Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 8. 9h:43' EZ A 254. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 255. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4296 SZÁMLA : XXXX |
ek 116 50 1 | t. energia kisütése: 116 50 1 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
h 1629 | használod az 1629. tárgyat |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 2 2 7 | mozogsz keletre, keletre, északnyugatra |
Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. [+7% tau] Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával néhányszor súrolod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 997 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [110,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [109,81] Síkság, továbbra is csak síkság.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. [+7% tau] A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ryuku szablyával felnyitod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. Elhajítod a vacak rőtmanó berzerker trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes nukleáris cickány trófeát. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [106,80] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 34 életpontot sebeztél. [+7% tau] A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,79] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
ef 18 501 | energia fejlesztése 18 |
Erő: | 15 (18) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 198 cm |
IQ: | 16 (31) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 120 kg |
Ügyesség: | 16 (20) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 213/159 | Jellem: | jó (82) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 16 (23) | Varázspont: | 220/4 | Pénz: | 1125 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 85/60 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 13/47 (+9%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 13/60 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2/36 | 2. nyomkövetés: | 10/5 (+8%) | 3. mászás: | 1/0 |
4. csapdakészítés: | 4/65 | 5. csapdaészlelés: | 1/17 | 6. gyógyítás: | 6/77 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/10 | 9. szörnyidomítás: | 1/17 |
10. teológia: | 2/76 | 11. taumaturgia: | 14/45 (+21%) | 12. versengés: | 1/0 |
13. harcművészetek: | 1/0 | 14. szkanderozás: | 1/0 | 15. zene: | 1/0 |
16. szörnyismeret: | 1/0 | 17. pszi: | 9/13 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/17 |
19. vadászat: | 1/0 | 20. vitalitás: | 1/0 | 21. bányászat: | 2/28 |
22. csapatmunka: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
bűvölés (#20) (3,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál. |
3.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1, pontszámod: 12. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 1 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | arany (#50) | 2 | gyíkfű (#201) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | pirkit (#153) | |||
13 | víz (#27) |