368. forduló, 370. forduló, Karón Varjú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 18. 10h:29'
EZ A 572. JÁTÉKHETED, 369. FORDULÓD
573. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3779
SZÁMLA : XXXX

KARÓN VARJÚ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,103] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 optiri agysisak (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 25 gyöngymangót.
Varázserőd regenerálódik. (+343 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 707.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 705.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 705.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 701.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 164% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 701.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 699.]
Fürgén varázsolsz! [-36 varázspont.] [+6% tau] [2 pontot használtál fel, van még 697.]

kt 17 2 elkészíted a 17. tárgyat (2 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[193,104] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 211 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüsthegyű nyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 212 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 53 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 43, gyógyulás: 16, összesen: -27 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 221 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy aranygyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 213 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (39 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 36 életpontot sebeztél. [+1% teo] Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy umbatari karkötő, egy ametiszt medál és egy igazgy. fülbevaló. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 134, gyógyulás: 2, összesen: -132 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vassisak, egy ezüsthegyű nyíl, 8 arany és egy rézgolyó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+48 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+60 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 619.]

kt 13 elkészíted a 13. tárgyat
Sajnos nincs nálad szögletes kő, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kőkalapácsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 619.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[192,104] Az erdő után alacsonyhegység következik.

Látsz egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Big G orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Látsz egy kreommat-liliomot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy raaba-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol a gnóm férfi tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.

(Továbbmész...) [192,105] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült drakolich közeledik. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 203 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,106] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Látsz egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kreommat-liliomot. Felfedeztél egy raaba-fát.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 196 életpontot sebeztél. [+2% tau] A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 10 aranyat. Elhagyod a furcsa képződményt.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 559.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[191,105] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis herceg. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Felfedeztél egy félig kész ladikot. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gránátkaktuszt. Felfedeztél egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm spagulár-levest dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kronotapír. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronotapír fejét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a kronotapír bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 55 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronotapír pörsenéses hátát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a kronotapír testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. [+3% tau] A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 103, gyógyulás: 14, összesen: -89 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+56 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+60 életerő). [-8 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Xsaschelraise-Xinx tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 7 életpontot. Rohansz, mielőtt még észbe kapna.

(Továbbmész...) [190,105] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Észreveszel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [189,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Találsz egy csodák kútját. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. [54 pontot használtál fel, van még 488.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[188,106] Továbbmész a város utcáján. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr híveié. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Blounther apó. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Blounther apó testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a Blounther apó testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Blounther apó fejét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Blounther apó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 sáfránypor. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis kronotapír trófeát, és kinyersz egy alkalmas Blounther apó trófeát. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 171, gyógyulás: 7, összesen: -164 ÉP}

Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+58 életerő). [-8 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+51 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+54 életerő). [-8 varázspont.] Van itt egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [187,106] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 23250 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy Vlagyimir szobrát. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Meglapulsz egy árok mélyén. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csapat őrjáratozó katona. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.). [41 pontot használtál fel, van még 447.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 442.]

m 4 mozogsz délre
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy templomot. Fairlight híveié.

Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 obszidián függőt 10 aranyért, 2 aranygyűrűt 24 aranyért.
[13 pontot használtál fel, van még 429.]

im 0 10 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Hosszasan imádkozol istenedhez. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 399.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 369.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Hosszasan imádkozol istenedhez. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 339.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 309.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 279.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 249.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Hosszasan imádkozol istenedhez. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 219.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Buzgón imádkozni kezdesz. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 189.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 159.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 129.]

be 256 bemész a templomba
Belépsz a templom ajtaján, majd egy gyors ima után pihenésre alkalmas helyet keresel a külső szentély padjai közt. [5 pontot használtál fel, van még 124.]

* 1. BP: keresed a 124. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 123.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

* 4. BP: használod a 66. pszi képességet
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

* 5. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 123.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. A szervezetedet méreg pusztítja (-31 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 6, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a tüskés harci gromak. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kényelmesen elhelyezkedsz a padlón, és álomba szenderülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 123 pontod maradt, ebből a következő körre 123 pontot vihetsz át. Kapsz még 510 pontot. A következő körben tehát 633 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY)
Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548).

KARAKTERLAP

Karón Varjú, egy copfos ősz hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 342. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 369. fordulód.

Erő: 41 (44) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 114 cm
IQ: 28 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 52 (54) Védekezés: 61 Menekülés: 50 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 27 Életpont: 420/346 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 38 Varázspont: 888/462 Pénz: 431 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 59/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 24
Eddig összesen 1635 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13338 TP-t kaptál. Jelenleg 1373889 TP-d van. A következő szinthez még 26111 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Blounther apó, ongóliant. A 357. fordulódban 3062 arany került a bankszámládra. 3429 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/72 ökölvívás: 3/73 szúrófegyverek: 30/33 (+6%)
vágófegyverek: 9/19 ütőfegyverek: 8/3 lőfegyverek: 10/28
dobófegyverek: 17/92

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/54 (+11%) 2. nyomkövetés: 69/8 (+26%) 3. lopás: 4/65 (+9%)
4. mászás: 12/17 (+3%) 5. csapdakészítés: 21/75 (+6%) 6. csapdaészlelés: 10/52 (+6%)
7. gyógyítás: 86/16 8. titkosírás: 13/93 9. felderítés: 25/2 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/94 11. teológia: 47/40 (+6%) 12. taumaturgia: 66/51 (+25%)
13. szerencsejáték: 1/53 14. versengés: 1/39 15. zene: 19/36
16. szörnyismeret: 13/52 17. pszi: 8/19 (+9%) 18. zárnyitás: 1/87
19. vadászat: 12/38 20. bányászat: 26/45 (+11%) 21. úszás: 8/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50)
kutatsz max. 200 TVP-ért
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láth. észlelése (#78) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 1 obszidián függő (#195) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 9 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 4 pirkit (#153) 1 rézgolyó (#343)
5 sáfránypor (#211) 1 umbatari karkötő (#278) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,106) királyi palota (#652), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrjáratozó katona (#274)
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár, Blounther apó (#972), Lad (2131. kalandozó)
(189,106) csodák kútja (#1096), szopógödör (#177)
(190,105) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 255. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár
(191,105) trikornis herceg (#261), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, művészi porolit (#720), ladik (#1244), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), kronotapír (#286), Xsaschelraise-Xinx (4787. kalandozó)
(192,104) kihívás tornya (#502), Raia oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, egy gnóm férfi
(192,105) Fairlight rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 255. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), drakolich (#760)
(192,106) grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, Elenios oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), kreommat-liliom (#924, belőle készíthető: #925), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), bundás csirmáz (#93)
(193,104) bávatag golombár (#165), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), oltár

Üzenet küldése a karakternek