Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 3. 15h:04' EZ A 59. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD 60. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3112 SZÁMLA : XXXX |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 7 63 20 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 8 4 | mozogsz északra, délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az evaporőr testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az evaporőr meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Mandibulakaszával alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-5] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ormánygőte nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd az ormánygőte testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod az ormánygőte bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ormánygőte fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Mosolyogva kidobod a nevetséges rájanyék trófeát, és kiszedsz egy mélységi grittang trófeát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY) Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz. |
SZÖRNYISMERET Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni. |
Erő: | 20 (21) | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 15 (18) | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 86/86 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 98/73 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 27/14 | Pénz: | 234 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 6 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 11 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. szörnyismeret: | 1 (+1) |
10. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására. |
Összsúly: 39.19 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | tigroszlán fog (#63) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 1 | ormánygőte csont (#21) |