Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. nov. 27. 9h:05' EZ A 580. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD 581. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut jobb hátsó lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut bal vállát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
ef 30 501 | energia fejlesztése 30 |
bb 1 1 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot) |
kf 465 511 | kézbeveszed/felveszed a 465. tárgyat az 511. tárggyal |
fkt 306 1 | felt. készítesz a 306. tárgyat (1 darabot) |
fkt 629 1 | felt. készítesz a 629. tárgyat (1 darabot) |
fkt 6631 1 | felt. készítesz a 6631. tárgyat (1 darabot) |
m 2 1 6 | mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy szárazság varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió jobb első lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [383,88] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy taalru. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [382,88] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sárkányfajzat volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
v 84 208 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drónkeselyű tollas testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drónkeselyű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal megvágod a drónkeselyű bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drónkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a gránitelementál fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a gránitelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 107, gyógyulás: 53, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [380,88] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy albinó küklopsz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [379,88] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gránitelementál közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál jobb karját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a gránitelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A gránitelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a gránitelementál gránittestét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A gránitelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 57, gyógyulás: 46, összesen: -11 ÉP}
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 6 6 1 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre |
(Továbbmész...) [377,88] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ezüstdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot!
(Továbbmész...) [378,87] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 434.]
a 1253 4683 2 | átadod az 1253. tárgyat a 4683. kalandozónak (2 darabot) |
aa 299 299 299 | átadod a 299. tárgyat a 299. tárgyat a 299. tárgyat |
aa 352 352 352 | átadod a 352. tárgyat a 352. tárgyat a 352. tárgyat |
aa 153 153 153 | átadod a 153. tárgyat a 153. tárgyat a 153. tárgyat |
aa 444 444 444 | átadod a 444. tárgyat a 444. tárgyat a 444. tárgyat |
aa 239 226 244 | átadod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 244. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 7. BP: | imádkozol |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. |
Erő: | 38 | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 41 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 38 (39) | Védekezés: | 65 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 10/10 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 375/207 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 50 (51) | Varázspont: | 557/38 | Pénz: | 620 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 170/295 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | *23/101 |
vágófegyverek: | 24/5 | ütőfegyverek: | 14/81 (+6%) | lőfegyverek: | 23/54 (+5%) |
dobófegyverek: | 15/0 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/57 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 60/11 (+40%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 14/98 | 5. csapdakészítés: | 24/84 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/67 |
7. gyógyítás: | 56/91 | 8. titkosírás: | 15/24 | 9. felderítés: | 42/61 |
10. szörnyidomítás: | 11/58 | 11. teológia: | 39/6 (+13%) | 12. taumaturgia: | 22/43 (+1%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/8 | 15. zene: | 67/26 (+30%) |
16. szörnyismeret: | 24/57 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 34/20 (+12%) | 21. úszás: | 16/53 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 147 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 8 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arkog kő (#632) | 6 | bordacsont (#16) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | kvazár (#244) | 8 | pular kristály (#239) | |||
14 | ramit kő (#226) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 5 | víz (#27) | |||
2 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
60 | pirkit (#153) | 57 | mithril (#352) | 9 | bev formázó minta (#299) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) |