Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 21. 9h:05' EZ A 368. JÁTÉKHETED, 368. FORDULÓD 369. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat legkorábbana 369. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
hh 1253 1534 522 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat az 522. tárgyat |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmezte.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 45 életpontot vesztettél. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2389 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 560 531 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
vv 227 53 73 | elmormolod a 227. varázslatot az 53. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 209 11 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 73. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
vps 2000 | VP spórolása: 2000 |
hh 305 305 500 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 500. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 jóság.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 50, gyógyulás: 90, összesen: +40 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 193 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [191,37] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Látsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (47 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kisebb quwarg isten bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec, egy trófea nyaklánc, egy nagy vaskulcs, 29 arany, egy vas dobónyíl, egy szent jogar és egy réz papi karkötő. 14036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 325, gyógyulás: 86, összesen: -239 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 185 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus jobb karját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (7 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel kicsit megsebzed a vortexmágus jobb karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus bal karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 45, gyógyulás: 171, összesen: +126 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 188 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló áttetsző karját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy becsületjel varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis herceg bal első lábát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) A trikornis herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3656 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [191,38] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 174 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 15, gyógyulás: 62, összesen: +47 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 58, gyógyulás: 88, összesen: +30 ÉP}
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [193,40] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 195 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 982 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bűbájlidérc bal oldalát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a bűbájlidérc hömpölygő csápjait. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4046 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 49, gyógyulás: 43, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [194,39] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy adamantit gólem. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 178 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 185 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az adamantit gólem testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az adamantit gólem testét. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az adamantit gólem testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Az adamantit gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 71 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7124 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 411, gyógyulás: 149, összesen: -262 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (7 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 41, gyógyulás: 107, összesen: +66 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: becsületjel varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis herceg testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A trikornis herceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3656 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
kt 313 6 | elkészíted a 313. tárgyat (6 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem nyakát. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gólem mellkasát. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megdöfködöd a ryuku gólem testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a ryuku gólem bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku gólem kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 139, gyógyulás: 115, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [197,36] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manóodút. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 193 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant testét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ongóliant testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy pszi kő. 3730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 48, gyógyulás: 58, összesen: +10 ÉP}
kt 828 | elkészíted a 828. tárgyat |
v 198 188 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,31] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
v 163 364 61 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,61] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ősquwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 191 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ősquwarg testét. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megérinted az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
6431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 51, gyógyulás: 89, összesen: +38 ÉP}
v 96 309 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
[309,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek.
be 675 | bemész a 675. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, |
jégcsóva (#41) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, |
savhurrikán (#107) 1100 aranyért, | inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, | varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, | a halál szava (#152) 800 aranyért, |
varázslatlopás (#154) 400 aranyért, | varázspáncél (#156) 700 aranyért, | tűzmágia (#157) 510 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | jégoszlop (#231) 5200 aranyért, | Asylux csapdája (#233) 4500 aranyért, | Asylux átka (#234) 5800 aranyért, |
ősvillám (#235) 7000 aranyért, | elnyelés (#236) 7100 aranyért, | minta formázása (#237) 12000 aranyért, | időtorzítás (#243) 16000 aranyért, |
sivatagi vihar (#244) 6700 aranyért, | éjfattyak végzete (#260) 12000 aranyért, | Techiulan aurája (#261) 26000 aranyért, | tl'urlang formázás (#262) 24000 aranyért, |
filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, | speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, |
tolvajvér (#364) 90 aranyért, | sebezhetőség (#366) 5400 aranyért, | klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
múltidézés (#369) 6000 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | távolbalátás (#374) 480 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY) Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik. |
Erő: | 55 (75) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (64) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 94 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/63 év |
Egészség: | 46 (52) | Életpont: | 604/594 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 52 (68) | Varázspont: | 2038/1297 | Pénz: | 4130 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 210/172 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 48 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 46/76 (+11%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/81 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/37 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 1018 időszaki: 19 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 89/77 (+15%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 22/20 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 19/46 (+17%) | 6. csapdaészlelés: | 15/21 |
7. gyógyítás: | 16/91 (+11%) | 8. titkosírás: | 15/27 | 9. felderítés: | 31/70 |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 103/3 (+65%) | 12. taumaturgia: | 114/84 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 9/32 | 14. versengés: | 21/40 (+18%) | 15. zene: | 3/55 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 45/35 (+20%) | 17. pszi: | 30/99 (+10%) | 18. zárnyitás: | 19/78 |
19. vadászat: | 10/31 (+11%) | 20. vitalitás: | 5/12 | 21. bányászat: | 27/70 (+22%) |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +71 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +71 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) | mágikus ütés (#147) |
hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | villámmágia (#227) | óriáserő (#53) |
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
18 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | Huddens elixírje (#830) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | teknősesszencia (#702) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) | 6 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
275 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 27 | gyíkfű (#201) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 3 | kerek kő (#19) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | pszi kő (#248) | 5 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
6 | trikornis szarv (#198) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | varázsfiola (#828) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 38 | víz (#27) |