Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. febr. 24. 22h:45' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3980 SZÁMLA : XXXX |
tno 4 2 | növeled a 4. tulajdonságodat |
d 44 1 | eldobod a 44. tárgyat (1 darabot) |
f 231 | kísérletezel a 231. tárggyal |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a szőrlajhár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrlajhár nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szőrlajhár bal hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mancsával a szőrlajhár végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-24] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmazsin huhogó került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 5 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [49,-25] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő csodabogár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csodabogár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csodabogár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csodabogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a sullár farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár bal első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) Elhajítod a vacak kaffogó hebrencs trófeát, és kinyersz egy alkalmas sullár trófeát. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mérges pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a Féktelen Fantom bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány tüske. A becsapódástól 2 életpontot vesztettél. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Féktelen Fantom fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a Féktelen Fantom testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a Féktelen Fantom. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Féktelen Fantom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 csontszablya, 1 vizestömlő és 1 kőkés. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-29] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [46,-29] Épületek tűnnek fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész erődítményt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 9900 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy vizet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
ea 98 1 | eladod a 98. tárgyat 1 |
ea 126 1 | eladod a 126. tárgyat 1 |
ea 189 1 | eladod a 189. tárgyat 1 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az útonálló testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az útonálló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
FURULYA (233. TÁRGY) Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY) A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni. |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
SULLÁR (101. SZÖRNY) Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
FÉKTELEN FANTOM (7120. ELLENFÉL) Féktelen Fantom egy szőke hajú alakváltó nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
Erő: | 14 | Szint: | 10 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 86/86 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 133/118 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 79/47 | Pénz: | 187 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 12 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 10 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 981 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 9 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 8 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. szörnyismeret: | 1 (+1) |
10. vadászat: | 4 | 11. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve) |
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12. |
Összsúly: 45.31 kg | Megterheltség: 119% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 2 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
6 | mérgezett tüske (#23) | 1 | rákpajzs (#98) | 2 | tüske (#22) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
32 | arany (#50) | 1 | csontszablya (#64) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | vizestömlő (#3) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | |
-30 | |
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|