Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 22. 10h:32' EZ A 758. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD 759. játékheted kezdete: okt. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
bb 161 99 179 | beraksz a bankba a 161. tárgyat (99 darabot) |
bb 328 551 214 | beraksz a bankba a 328. tárgyat (551 darabot) |
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
hu 297 474 465 | hulladék: 297 474 465 |
hu 197 471 300 | hulladék: 197 471 300 |
v 1 100 30 | elmormolod az 1. varázslatot |
ft 252 1 | támadod a 252. szörnyet |
lm 40 40 44 | mozogsz 40 40 44 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (43 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr köpenyét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Vízelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
lm 20 21 8 | mozogsz 20 21 8 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem jobb karját. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a noth szellem bal oldalát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (59 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 8, gyógyulás: 35, összesen: +27 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem jobb oldalát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a noth szellem testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Vízelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 4, gyógyulás: 36, összesen: +32 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a noth szellem testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (59 életpontot sebezve.) A noth szellem öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem jobb karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a noth szellem bal lábát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (79 életpontot sebezve.) A noth szellem a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 11, gyógyulás: 33, összesen: +22 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (65 életpontot sebezve.) A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a noth szellem jobb vállát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a noth szellem szellemtestét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (50 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 7, gyógyulás: 34, összesen: +27 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr köpenyét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (57 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr jobb lábát. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (35 életpontot sebezve.) A lidércúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 3, gyógyulás: 46, összesen: +43 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (55 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a lidércúr köpenyét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (52 életpontot sebezve.) A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
lm 22 23 24 | mozogsz 22 23 24 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidércúr testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (36 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidércúr jobb lábát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (30 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a lidércúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 4, gyógyulás: 48, összesen: +44 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vízelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 11, gyógyulás: 36, összesen: +25 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (38 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2207 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 549 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 45 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (38 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 20: 2. térkép 1. pont 39: 2. térkép 17. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 20. pont 16: 3. térkép 1. pont 17: 1. térkép 39. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont |
[36 pontot használtál fel, van még 206.]
lm 25 26 26 | mozogsz 25 26 26 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 4 1 1 | mozogsz délre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel teljesen átdöföd a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (27 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Droma Shelagoru jobb oldalát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (41 életpontot sebezve.) A Droma Shelagoru lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 7 csepp spirituszt. 955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az arató csattanat bal vállát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vízelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vízelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [165,55] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Csak egy tüskés gigaféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a tüskés gigaféreg testét. (7 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Vízelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 24, gyógyulás: 90, összesen: +66 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac jobb oldalát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (32 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2038 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [166,54] Bozótos terepre értél.
v 198 188 7 | elmormolod a 198. varázslatot |
[188,7] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy amniosz-fát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Megmutatod a ruhádra aggatott drágakövet, a cirkuszi kitűzőt. Széles vigyorral arcán enged utadra.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A negyedik feladat nagyon kedvedre való, egy korsónyi mézsört kell minél előbb magadba öntened. Tenyeredbe fogod az innivaló mellé készített követ, a magasba hajítod, majd lelkesen a sörre veted magad. Egyetlen csepp sem marad már, mikor az idő leteltét jelző koppanás elhangzik... Az ötödik próbára a sátor túlsó felében kerül sor. A jósnő már vár rád, mosolyogva fogad, kezében három kártyával. Kettő közülük üres, neked a harmadikat kell kiválasztanod. Húzol egyet, és a rajta lévő rajz láttán elvigyorodsz. Összejött. 1186 tapasztalati pontot kaptál. Az alakváltó fiú eléd siet, és egy örömmosoly kíséretében megrázza kezed.
