360. forduló, 362. forduló, Karón Varjú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 19. 9h:23'
EZ A 568. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD
569. játékheted kezdete: dec. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3779
SZÁMLA : XXXX

KARÓN VARJÚ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [217,115] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Varázserőd regenerálódik. (+447 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 638. hetének nyerőszámai: 6, 13, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
15 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 701.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 697.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 693.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 142% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 693.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-11 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 688.]

* 5. KP: elmormolod a 227. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+5% tau] [5 pontot használtál fel, van még 683.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült az oltár. 180 tapasztalati pontot kaptál. [240 pontot használtál fel, van még 443.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+53 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

h 145 használod a 145. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 428.]

im 0 8 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 398.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 368.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 338.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 308.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 278.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 248.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 218.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 188.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

fog 156 219 elfogod a 156. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 6 5 8 mozogsz nyugatra, délnyugatra, északra
[216,115] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [215,116] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy ryuku gólem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [215,115] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 153.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[216,114] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősdentor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra támadsz. Szívkeresővel több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod az ősdentor testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szívkeresővel többször eltalálod az ősdentor bal karját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner Chara-din fattya trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ősdentor trófeát. 3400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 165, gyógyulás: 7, összesen: -158 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+50 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+42 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+51 életerő). [-8 varázspont.]

(Továbbmész...) [217,114] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ongóliant közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 171 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd az ongóliant testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. [+1% teo] Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel megdöfködöd az ongóliant bal lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. [+1% teo] Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs, 2 vasérc, 9 arany, egy ametiszt medál, egy gyöngymangó, egy borostyán függő és egy ezüst kulcs. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 122, gyógyulás: 14, összesen: -108 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+50 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo]

(Továbbmész...) [218,114] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 163 életpontot sebeztél. [+2% tau] Meglengetve a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szívkeresővel többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 31, gyógyulás: 12, összesen: -19 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! [60 pontot használtál fel, van még 93.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[218,115] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [218,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy megsebesített ryuku gólem volt a rémület okozója. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+25.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [217,116] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

[30 pontot használtál fel, van még 63.]

m 8 mozogsz északra
[217,115] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy rubin sárkány ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szánalmas pondró. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 53.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
[A parancs tárolásra került.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 52.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [+2% teo] [3 pontot használtál fel, van még 49.]

* 4. BP: használod a 66. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

* 5. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 49.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-45 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 3, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 49 pontod maradt, ebből a következő körre 49 pontot vihetsz át. Kapsz még 502 pontot. A következő körben tehát 551 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DENTOR BŐR (551. TÁRGY)
Ha lemészároltál egy ősdentort, akkor lenyúzhatod a hátáról tüskés bőrét. Az ezernyi apró tüske könnyen komoly sérülést okozhat a bőrnek, ezért óvatosan, összetekerve rakod el. Majd csak jó lesz valamire, ha másnak nem, hát lábtörlőnek.

SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY)
Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében.

KARAKTERLAP

Karón Varjú, egy copfos ősz hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Fairlight főpapja vagy. Papi hited: 307. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 361. fordulód.

Erő: 41 (44) Szint: 24 Merészség: 5/5 Magasság: 114 cm
IQ: 28 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 51 (53) Védekezés: 60 Menekülés: 50 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 27 Életpont: 404/291 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 38 (40) Varázspont: 868/365 Pénz: 59 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 51/9 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 1573 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6506 TP-t kaptál. Jelenleg 1288374 TP-d van. A következő szinthez még 111626 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, kronotapír, ongóliant. A 357. fordulódban 3062 arany került a bankszámládra. 3184 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/72 ökölvívás: 3/73 szúrófegyverek: 29/99 (+5%)
vágófegyverek: 9/6 ütőfegyverek: 8/3 lőfegyverek: 10/28
dobófegyverek: 17/92

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/81 (+40%) 2. nyomkövetés: 67/73 (+4%) 3. lopás: 4/56
4. mászás: 4/38 5. csapdakészítés: 21/1 (+5%) 6. csapdaészlelés: 10/40
7. gyógyítás: 86/16 8. titkosírás: 13/93 9. felderítés: 24/72
10. szörnyidomítás: 5/94 11. teológia: 46/67 (+18%) 12. taumaturgia: 64/67 (+12%)
13. szerencsejáték: 1/53 14. versengés: 1/39 15. zene: 19/36
16. szörnyismeret: 12/26 17. pszi: 7/62 (+3%) 18. zárnyitás: 1/87
19. vadászat: 12/38 20. bányászat: 25/72 (+10%) 21. úszás: 8/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
elfogod tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láth. észlelése (#78) villámmágia (#227) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez).
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 borostyán függő (#162)
1 dentor bőr (#551) 1 ezüst kulcs (#184) 2 gyöngymangó (#135)
14 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 vasérc (#152)
20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(215,115) quwarg boly (#359)
(215,116) ryuku gólem (#394)
(216,114) ősdentor (#282)
(216,115) Raia szent lovagja (#239), friss csatamező (#262)
(217,114) ongóliant (#159)
(217,115) nekrofun (#173), 29. jellempróba, Fairlight oltár, rubin sárkány (#330), szánalmas pondró (#792)
(217,116) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia szent lovagja (#239)
(218,114) woorgardok (#231), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely
(218,116) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ryuku gólem (#394), Raia szent lovagja (#239)

Üzenet küldése a karakternek