Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. jan. 30. 9h:04' EZ A 419. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD 420. játékheted kezdete: jan. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1524. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 168. varázslatot a 147. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 127. varázslatot a 224. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 147. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 120. varázslatot a 133. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
ek 7 8 11 | t. energia kisütése: 7 8 11 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 525 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy varkaudar falut. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy bíborcserjét. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy beomlott q. gödröt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csataremák lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 471 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a csataremák jobb vállát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a csataremák egyik csápját. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a csataremák egyik csápját. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a csataremák testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled 16 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A csataremák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 8927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1601, sebződés: 245, gyógyulás: 124, összesen: -121 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 451 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot vesztettél. A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 489 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 541 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 481 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 465 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 512 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 494 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos bal oldalát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos fejét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (50 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor súrolod a vark. kardtáncos testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy megvágod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled 38 pontot sebződik a fényaurától. Jobbra-balra szökkenve osztja a vark. kardtáncos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 8686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1517, sebződés: 302, gyógyulás: 157, összesen: -145 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1675, sebződés: 9, gyógyulás: 91, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [202,115] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 456 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [202,117] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csataremák lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 486 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a csataremák testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a csataremák testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Shengoroth karmával épp hogy megvágod a csataremák jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a csataremák véres nyúlványait. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A csataremák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. [remák szív ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 8927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1622, sebződés: 228, gyógyulás: 133, összesen: -95 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 484 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a korinthai amőba testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A fényaura 20 ép-t sebez. A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8256 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1299, sebződés: 113, gyógyulás: 85, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő borzalmas varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 482 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 arany. 1949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 520 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 520, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy vark. kardtáncos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 520 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 376 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Fényaurád 50 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor súrolod a vark. kardtáncos jobb karját. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a vark. kardtáncos bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 111 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (40 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1663, sebződés: 304, gyógyulás: 158, összesen: -146 ÉP}
v 181 186 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,62] Egy kisebb településhez érkeztél.
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
hh 305 305 1534 | használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1534. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 493 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten nyakát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával súrolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 48 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű, egy szent jogar, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl. 14598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1006, sebződés: 343, gyógyulás: 155, összesen: -188 ÉP}
be 100 | bemész a 100. titkos labirintusba |
lm 7 12 14 | mozogsz 7 12 14 |
lm 17 19 23 | mozogsz 17 19 23 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 492 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 468 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a lidércúr bal lábát. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával épp hogy megvágod a lidércúr testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a lidércúr nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 38 pontot sebződik a fényaurától. Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A lidércúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 493 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] A bolyongó lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 22 6 7 | mozogsz 22 6 7 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 507 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 507, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 465 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A lélekorzó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 505 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 88, gyógyulás: 4, összesen: -84 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a csontgólem bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 90, gyógyulás: 20, összesen: -70 ÉP}
lm 18 16 11 | mozogsz 18 16 11 |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 517 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a csontgólem testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 86, gyógyulás: 20, összesen: -66 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 538 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A halottidéző összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 19 21 22 | mozogsz 19 21 22 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 524 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A halottidéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 511 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}
