Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 5. 12h:02' EZ A 508. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD 509. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4153 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1269. tárgyat |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 275 |
ek 6 4153 | t. energia kisütése: 6 4153 |
ek 6 4153 | t. energia kisütése: 6 4153 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
pbe 30000 5578 | beraksz a bankba 30000 aranyat |
pki 10000 | kiveszel a bankból 10000 aranyat |
pbe 10000 5578 | beraksz a bankba 10000 aranyat |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
hh 841 1269 1546 | használod a 841. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat |
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[98,93] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység.
(Továbbmész...) [97,92] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy nyuhaj karbin. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin bal lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 394 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux jobb lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a liumbe testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a liumbe testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a liumbe testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 liumbe bimbó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [95,90] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [94,89] A vidék továbbra is alacsonyhegység.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 54 életpontot sebeztél. A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc jobb lábát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. A hegymélyi lidérc karmai majdnem eltalálnak! A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a liumbe testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a liumbe vaskos szárát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a liumbe testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [92,88] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy amniosz-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, ELFelejett Álmok lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány nyakát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod az uzbány fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [91,87] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Kétfejű csatabárddal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a liumbe testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a liumbe testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a liumbe testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A liumbe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 124 122 6 | kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot) |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
ek 6 4153 | t. energia kisütése: 6 4153 |
tk 9 5865 329 | többszemélyes kaland 9 5865 329 |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 33 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért |
VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY) Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt! |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
Erő: | 38 (47) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 37 (43) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 37 (41) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/44 év |
Egészség: | 29 (31) | Életpont: | 396/331 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (45) | Varázspont: | 963/520 | Pénz: | 1611 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 28/18 | Pszi pont: | 303/100 | EFejl: | 132 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 | ökölvívás: | 18 | szúrófegyverek: | 22 |
vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 29 | lőfegyverek: | 26 |
dobófegyverek: | 22 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16 | 2. nyomkövetés: | 88 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 12 | 5. csapdakészítés: | 26 | 6. csapdaészlelés: | 12 |
7. gyógyítás: | 89 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 43 (+1) | 12. taumaturgia: | 49 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 17 | 15. harcművészetek: | 12 (-6) |
16. zene: | 16 | 17. szörnyismeret: | 28 | 18. pszi: | 43 |
19. zárnyitás: | 5 | 20. vadászat: | 17 | 21. bányászat: | 33 |
22. úszás: | 8 | 23. főzés: | 21 | 24. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
liumbe (#349), láplidérc (#352), északi aurach (#350), tesh alligátor (#353), vörös rakolits (#356) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | hadiszerencse III (#59) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), örvénykerítés (#42) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
sullár (#101) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 3 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
29951 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 25 | fekete gyöngy (#99) | |||
10 | kaja (#2) | 6 | rókafarok (#124) | 8 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
6 | dözmöng szív (#122) | 1 | drótszőr (#37) | 7 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | ubuk tüske (#131) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vasérc (#152) |