Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 9. 10h:52' EZ A 571. JÁTÉKHETED, 366. FORDULÓD 572. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3779 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot |
kno 4 7 | képesség-növelés 4 |
v 21 25 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. [+1% tau] A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 192 életpontot sebeztél. [+1% tau] A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 187 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvágod az ekharion bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 33 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 29, gyógyulás: 5, összesen: -24 ÉP}
ep 155 110 | építed a 155. tárgyat 110 pontért |
kt 165 | elkészíted a 165. tárgyat |
kt 547 10 | elkészíted az 547. tárgyat (10 darabot) |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [203,102] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [203,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. [+1% teo] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Mnebolath testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. [+2% tau] A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy borostyán függő. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 78, gyógyulás: 4, összesen: -74 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 188 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 50, gyógyulás: 16, összesen: -34 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 193 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya jobb vállát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 55 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 40, gyógyulás: 15, összesen: -25 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 99 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [203,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [202,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! Velőtrázó sikoltással menekülsz ki. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
m 7 1 2 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [202,96] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy norpadolótika. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [203,96] Még mindig bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő! Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregből. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
v 96 186 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
be 256 | bemész a templomba |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | keresed a 124. szörnyet |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 66. pszi képességet |
* 5. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
Erő: | 41 (44) | Szint: | 24 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 114 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 52 (54) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 110/111 év |
Egészség: | 27 | Életpont: | 419/138 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 | Varázspont: | 875/1 | Pénz: | 284 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 51/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/72 | ökölvívás: | 3/73 | szúrófegyverek: | 30/13 (+6%) |
vágófegyverek: | 9/19 (+8%) | ütőfegyverek: | 8/3 | lőfegyverek: | 10/28 |
dobófegyverek: | 17/92 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/92 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 68/50 (+4%) | 3. lopás: | 4/56 |
4. mászás: | 11/80 (+728%) | 5. csapdakészítés: | 21/58 (+35%) | 6. csapdaészlelés: | 10/46 (+6%) |
7. gyógyítás: | 86/16 | 8. titkosírás: | 13/93 | 9. felderítés: | 24/88 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 5/94 | 11. teológia: | 47/10 (+13%) | 12. taumaturgia: | 65/74 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 1/53 | 14. versengés: | 1/39 | 15. zene: | 19/36 |
16. szörnyismeret: | 13/22 | 17. pszi: | 7/95 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/87 |
19. vadászat: | 12/38 | 20. bányászat: | 26/14 (+11%) | 21. úszás: | 8/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | láthatatlanság (#76) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez). |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | pirkit (#153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
21 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 17 | kaja (#2) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 11 | víz (#27) |