárgyat (6 darabot)
Elhajítasz 6 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

d 114 4 eldobod a 114. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

kf 11 2 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a csontkést fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

d 18 eldobod a 18. tárgyat
Elhajítasz 1 parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[16,15] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy csontlepke nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rontasz. Nem találtad el! A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 1 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 1 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült tigroszlán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tigroszlán bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tigroszlán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
32 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+22 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [17,14] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő acéldarázs nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval megcsapod az acéldarázs jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az acéldarázs farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+26 életerő.) [100 pontot használtál fel, van még 67.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 59.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad kőkés, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy dárdát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 59.]

kf 10 kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

m 1 mozogsz északkeletre
[18,13] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy homokvarány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a homokvarány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a homokvarány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A homokvarány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a piromenyét testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a piromenyét fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a piromenyét kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd a piromenyét testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A piromenyét a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 49.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[19,12] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bolhakutya volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.


(Továbbmész...) [20,11] Továbbra is síkságon vagy.

Találsz egy tűzbokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 178 pontot kell rákölteni.)

(Továbbmész...) [21,10] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 19.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[22,9] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 9.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

PIROMENYÉT (99. SZÖRNY)
Ez az ocsmány kis lény gyakran okoz nagy tüzeket a síkságon: pirkittartalmú gyomrának köszönhetően képes kisebb lángnyelvet fújni. Ezzel a módszerrel nagyobb állatokat is képes elejteni, annak ellenére, hogy aránylag kis méretű, harapása aránylag veszélytelen. Ha megölöd, testének állandó izzása lassan elhalványul, szőre kihűl, megfeketedik. Egy kőkéssel megnyúzva ezután hozzájuthatsz a gyomorban megbúvó pirkithez.

KARAKTERLAP

Run Keledor, egy vörös, göndör hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight követője vagy. Ez a 37. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 4/2 Magasság: 120 cm
IQ: 16 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 11 (13) Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 18 Életpont: 118/34 Jellem: semleges (+14) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 16/9 Pénz: 55 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 68 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 TP-t kaptál. Jelenleg 2525 TP-d van. A következő szinthez még 1475 TP szükséges. Trófeáid: kaszabolósáska, pókvadász.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 4 (+1) lőfegyverek: 4 dobófegyverek: 3

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 9 3. lopás: 4
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 6. gyógyítás: 14 (+1)
7. felderítés: 4 8. teológia: 1 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 5 12. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
húsevő magszim (#67), félelem-járó (#56)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

Összsúly: 29.00 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 kaktusztüske (#114) 6 kerek kő (#19)
4 kőkés (#6) 1 parittya (#18) 15 sünmedve tüske (#14)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 bot (#4)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(15,16) szürke mágustorony (#503)
(16,15) 25. jellempróba, csontlepke (#746), tigroszlán (#43)
(17,14) acéldarázs (#140)
(18,13) homokvarányok (#16), oltár, piromenyét (#99)
(19,12) kaffogó hebrencs (#88), mély kút (#93), Leah oltár, bolhakutya (#17)
(20,11) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 27. jellempróba, oltár
(21,10) gumifa (#38), 5. jellempróba
(22,9) gumifa (#38), 12. jellempróba, Tharr oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.09.08 09:23 Változások a számládon! 93 zsetont átutaltak a(z) 6309. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek