Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 21. 9h:51' EZ A 568. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD 569. játékheted kezdete: dec. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3779 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 158 életpontot sebeztél. [+2% teo] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot |
fm 300 | feltételes mászás 300 |
im 0 2 | imádkozol |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél.
f 419 | kísérletezel a 419. tárggyal |
f 419 | kísérletezel a 419. tárggyal |
f 419 | kísérletezel a 419. tárggyal |
kt 568 | elkészíted az 568. tárgyat |
kf 568 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat |
m 2 2 6 | mozogsz keletre, keletre, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. [+2% teo] Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 50 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 2 csuklyavirág. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[217,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szánalmas pondró volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [216,115] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
m 1 2 7 | mozogsz északkeletre, keletre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [218,114] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő legyengült woorgard mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 183 életpontot sebeztél. [+1% tau] Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard bal oldalát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 57 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [217,113] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronotapír fejét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a kronotapír jobb első lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. [+2% tau] A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kronotapír jobb vállát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a kronotapír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 44 életpontot sebeztél. [+2% tau] A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 76, gyógyulás: 17, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [219,111] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy kronoelementál. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. [+1% tau] Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 26 életpontot sebeztél. [+2% teo] Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 95, gyógyulás: 15, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [220,110] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy drakolder csatamezőt. (ld. enc.) Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
a 551 1583 1 | átadod az 551. tárgyat az 1583. kalandozónak (1 darabot) |
aa 326 280 152 | átadod a 326. tárgyat a 280. tárgyat a 152. tárgyat |
* 1. BP: | keresed a 124. szörnyet |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 66. pszi képességet |
* 5. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY) Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). Az alapanyagokon kívül a törpe még a fegyverbe kovácsolja egy hajszáladat is, így biztosítva a fegyverrel való mágikus kapcsolatot. Az eljárás egyetlen hátránya, hogy kizárólag a készíttető használhatja ezt a remek fegyvert, melynek sebzése 5D6+5, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! Mivel a sajátos kapcsolat miatt a fegyver szinte részévé válik a forgatójának, ezért ezen keresztül is támadható mágiával, így 2-vel csökken a szerencséje, viszont a kapcsolatnak köszönhetően kap +15 max. ÉP-t. |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY) Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
DRAKOLDER CSATAMEZŐ (966. TEREPTÁRGY) Hirtelen vált a vidék képe: sok mérföldes körzetben, amerre csak ellátni, sivár minden. A talaj mindenütt simára olvadt, csupán a magasabb fák törik meg az egyenetlenséget lávakupac méretű maradványaikkal. Még mindig mágikus energia-kitörések szikráitól izzik a táj. Nem ajánlatos a fertőzött területre lépni, hiszen könnyen előfordulhat, hogy ha megpróbálod, tövig elmerülsz a forró iszapban, vagy egy kósza mágikus csóva az első lépésednél darabokra tép. Ezek a csatamezők rettentő régen a történelmet író háborúk színterei voltak. Rengeteg faj képviselői felsorakoztak már ezeken a helyeken, hogy érvényt szerezzenek a saját maguk alkotta igazság-ideájuknak. Gondoljunk csak a bo'adhun barbárok népes seregére, akik a saját védelmüket a hátuk mögött felsorakozott sámánok varázserejére bízták. Vagy ott voltak az Esthar Császárság papjai, akik krathan légióik százaival sorakoztak fel a fenyegető ellenséget megállítandó, vagy persze olyan is előfordult, hogy a hódítás kedvéért küldték őket harcba. A kyorg mágusok mítikus módszerekkel prezervált katonáiról nem is beszélve, akik az életüket adták volna gazdájukért és parancsolóikért. És persze közéjük tartoztak a triklem drakolderek ősi legendák övezte példányai is, akik bizony könnyedén eldöntötték a belépésükig túl hosszúra nyúló csatározások végkimenetelét. A drakolder csatamezőn ezek az ősi népek vívták sorsukat formáló ütközeteiket. Véres kardok, dárdák és pajzsok feszültek egymásnak, miközben a hátsó sorokból elsöprő erejű varázslatok indultak útjára, hogy válogatás nélkül kárt tegyenek mindenkiben, aki az útjukba kerül. A kezdetben a kyorgok béklyóit nyögő triklem drakolderek szintén teljes jogú félként kapcsolódtak be a küzdelembe, és leheletükkel gondolkodás nélkül tűzbe borítottak bárkit, aki az első sorokban harcolt. Márpedig az előtte állók kihullásával mindenki az első sorba kényszerült egyszer... Az ősi csaták mindegyike egyféleképpen végződött: kiéhezett triklem drakolderek lakmároztak áldozataik testéből, a bennük felraktározódó testnedveket szürcsölve üdítő nedűként. Egy dolog biztos: a pusztítás szörnyű átka millióknak emelt névtelen síremléket ezeken a helyeken. Igaz, hogy sok száz év eltelt a kialakulásuk óta, mégsem képes semmilyen növény gyökeret verni a még mindig fertőző területeken. Ha a láva- és energiafolyamokban hömpölygő, mindent szétmaró sav elől megfelelő védelmet találnál, talán bemerészkedhetnél a drakolder csatamező mélyére, hogy jobban körülnézhess, esetleg ősi relikviák után kutass. Ha ez megvan, a KUT 70 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell a drakolder csatamezőre lépned (az utóbbi esetben egy körben max. egyszer kutatsz). |
Erő: | 41 (44) | Szint: | 24 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 114 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 51 (53) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 110/111 év |
Egészség: | 27 | Életpont: | 419/295 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 | Varázspont: | 868/459 | Pénz: | 253 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 14/2 | Pszi pont: | 51/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/72 | ökölvívás: | 3/73 | szúrófegyverek: | *29/100 (+1%) |
vágófegyverek: | 9/6 | ütőfegyverek: | 8/3 | lőfegyverek: | 10/28 |
dobófegyverek: | 17/92 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/25 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 67/92 (+19%) | 3. lopás: | 4/56 |
4. mászás: | 4/38 | 5. csapdakészítés: | 21/7 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 10/40 |
7. gyógyítás: | 86/16 | 8. titkosírás: | 13/93 | 9. felderítés: | 24/72 |
10. szörnyidomítás: | 5/94 | 11. teológia: | 46/79 (+12%) | 12. taumaturgia: | 64/91 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 1/53 | 14. versengés: | 1/39 | 15. zene: | 19/36 |
16. szörnyismeret: | 12/56 (+30%) | 17. pszi: | 7/71 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/87 |
19. vadászat: | 12/38 | 20. bányászat: | 25/83 (+11%) | 21. úszás: | 8/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
elfogod tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez). |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
317 | arany (#50) | 1 | dentor bőr (#551) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | fülemüle agyar (#267) | |||
7 | kaja (#2) | 6 | kvazár (#244) | 4 | mithril (#352) | |||
27 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | biami kvazárlándzsa (#568) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | pirkit (#153) | 3 | sáfránypor (#211) | 1 | tyrex csont (#280) |