lm 24 27 3 | mozogsz 24 27 3 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 513 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 524 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 534 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A zombi mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 13 33 38 | mozogsz 13 33 38 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 524 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem bal karját. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a csontgólem testét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy megvágod a csontgólem fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fényaurád 26 sebzést okoz. A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 91, gyógyulás: 21, összesen: -70 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 536 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A lélekorzó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 492 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 512 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] A lélekorzó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 37 42 44 | mozogsz 37 42 44 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 564 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3434 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a zombi mágus bal oldalát. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a zombi mágus nyakát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a zombi mágus testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (50 ép-t sebezve). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A zombi mágus karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a zombi mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3597 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a lélekorzó rémületes auráját. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (38 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a lélekorzó fekete testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a lélekorzó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled 54 pontot sebződik a fényaurától. A lélekorzó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 1674658 TP, -14 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -54 max/akt. varázspont, -4 képességpont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 79, gyógyulás: 44, összesen: -35 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 88 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a halottidéző testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával megkarcolod a halottidéző torz porhüvelyét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 90 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a halottidéző jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Fényaurád 34 sebzést okoz. A halottidéző fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A halottidéző most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 115, gyógyulás: 90, összesen: -25 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a csontgólem jobb lábát. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a csontgólem testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fényaurád 16 sebzést okoz. A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
vv 205 109 140 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 140. varázslatot |
m 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
ek 503 198 27 | t. energia kisütése: 503 198 27 |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 20 |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Erő: | 57 (69) | Szint: | 41 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 56 (75) | Támadás: | 70 (74) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 52 (63) | Védekezés: | 93 (101) | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 10/14 év |
Egészség: | 55 (71) | Életpont: | 888/858 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | -4 |
Szerencse: | 50 (64) | Varázspont: | 2557/0 | Pénz: | 40040 arany | Kép. pont: | -4 |
Tudatpont: | 54/6 | Pszi pont: | 280/382 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 49 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/18 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 39/21 (+4%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 33/62 (+6%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
186,62 mezőn táborozol, a 100. labirintusban, 3. szinten, 44. ponton |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,119 |
Kedvenc táborhely: 198,27 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 74 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/15 | 2. nyomkövetés: | 73/33 (+44%) | 3. mászás: | 11/76 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 27/14 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/52 (+6%) | 6. gyógyítás: | 59/43 |
7. titkosírás: | 5/27 | 8. felderítés: | 34/59 (+1135%) | 9. szörnyidomítás: | 9/5 |
10. teológia: | 82/6 (+5%) | 11. taumaturgia: | 206/51 (+20%) | 12. versengés: | 17/24 (+8%) |
13. harcművészetek: | 1/95 | 14. szkanderozás: | 3/0 | 15. zene: | 12/15 |
16. szörnyismeret: | 8/2 | 17. pszi: | 37/45 (+6%) | 18. zárnyitás: | 2/23 |
19. vadászat: | 4/28 | 20. vitalitás: | 1/37 | 21. bányászat: | 28/3 |
22. úszás: | 12/24 | 23. csapatmunka: | 2/87 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), Leah hívők (#991), Chara-din hívők (#987), öregedést okozó lények (#9095), Dornodon hívők (#992), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), halálelementál (#279), csontváz lord (#177), átokosztó (#372), zombi mágus (#389) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
energiaspirál (#232, 32 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (100,13,1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | fényaura II (#352) | mágikus ütés (#147) |
nagyobb agypajzs (#120) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231), energiaspirál (#232) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241), Solisar aurája (#240), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Elég az önző tápolásból: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (számláló: 0) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 2) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 794, pontszámod: 9394. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXXIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 30 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 486 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | $248 | gyöngymangó ($135) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 50 | tükör (#43) | 438 | ugh méreg (#166) | 4 | fülemüle agyar (#267) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 1 | Emma köténye (#835) | 48 | jégszilánk (#1128) | 1 | esszenciakristály (#350) | 35 | vámpírfog (#1221) | 2 | mágusköpeny (#453) | 1 | Sshreakza amulettje (#836) | $28 | gyöngymangó ($135) | 5 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1167 | ugh méreg (#166) | 14 | borkonyó bibe (#312) | 4 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | őskristály-szilánk (#1525) | 37 | szent jogar (#150) | $3 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | $55 | vasérc ($152) | 11 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | íjászkence (#1225) | 1 | törp sisak (#897) | 2 | gyógykenőcs (#313) | $3 | ezüst kulcs ($184) | 1 | nagy aranykulcs (#246) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | deus ex machina (#1) | 1 | jégszilánk (#1128) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 2 | varázskő (#305) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
303 | arany (#50) | 5 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 3 | fiatalság itala (#473) | 1 | fúvócső (#20) | |||
1 | madártoll (#112) | 17 | mákrózsa virág (#56) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | szent jogar (#150) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |