Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 5. 12h:07' EZ A 59. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 60. játékheted kezdete: máj. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4521 SZÁMLA : XXXX |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
bb 500 1 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (1 darabot) |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Meglengetve a ryuku kopját a másikra rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával megdöfködöd az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (6 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszurkálod az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (5 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mágus fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 263 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [77,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával megvágod a piromenyét testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a piromenyét testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Jerome testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a Jerome testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a Jerome kitines ollóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (5 életpontot sebezve). Túlbuzgó szabó módjára a Jerome összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Jerome belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 7 csepp rákfatty váladékot. 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [75,58] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (6 életpontot sebezve). Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a szintszívó jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a láplidérc bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a láplidérc testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a láplidérc bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (8 életpontot sebezve). A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra rontasz. Csontszablyával kilukasztod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (7 életpontot sebezve). Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 698 | bemész a 698. épületbe |
be 670 | bemész a 670. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | hhaar burka (#32) 42 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, |
mágiatörés (#35) 38 aranyért, | védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
gigaököl (#49) 56 aranyért, | villámcsapás (#50) 100 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, |
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, |
varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | tükörpajzs (#101) 155 aranyért, | felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, | városi teleport II (#181) 220 aranyért, |
varázsszem (#184) 65 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, |
klónozás (#367) 2500 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, | oldás (#372) 160 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, |
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
vtn 29 | varázslat tanulás: a 29. varázslatot |
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vadtroll fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-2 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre ugrasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [75,57] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 26 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését Brutalitisz kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
im | imádkozol |
m 7 6 4 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a szintszívó fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a ryuku kopját a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (6 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [73,56] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontlepke jobb hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyartőrrel felnyársalod a csontlepke testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (7 életpontot sebezve). A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával többször eltalálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (8 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku kopjával jól megszurkálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az óriás csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (7 életpontot sebezve). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [73,57] Egy kisebb településhez érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
ba 2854 | nem támadod a 2854. kalandozót |
fu 2854 | udvarolsz a 2854. kalandozónak |
KÖDCSILLAG (62. TÁRGY) Ha némi koncentrálással kettéválasztasz egy ködmangót, előtűnik üreges belseje. Ezt két adag árnyéksárral megtöltve, misztikusan tündöklő, világító tárgyhoz jutsz, a ködcsillaghoz (KT 62, 30 pontért). A dolog feltétlenül kapcsolatos a mágiával, de nem tűnik egészségre ártalmasnak. Ha egy ködcsillagot akarsz használni valahol, ahol ennek hasznosságára utalást kapsz, akkor a H 62 (használod a ködcsillagot) parancsot kell kiadnod, 15 pontért. |
AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY) Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért. |
NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY) A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik. |
SÁRGA ERŐÖV (276. TÁRGY) Ez az első pillantásra egyszerű, sárgarézből kovácsolt öv mágikus képességgel rendelkezik: ha valaki felveszi (KF 276 paranccsal) ereje megnő eggyel. A regék szerint a sárga erőöv egy sorozat legkisebb tagja, az egyéb színű övek még nagyobb erőnövekedést nyújthatnak. |
JEROME (956. SZÖRNY) Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat. |
ENERGIATÜSKÉK (29. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ez az egyik legalapvetőbb támadó varázslat. Elmondásakor apró, vakítóan fehér tüskék repülnek ki az ujjadból, pontosan belecsapódva az ellenfeled sebezhető pontjaiba. Bár megidézése mindössze csak 5 varázspontba kerül, magas taumaturgia szakértelemmel már igencsak veszélyes varázslat lehet. Sebzése természetesen nem növekszik a végtelenségig, kb. 10-es taumaturgiánál tetőzik. Sok védekező varázslat, mint például a tüskepajzs, tökéletes védelmet nyújt eme egyszerű támadás ellen (de, mivel a tüskepajzs láthatatlan, ezt csak a varázslat ellövésével tudod eldönteni). A varázslat elmondásakor szükséges, hogy legyen nálad egy kaktusztüske, amely a tüskék becsapódásakor füstté válik. |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
VADTROLL (70. SZÖRNY) A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak. |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
SAVÁLLÓ FÜLBEVALÓ (1552. TÁRGY) Ez a csepp alakú fülbevaló sárgásbarna színével, mart felületével nem lesz ékszertárad ékköve. Azonban ha füledbe akasztod, hajlamos leszel megfeledkezni a külsőségekről. Amíg a saválló fülbevalót viseled immúnissá válsz a szörnyek savleheletének és az ellened intézett sav alapú támadó varázslatoknak a sebzésére. |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 (28) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 12 (21) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/31 év |
Egészség: | 14 (21) | Életpont: | 339/190 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (32) | Varázspont: | 340/62 | Pénz: | 938 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 67/34 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 19/53 (+27%) | vágófegyverek: | 4/29 (+60%) | ütőfegyverek: | 1/96 |
dobófegyverek: | 13/89 (+39%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
73,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 172 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/19 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 9/5 (+60%) | 3. csapdakészítés: | 13/100 (+36%) |
4. csapdaészlelés: | 1/10 | 5. gyógyítás: | 6/15 | 6. titkosírás: | 2/10 |
7. felderítés: | 5/94 | 8. teológia: | 1/89 (+14%) | 9. taumaturgia: | 13/99 (+49%) |
10. szerencsejáték: | 1/11 | 11. versengés: | 1/39 | 12. zene: | 1/0 |
13. szörnyismeret: | 1/0 (+100%) | 14. pszi: | 9/22 (+11%) | 15. zárnyitás: | 3/41 |
16. vadászat: | 1/52 | 17. bányászat: | 4/54 (+61%) | 18. főzés: | 2/91 (+27%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
udvarolsz a 2854. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 7 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), Saqziwy Matoref (#2854) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 8 vp; taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0) |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 24, 25, 33, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1145 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
425 | arany (#50) | 1 | manakristály (#500) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | éjkő (#2369) | 5 | kaja (#2) | |||
2 | madártoll (#112) | 4 | pirkit (#153) | 7 | rákfatty váladék (#333) | |||
1 | rejtőköpeny (#277) | 2 | sárga erőöv (#276) | 1 | saválló fülbevaló (#1552) | |||
5 | szvó-ektoplazma (#151) |
72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|