Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. márc. 28. 17h:06' EZ A 65. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 66. játékheted kezdete: ápr. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
ve 152 1 | megveszed a 152. tárgyat 1 |
ea 104 | eladod a 104. tárgyat |
ve 179 1 | megveszed a 179. tárgyat 1 |
ve 76 | megveszed a 76. tárgyat |
ea 170 15 | eladod a 170. tárgyat 15 |
ve 151 1 | megveszed a 151. tárgyat 1 |
ea 242 2 | eladod a 242. tárgyat 2 |
ea 64 | eladod a 64. tárgyat |
ea 123 | eladod a 123. tárgyat |
ve 249 5 | megveszed a 249. tárgyat 5 |
ea 112 15 | eladod a 112. tárgyat 15 |
ea 153 5 | eladod a 153. tárgyat 5 |
fkt | felt. készítesz |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,57] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy halálmadár. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a halálmadár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 5 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálmadár jobb szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a halálmadár bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 4 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálmadár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [71,56] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy karmazsin huhogó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 4 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 549 | bemész az 549. épületbe |
kf 222 | kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [73,56] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Találsz egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [74,57] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy edzőcentrumot. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Quirov fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a Quirov testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a Quirov bal vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Quirov testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a domináns morf bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A domináns morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a domináns morf testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a domináns morf jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A domináns morf egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [76,59] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az emberevő bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az emberevő testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [77,60] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a garokk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a garokk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 242 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
VASÉRC (152. TÁRGY) A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod... |
GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY) Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz... |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
TRIKORNIS (104. LÉNY) Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen. |
EDZŐCENTRUM (2728. TEREPTÁRGY) Szép kis edzőcentrumot építettek ide, a város szélére. Van itt minden, ami ahhoz kell, hogy fizikailag és szellemileg fejleszd magad. Külön részleg súlyzókkal, fekvőpadokkal az erőd fejlesztésére, bonyolult akadály pályák az ügyességed javítására, táplálkozási tanácsadó az egészségesebb életért, egy fejtörő sarok, ahol az elmédet edzheted. Nem véletlen, hogy forgalmas hely, amikor nyitva van, minden kalandozó előszeretettel látogatja. Ráadásul egy fegyveres gyakorlótér is megtalálható itt, ahol bármilyen fegyverrel gyakorolhatsz a pihenőidőkben. Sok időd nem jut rá, de azért mindig szakítasz ránéhány percet. Az edzőcentrumok csak időszakosan vannak nyitva. Játéktechnikai információk: Az edzőcentrumot automatikusan használod, ha azon a mezőn TF-elsz. Ilyenkor 20%-kal jobban fejlődik az adott tulajdonságod, ami összeadódik, minden hasonló hatással. Egy fordulóban max. 200 TVP-t tudsz edzőcentrumban tölteni. A további TF-elések már a normális szabályok szerint zajlanak. Az edzőcentrumban történő TF-elésed alatt megölt minden 15. szörny 1%-kal fejleszti a legkisebb fegyverszakértelmedet a szúró, vágó és ütő/ököl közül. Az edzőcentrumot csak akkor használhatod, ha éppen fut az aktuális miniesemény. |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
Erő: | 12 | Szint: | 11 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 144/92 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 44/3 | Pénz: | 113 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) max. 1 db (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
78,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 (+1) | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 17 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 2 (+1) | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 3 |
13. vadászat: | 1 | 14. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), nektoraf (#355), harcias morf (#7619) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A fő áldozat természetesen pénz: 50 aranyat kell nekem feláldoznod. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 34. labirintus (70,4). cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 41, 42. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 2, az összesen kapott pontszám: 200. (összesen ölhető: 270 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 6. Szerzett pont: 606. Beállított erő: 0 Összpont: 606 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 5 | bumeráng (#249) | ||
1 | csontkés (#11) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
4 | fáklya (#36) | 11 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 4 csepp tinta (#101), fér még: 6] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
11 | álompor (#396) | 1 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék morfplazma (#2442) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
2 | madártoll (#112) | 6 | móri gyümölcs (#116) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | smirglilevél (#29) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 28.69 kg | Megterheltség: 65% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
14 | arany (#50) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | dárda (#10) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 2 | kaja (#2) | |||
7 | madártoll (#112) | 2 | pirkit (#153) | 15 | spiritusz (#170) | |||
2 | tüskecsapda (#242) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzkulcs (#76) | 5 | bumeráng (#249) | 1 | grifftojás (#179) | |||
1 | láncing (#222) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vasérc (#152) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | |
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|