- Gratulálok! Jutalmul ezt adom neked. - mondja, és a kezedbe nyom valami apróságot. Amikor magadra hagy, alaposabban szemügyre veszed mi az: a hatalom fülbevalója.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a csontkulcs a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 6 ovimon-bogyó, 4 acélpengőke, 2 igazgy. fülbevaló, 2 tüskecsapda, 4 kőkés.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Influenza, 2 Illúziósárkány, 1 Sötét halál. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Influenza, 2 Illúziósárkány. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 3 Sötét motyogó, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték. Ez csak terc! Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 1186 tapasztalati pontot kaptál. 73 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Hirtelen énekhang tölti be a folyosót, s hamarosan tested bódult viselkedésén levonhatod hatását: nem érzed végtagjaid, mintha nem is léteznének; fejedből minden értelmes gondolat eltűnik egyetlen pillanat alatt; többre nem is emlékszel. Amikor magadhoz térsz, a bejáratnál találod magad. 1186 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (100 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a kísértetvarázsló lép eléd.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 gránátlövedék. Néhány helyen eltalálod a kísértetvarázsló testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod a kísértetvarázsló bal lábát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (4 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 24, gyógyulás: 55, összesen: +31 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 5 gránátlövedék. Megsoroztad az ember jobb karját. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ember jobb vállát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (31 életpontot sebezve.) Shengoroth karmával az ember mély sebeket nyitva megvagdossa a jobb lábadat. (5 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Pengepajzzsal az ember kissé megkarcolgatja a testedet. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 324, gyógyulás: 83, összesen: -241 ÉP}
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (33 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus jobb oldalát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 28 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 2 sáfránypor. 3288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 101, gyógyulás: 2, összesen: -99 ÉP}
(Továbbmész...) [188,9] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Felfedeztél egy grok-képződményt.
(Továbbmész...) [189,9] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan a másikra rontasz. Végítélettel eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (27 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 135 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (44 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 1767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 150, gyógyulás: 38, összesen: -112 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [9 pontot használtál fel, van még 3.]
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
szk 250 | keresed a 250. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 4. BP: | beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot) |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot) |
MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY) A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is. |
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT) Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az esszenciavédelem II. egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY) A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel. |
MORGAN SZILÁNKJA (508. TÁRGY) Morgan szilánkja valójában Morgan varázsgömbjének egy darabja, amely akkor tört össze, amikor az átkozott ősmágus elpusztult. Csupán néhány ilyen szilánk létezik, hatalmuk azonban még most is félelmetes. Ha birtokodban van Morgan egyik szilánkja, és elmondasz egy varázslatot, azonnal gyógyulsz 2 ÉP-t (és ezzel akár a lehetséges maximum fölé is mehetsz). Ha egyszerre több szilánkot is birtokolsz, a megfelelő (nem evilági) segítséggel előhozhatod a relikvia egyéb képességeit is. |
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY) Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja. Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz. |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
Erő: | 42 (62) | Szint: | 32 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 39 (56) | Támadás: | 39 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 33 (38) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/59 év |
Egészség: | 34 (39) | Életpont: | 895/26 | Jellem: | jó (737) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 49 (78) | Varázspont: | 1075/629 | Pénz: | 28321 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 35/12 | Pszi pont: | 253/12 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 | ökölvívás: | 25/70 (+1%) | szúrófegyverek: | *30/100 (+18%) |
vágófegyverek: | 25/28 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 28/76 (+1%) |
dobófegyverek: | 28/91 (+11%) |
Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -25.); ezüsttollú nyíl (#363) (26 -29.); gránátlövedék (#526) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/92 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 88/54 (+4%) | 3. mászás: | 17/19 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 22/81 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 10/72 (+20%) | 6. gyógyítás: | 66/65 |
7. titkosírás: | 7/37 | 8. felderítés: | 24/82 (+20%) | 9. szörnyidomítás: | 14/40 |
10. teológia: | 87/50 (+70%) | 11. taumaturgia: | 63/79 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 (+10%) |
13. versengés: | 20/76 (+20%) | 14. harcművészetek: | 23/4 | 15. zene: | 11/98 (+10%) |
16. szörnyismeret: | 50/87 | 17. pszi: | 24/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 17/27 (+31%) |
19. vadászat: | 14/74 (+10%) | 20. vitalitás: | 1/70 (+50%) | 21. bányászat: | 33/52 |
22. úszás: | 7/37 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 2/47 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +44 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 26 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | varázsszem (#184) | tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs II (#63) | vámpirizáció (#1) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
bunthar (#396) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 12928 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | dizen kulcs (#472) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
10 | gránátlövedék (#526) | 15 | grifftojás (#179) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 12 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | nagy vaspajzs (#161) | |||
3 | norgat kulcs (#471) | 3 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku kalapács (#724) | 13 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vámpírfog (#1221) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1116 | arany (#50) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
8 | drótszőr (#37) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | Fairlight botja (#476) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | királyi korona (#338) | |||
1 | kvazár páncél (#251) | 4 | manakristály (#500) | 1 | mithril láncing (#457) | |||
1 | Morgan szilánkja (#508) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | 8 | sáfránypor (#211) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szent kehely (#257) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | zafír fülbevaló (#477) |