Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 23. 11h:31' EZ A 75. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 76. játékheted kezdete: febr. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4848 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | TVP spórolása: 23 pontért |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 407. tárgyat |
cir 27 | vándorcirkusz látogatása 27 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a százfogú testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a százfogú testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [23,-2] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bolhakutya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bolhakutya fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a bolhakutya testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A bolhakutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a rájanyék testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-3] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
ep 146 48 | építed a 146. tárgyat 48 pontért |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a bo-skorpió csáprágóját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A bo-skorpió feléd sújt csáprágóival, de mellé! A bo-skorpió melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a bo-skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-1] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sünmedve bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a sünmedve testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [24,0] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
szk 89 | keresed a 89. szörnyet |
* 1. BP: | TVP elővétele: 23 pontért |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 238. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 1 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért |
PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG) Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad. |
Erő: | 16 | Szint: | 8 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 2 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 111/77 | Jellem: | jó (25) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 19 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 49/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 4 |
vágófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 9 |
dobófegyverek: | 1 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 3 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 7 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. zene: | 6 | 15. szörnyismeret: | 4 |
16. pszi: | 8 (+1) | 17. vadászat: | 4 | 18. bányászat: | 1 |
19. főzés: | 1 | 20. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), manifesztátor (#124) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: OK |
Összsúly: 40.00 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 4 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 11 | sünmedve tüske (#14) |