Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 13. 9h:09' EZ A 43. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 44. játékheted kezdete: nov. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 29 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5816 SZÁMLA : XXXX |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
d 56 15 | eldobod az 56. tárgyat (15 darabot) |
f 85 | kísérletezel a 85. tárggyal |
t 102 | támadod a 102. szörnyet |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Készen állsz, hogy ellenfeledre lesújts egy Pörölycsapással. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a nektoraf fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a nektoraf testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
kt 22 20 | elkészíted a 22. tárgyat (20 darabot) |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
be 595 | bemész az 595. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, |
távcső (#42) 32 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, |
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, |
rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézpajzs (#73) 28 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 6 ap /db, |
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, |
aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, |
fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, |
madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, |
szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, | pirkit (#153) 4 ap /db, |
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | spiritusz (#170) 2 ap cseppje, |
téfea-agy (#172) 16 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, |
gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, |
fűszertartó (#210) 12 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | xirnox szív (#213) 20 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, |
praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, |
helytartói jogar (#228) 70 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | furulya (#233) 14 ap /db, |
tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, |
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | pszi kő (#248) 1000 ap /db, |
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | remák szív (#264) 24 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
gromak bőr (#268) 16 ap /db, | purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, |
raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | sötét ital (#284) 100 ap kortyonként, | Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, |
Sheran főzete (#286) 28 ap kortyonként, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | din formázó minta (#301) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, |
roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, | ezüstdarab (#326) 8 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | mithril (#352) 16 ap /db, |
molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, |
kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, | moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa gyöngy (#378) 40 ap /db, | moa rubin (#379) 60 ap /db, |
moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, |
moa burát (#384) 24 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | polip szívóka (#391) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, |
fokhagyma (#403) 8 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, |
fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | kaktuszbogyó (#429) 8 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | dizen kulcs (#472) 70 ap /db, |
Krugrog terítője (#507) 500 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, |
feneketlen bugyor (#570) 3000 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | csalánvirág (#582) 16 ap /db, | mópat tetem (#584) 8 ap /db, |
toxyl (#591) 16 ap cseppje, | toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, |
rémplazma (#616) 100 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | pszi kristály (#618) 60 ap /db, | tűzbimbó (#623) 10 ap /db, |
adamantit (#627) 50 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | áldott kő (#642) 40 ap /db, | küklopsz szem (#643) 60 ap /db, |
sámán erszény (#650) 20 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, |
liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, | aurach bőr (#658) 28 ap /db, | alligátorbőr (#661) 20 ap /db, |
alligátorfog (#663) 20 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, |
sáska amulett (#668) 30 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | smaragdkő (#678) 100 ap /db, |
rubinkő (#679) 300 ap /db, | teknősesszencia (#702) 90 ap /db, | medúzacsáp (#703) 10 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, |
kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | bunthar bőr (#733) 10 ap /db, |
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | Iszonyat csápja (#838) 960 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, |
tarantulakarom (#887) 40 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | nothar bogyó (#923) 8 ap /db, |
cápazsír (#932) 8 ap /db, | bahrot bőr (#938) 10 ap /db, | kulcsszilánk (#942) 14 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, |
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | féregbél (#1071) 8 ap /db, |
ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, |
hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, | jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, | szélgömb (#1080) 60 ap /db, |
behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, |
bőrkantár (#1125) 60 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | tleikan életkő (#1143) 1600 ap /db, | isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, |
ryuku védőkenőcs (#1154) 48 ap /db, | tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, | ryuku harmatgyűjtő (#1159) 58 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, |
íjászkence (#1225) 48 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, |
teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | szaké (#1295) 51 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, | jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, |
topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, |
moa kémlelő (#1333) 285 ap /db, | moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | ogwawa kulcs (#1376) 240 ap /db, |
draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, | teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, |
rum (#1419) 34 ap /db, | térdeplő tülök (#1440) 24 ap /db, | gourry tojás (#1455) 6 ap /db, | teriád kobak (#1461) 39 ap /db, |
azuka vese (#1462) 18 ap /db, | katonai kötszer (#1508) 108 ap /db, | teknőstojás (#1514) 30 ap /db, | draklentojás (#1516) 160 ap /db, |
őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, | quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, | quwarg katalizátor (#1535) 3300 ap /db, | megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, |
