36. forduló, 38. forduló, Onar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 14. 9h:06'
EZ A 58. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD
59. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3361
SZÁMLA : XXXX

ONAR KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,98] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.)

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sakál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sakál jobb első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sakál nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sakál fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+5 kaja.) Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 156.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[64,97] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,96] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.

Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy sóhajtó dorony. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Észreveszel egy gumifát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 mozogsz északra
[65,94] Még mindig füves síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy törpemammut. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 124.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 114.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[66,93] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Körbepillantva, több óriási méretű quwarg bolyt is megpillantasz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a rájanyék jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rájanyék fejét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 aurach fog (ld. enc.). Elrakod.

(Továbbmész...) [67,93] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kibelezett quwargok hevernek mindenfelé. Akár kalandozótársaid műve, akár a quwarg kannibalizmus élő példáját látod, förtelmes. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az alpesi tehén testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. Messze hajítod a vacak kis piromenyét trófeát, és kiszedsz egy alpesi tehén trófeát. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 98.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve varázsfesték. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. 2.) Beszélgess egy halott lelkével. 3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! [30 pontot használtál fel, van még 68.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[67,92] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A quwargok itt mindent lerágtak, gyökeréig! Hosszú időbe telik, amíg a természet újjáéled. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy legyengült ork sámán. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [67,91] Továbbra is síkságon vagy. A földön egy ongóliant csontváza hever. A quwargok teljesen felfalták ezt a behemót lényt! Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sörényes ubuk. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,90] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad.

Utad során felfedezel egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. [24 pontot használtál fel, van még 44.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

VARÁZSFESTÉK (9. VARÁZSLAT)
Bármilyen ügyes is egy tolvaj, néha-néha lebukik, és lassan elterjed a személyleírása. Ezért néha szükség lehet arra, hogy megváltoztassa külső megjelenését. Ezzel a varázslattal a hajad, szemed és bőröd színét változtathatod meg. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: V 9 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. A varázslat elmondása 4 VP-be kerül, és feltétlenül szükséges hozzá, hogy legyen nálad egy tükör. Azok, akik már amúgy is ismerik a karaktered számát, sajnos nem fogják az új személyleírást megkapni, csak a nevedet - a színek mássága ellenére is fel tudnak ismerni.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.

KARAKTERLAP

Onar, egy szőke hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. Ez a 37. fordulód.

Erő: 20 Szint: 9 Merészség: 3/4 Magasság: 182 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 13 Életpont: 124/53 Jellem: gonosz (11) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 32/13 Pénz: 111 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 114 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 452 TP-t kaptál. Jelenleg 7076 TP-d van. A következő szinthez még 4924 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (+1) 2. nyomkövetés: 6 3. lopás: 8
4. mászás: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 15
7. teológia: 1 8. szörnyismeret: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 6 11. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a trolloktól (5) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!

Összsúly: 45.03 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aurach fog (#657) 5 kaja (#2) 2 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(63,98) sakál (#28)
(64,97) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár
(65,94) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, törpemammut (#115)
(65,95) sóhajtó dorony (#112), gumifa (#38), 34. jellempróba
(66,93) rájanyék (#58), mély kút (#93)
(67,91) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 49. jellempróba, sörényes ubuk (#89)
(67,92) 27. jellempróba, ork sámán (#345)
(67,93) alpesi tehén (#91), Leah oltár
(68,90) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár, 50. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek