Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. márc. 13. 21h:24' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: márc. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3443 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a húsevő magszim testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az éltető morf karmával. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni!
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-14] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bo-skorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a bo-skorpió testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A bo-skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 6 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a lomha morf farkát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a lomha morf testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a lomha morf testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-13] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a lomha morf testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a lomha morf testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vassisak felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a lomha morf fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a lomha morf többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő óndarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
be 546 | bemész az 546. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 526 | bemész az 526. épületbe |
be 527 | bemész az 527. épületbe |
ea 130 2 | eladod a 130. tárgyat 2 |
ea 33 2 | eladod a 33. tárgyat 2 |
ea 103 1 | eladod a 103. tárgyat 1 |
ea 231 1 | eladod a 231. tárgyat 1 |
ea 125 4 | eladod a 125. tárgyat 4 |
ea 24 3 | eladod a 24. tárgyat 3 |
ea 47 2 | eladod a 47. tárgyat 2 |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a woor-antilop testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-12] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gátvakond testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a domináns morf testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A domináns morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A domináns morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
Erő: | 19 (30) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 21 (30) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 17 (26) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 16 (25) | Életpont: | 353/304 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 (28) | Varázspont: | 315/77 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 9 |
lőfegyverek: | 12 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
47,65 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. csapdakészítés: | 5 |
4. gyógyítás: | 6 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
7. teológia: | 1 | 8. taumaturgia: | 10 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 5, 6, 7, 53. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900. (összesen ölhető: 408 ) |
Összsúly: 53.21 kg | Megterheltség: 48% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | kerek kő (#19) | 3 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | magszim bél (#103) | |||
6 | sallank karom (#128) |
44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
-15 | |
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
-12 | |
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|