kígyótoll (#1543) 60 ap /db, | aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, | fülemüle síp (#1576) 270 ap /db, | fenőkő (#1618) 300 ap /db, |
hópelyhes kupa (#1660) 1800 ap /db, | ganüid tájológömb (#1819) 3000 ap /db, | kvatáns pikkely (#1828) 60 ap /db, | dögevő csőr (#1866) 100 ap /db, |
nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, | árvalányhaj (#1909) 20 ap /db, | őrjöngő agyar (#1914) 400 ap /db, | negátortoll (#1947) 40 ap /db, |
kronoplazma (#1953) 300 ap /db, | mogul szemgolyó (#1976) 800 ap /db, | ősöreg yetibőr (#1980) 500 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, |
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 3 ap /db, | gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | halcsont (#390) 2 ap /db, |
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 4 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, |
mutáns csont (#331) 4 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | purifikátor háj (#269) 18 ap /db, |
rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, |
tinta (#101) 1 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db áron. |
ve 15 6 | megveszed a 15. tárgyat 6 |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét gnóm rávág a derekadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [95,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő sötét gnóm nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 571 | bemész az 571. épületbe |
be 571 | bemész az 571. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal teljesen átdöföd a pókvadász fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Becsapódva, megdöfi a khór darázs bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs bal oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a khór darázs a hátadon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [95,109] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
kt 114 10 | elkészíted a 114. tárgyat (10 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
VLAGYIMIR SZOBRA (433. TÁRGY) Ez egy gigantikus, majd négy méter magas emlékmű, amelyet a Zan Rendjének tagjai emelték tiszteletük jeléül mesterük számára. (A szobrot persze bárki építheti, nemcsak a KT tagja.) A hatalmas alak a legendás kalandozó élethű szobra, fekete gránitkőből kifaragva. A munka részben a kő összegyűjtéséből, részben - a megfelelő talentummal megáldott vezető útmutatásai alapján végzett - faragásból áll. A szobor teljes felépítése összesen 4000 TVP-t igényel, és minden, építkezésre költött 20 TVP-nek van jelentősége (tehát 19 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad). Ha a szobor teljesen elkészül, a Zan Rendjének tagjai dupla mennyiségű varázspontot regenerálnak, ha a szobor tövében táboroznak. |
KHÓR SZOBRA (1824. ÉPÍTMÉNY) A varkaudarok nemzetségekben élnek, amelyek törzsekre tagolódnak. A törzsek csak valamilyen külső veszély, vagy háború esetén hajlandóak egymással - időleges - szövetséget kötni, egyébként állandóak közöttük a kisebb-nagyobb csetepaték. Egyetlen vezér létezett a varkaudarok - nem túl hosszú, és nem túl változatos - történelmében, aki kivétel nélkül az összes nemzetséget, és az összes törzsfőt maga mellé tudta állítani. Ő pedig Khór, az Első. Ha a varkaudarok háborúba indulnak, akkor az aktuális vezérnek mindig fel kell használnia az Első alakját a fegyelem és a hűség megteremtéséhez, majd a fenntartásához. Így tett Sistergő Pumpa is az I. Invázió során, és így tesz most Romboló is, a Hódítás alatt. Khór szobra egy három ember magas kőépítmény, de csak megközelítőleg hasonlít egy valódi varkaudarhoz. Ez azonban nem baj. Nem az a lényeg, hogy hasonlítson rá. Egyetlen más varkaudarnak sem emeltek soha szobrot, csakis Khór-nak. Ezért, ha egy ilyen építményre találsz valahol, és tisztelettel ejted ki Khór nevét, a vadak onnantól már nem tekintenek rád ellenségként. Azt is jó tudnod, hogy Khór szobra némi mágikus töltést is hordoz magában, hála a sámánok tisztátalan felavató szertartásának. A varkaudarok a tövében pihenve dupla varázspont mennyiséget regenerálnak! Ha az invázió alatt őket támogattad, te is részesülhetsz ebben az áldásban. |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
Erő: | 17 (18) | Szint: | 11 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 163/80 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 48/5 | Pénz: | 42 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 8/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14/35 (+15%) | szúrófegyverek: | 6/84 (+16%) | lőfegyverek: | 10/63 (+30%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); tüske (#22) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,110 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/77 (+75%) | 2. nyomkövetés: | 2/49 | 3. mászás: | 3/67 |
4. csapdakészítés: | 1/0 | 5. csapdaészlelés: | 1/4 | 6. gyógyítás: | 15/57 (+33%) |
7. titkosírás: | 1/20 | 8. felderítés: | 1/57 | 9. teológia: | 2/68 (+7%) |
10. harcművészetek: | 7/0 | 11. szörnyismeret: | 1/0 (+100%) | 12. vadászat: | 1/69 |
13. bányászat: | 2/94 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
technokolin (#50), vízionár (#66), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Építs számomra újabb oltárt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
32. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 45. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 20 (limit: 1505), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 2000. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1455 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | * | mászókarom (#78) | |
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | * | fúvócső (#20) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 2 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | parittya (#18) | 6 | szögletes kő (#17) | 16 | tüske (#22) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | ||
3 | obszidián függő (#195) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | szeksztáns (#32) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 9 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 11] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 4 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
4 | dözmöng szív (#122) | 20 | drótszőr (#37) | 1 | fémrúd (#104) | |||
2 | főnixtoll (#563) | 1 | grákóbőr (#41) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | halcsont (#390) | 10 | kaktusztüske (#114) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapockacsont (#33) | 20 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
3 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
4 | rézdarab (#70) | 3 | rókafarok (#124) | 5 | sallank karom (#128) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 2 | tükör (#43) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |
Összsúly: 37.49 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 15 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 10 | kaktusztüske (#114) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | spiritusz (#170) | 9 | tüske (#22) |
93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|