Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 17. 9h:27' EZ A 1112. JÁTÉKHETED, 365. FORDULÓD 1113. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3682 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: vps 47 0 0 | VP spórolása: 47 |
* 3. KP: ek 213 0 0 | t. energia kisütése: 213 |
* 4. KP: vv 26 182 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 178 88 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 88. varázslatot |
h 1755 650 | használod az 1755. tárgyat |
ba 750 178 | nem támadod a 750. szörnyet a 178. szörnyet |
ftv 92 178 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 178. szörnyet |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 169 500 28 | elmormolod a 169. varázslatot |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
kut 49 | kutatsz 49 pontért |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével épp hogy megvágod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy természet haragja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc és egy borostyán függő. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Bőszen dalolni kezdesz. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru tigristestét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a taalru testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 15 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő, 7 fekete gyöngy és egy aranytű. 3 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 30 életpontot vesztettél. Fókuszpengével épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a korinthai amőba bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 4 233 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [196,107] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ősdentor testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 38 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
(Továbbmész...) [195,107] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (26 életpontot vesztettél.) Bőszen dalolni kezdesz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű, 2 ezüst gyűrű és egy umbatari karkötő. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger nyakát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a magger bal vállát. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a magger testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Alba Locsy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
kut 49 | kutatsz 49 pontért |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 arany és egy ezüst karkötő. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath kutyafejét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb vállát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru póklábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a taalru egyik lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs, egy réz papi karkötő, egy nagy vaskulcs, egy fűszertartó, 7 arany és egy obszidián függő. 3 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 49 | kutatsz 49 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 58 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (44 életpontot vesztettél.) Bőszen dalolni kezdesz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Mnebolath testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy obszidián függő. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy természet haragja varázslat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi bal lábát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 40 arany, egy szent jogar, egy fekete gyöngy és egy fűszertartó. 3 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Bőszen dalolni kezdesz. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal végigvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,109] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [189,109] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Találsz egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
ve 1322 1 | megveszed az 1322. tárgyat 1 |
kf 1322 | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
be 497 6 | bemész a 497. épületbe |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 63 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az áldott okerón farkát. (5 támadással 368 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az áldott okerón testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével megcsapod az áldott okerón testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Kitines ollójával az áldott okerón bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. 1 050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 785, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem sav ellen védelmez.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr bal lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Nagy hangon énekelni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ében hadúr testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az ében hadúr bal oldalát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Fókuszpengével végigvagdosod az ében hadúr jobb vállát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ében hadúr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Az ében hadúr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-4 pszi pont.) (-2 TU.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a magnetikus praglonc jobb oldalát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 praglonc hártyát. 6 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 869, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és egy obszidián függő. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 arany és egy ezüst nyaklánc. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
szk 227 | keresed a 227. szörnyet |
* 1. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: vpf 47 0 0 | VP elővétele: 47 |
* 3. BP: vv 62 83 88 | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
KVAZÁR PAJZS (296. TÁRGY) A kvazár pajzs igen hatékony védelmet jelent, 9-el növeli meg a védettségedet. A bökkenő csak az, hogy elkészítését szakemberre kell bíznod. A kovácsolást a megfelelő helyen a KT 296 paranccsal rendelheted meg, 60 TVP-ért. Az elkészítés a formát meghatározó Cru formázó minta mellett hat kvazárt igényel. |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
Erő: | 48 (61) | Szint: | 30 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 40 (41) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 42 (47) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/33 év |
Egészség: | 36 (39) | Életpont: | 526/526 | Jellem: | semleges (-10) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 46 (49) | Varázspont: | 856/198 | Pénz: | 9166 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 27/-5 | Pszi pont: | 175/-1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 191 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/85 | ökölvívás: | 5/24 | szúrófegyverek: | 23/67 |
vágófegyverek: | 34/42 (+16%) | ütőfegyverek: | 24/0 | lőfegyverek: | 28/61 (+14%) |
dobófegyverek: | 25/43 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -26.); ezüsttollú nyíl (#363) (27 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
189,109 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 59, 58, 65, 61, 60, 62, 63, 85, 84, 87, 89 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/70 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 86/77 (+15%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 16/95 | 5. csapdakészítés: | 30/12 (+18%) | 6. csapdaészlelés: | 16/53 |
7. gyógyítás: | 55/23 | 8. titkosírás: | 9/48 | 9. felderítés: | 28/43 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 16/87 | 11. teológia: | 53/23 (+29%) | 12. taumaturgia: | 44/21 (+30%) |
13. szerencsejáték: | 9/89 (+11%) | 14. versengés: | 19/22 (+40%) | 15. zene: | 26/21 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 40/31 | 17. pszi: | 23/78 (+13%) | 18. zárnyitás: | 11/8 |
19. vadászat: | 15/23 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 32/61 (+3%) |
22. úszás: | 15/30 | 23. főzés: | 9/94 (+10%) | 24. dalolás: | 35/65 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 12 darabot ) |
mászol max. 105 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35), őrült varázsló (#255) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
ember (#1), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | áldomás II (#169) (496,28) | éber vadászkutya (#62) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
szárazság (#48) | >> | óriásféreg (#171) | jégcsóva (#41) | >> | homokvarány (#16) | |
természet haragja (#141) | >> | pszi őselementál (#258) | természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | |
természet haragja (#141) | >> | varkaudar katona (#691) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 5) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csatadal (213) |
önismeret (236) |
Fortuna szentélye (311) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
216 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 15 | kaja (#2) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
8 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fűszertartó (#210) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kvazár pajzs (#296) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | ryuku függő (#1322) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | ubuk tüske (#131) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 24 | víz (#27) |
188 | 189 | 190 | |
108 | |
|
|
109 | |
|
|
110 | |
|
|