Karakterszám: |
9284 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
36 |
Játékhét: |
44 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
23 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. jan. 24. 9h:40' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. jan. 27. |
|
Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!
ALARONE ANDREA KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 42 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ
történt:
**
1. NAP ** Bezörget hozzád
Frost a Vér Istene, egy ike a három Isten szövetségének.
Nemesis és Csuhi társa. Vámpíristen férfi. Tárgyai: kristályamulett, díszes
fejék, barbár lándzsa, bronzmedál, a hatalom malachitgyûrûje, a szalamandra
vándorcsizmája, khaldoran öv. Hát, ez az alak bizony egyeneset belegyalogolt
a csapdádba (15 sebzés). Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az
összecsapás.
*** 1. KÖR *** Frost a Vér Istene feléd rohan. Frost a Vér Istene felé mozogsz,
hogy megtámadhasd. Frost a Vér Istene rád veti magát. Barbár lándzsával
sújt rád. Nem talált. Támadod Frost a Vér Istenét. Gyorsan felé lendítesz
jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-4 ép) Rávágsz bal karmoddal.
(10 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Illatozol
(1
sebzés). Frost a Vér Istene összerogy.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+8%).
Frost a Vér Istene megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
3. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Carlos Valderama, egy hosszzú, szõke,
göndör hajú, nagy bajuszú, átlagos magasságú, nagy lábú férfi. A következõket
látod nála: díszes fejpánt. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy
kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te göthös hernyó!" Így válaszolsz: "Forduljon rád vissza a
leheleted!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "A szagod mellett parfümnek
lehetne használni a száznapos tojást." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz
visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem!
- A gyõztes jutalma lélekenergia.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9649.) A te szinteden a legnevesebb
Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt
szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*jan. 17.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
*jan. 17.* Fortian csatában legyõzte Mordoncot.
*jan. 20.* Mordonc szolgálatába
állt egy kék ekinda.
*jan. 20.* Nyafogó Nefelejcs mellé szegõdött egy
sötét elf harcos.
*jan. 20.* Asmodeus gyõzelmet aratott Téhácé felett.
*jan. 20.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot.
*jan.
21.* Asmodeus csatában legyõzte Betelgeuset.
*jan. 22.* Mélységben Szuttyogó
pszionikus párviadalban legyõzte Fényhozó Keilort.
*jan. 22.* Örök Lázadó
pszionikus párviadalban legyõzte Al'Dracot.
*jan. 23.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
kf 1122 |
bekészíted az 1122. tárgyat |
Felveszed a fekete csizmát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
kno 57 3 |
57. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 6. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]
kno 105 7 |
105. képességre 7 képességpont |
Elköltesz 7 képességpontot a bal karom végtagodhoz tartozó kontaktméreg
szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal karom végtagod
speciális támadási módja 5. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 198.]
kno 17 3 |
17. képességre 3 képességpont |
Ezt a képességet nem növelheted, csak akkor, ha elõbb a méretedet is megnöveled!
[Ld. Szabálykönyv, méret.] Arra is figyelj, hogy mivel a méreted már akkora,
mint a barlangod, elõször még a barlangodat is növelni kell. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 198.]
(459. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak
kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak!
Kicsit félve lépsz be. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül
megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Az 1. zombi máris elõtted terem! Megindulsz az 1. zombi felé.
Már ott is vagy! A 2. zombi odajön hozzád. Az 1. zombi rád veti magát.
Feléd üt jobb karmával. Nem talált. Az 1. zombit próbálod megsebezni. Lesújtasz
jobb karmoddal. Ez mellément. Lecsapsz bal karmoddal.
(12 ép-t sebeztél).
A 2. zombi rád veti magát. Feléd döf jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. zombi rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Mellétrafált
a balfácán. Az 1. zombi rád támad. Rád vág jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Az 1. zombit próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Felé ütsz bal karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Az 1. zombi halálos sebet
kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 2. zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Félrehajoltál.
A 2. zombit próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb karmoddal. Mellé! Felé
döfsz bal karmoddal.
(11 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A 2. zombi téged támad. Rád vág jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél).
A 2. zombit próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. El sem
találtad. Felé döfsz bal karmoddal.
(11 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+14 életpont.) [18 TVP-t használtál fel,
maradt még 180.]
kno 64 1 |
64. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot az átokszórás szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az átokszórás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
h 14 20 24 26 |
14. tárgy használata |
Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés
után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Sikeresen legyártottál 1
piros színû italt. Épp csak belenyalsz, és ámulva látod, hogy ez tûzlehelet
itala. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]
tv 4 53 |
varázslat berakása 4. varázslatlistára |
4. TV listába került: tûzlehelet itala. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 175.]
tv 5 53 |
varázslat berakása 5. varázslatlistára |
5. TV listába került: tûzlehelet itala. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 175.]
(6. kaland:) Ellátogatsz a vegetáriánus kerthez. Épp két púpos molad lakmározik,
tépi ki a növényeket gyökerestül! Rájuk rontasz. Ellenfeleid 2 púpos molad
(#26).
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. [10 TVP-t használtál fel, maradt
még 165.]
tv 4 53 |
varázslat berakása 4. varázslatlistára |
4. TV listából törölve: tûzlehelet itala. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 165.]
tv 5 53 |
varázslat berakása 5. varázslatlistára |
5. TV listából törölve: tûzlehelet itala. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 165.]
k 352 366 |
kaland elvállalása |
(352. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod.
Kíváncsian lépsz be. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy
orgling szolga (#23).
*** 1. KÖR *** Az orgling szolga feléd rohan. Megrohamozod az orgling szolgát.
Az orgling szolga rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. El sem talált,
haha. Támadod az orgling szolgát. Rávágsz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél).
Lesújtasz bal karmoddal.
(12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az orgling szolga téged támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az orgling szolgát. Lecsapsz jobb karmoddal.
(17 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal. Elhibáztad. Az orgling
szolga holtan terül el.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor
támadás ér. Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Odacsap neked jobb karmával. Mellé!
Elõre szúr bal karmával.
(4 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. Megtámadod
a sáskaharcost. Rávágsz jobb karmoddal.
(13 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal
karmoddal.
(14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb
karmával. Ez mellément. Lecsap rád bal karmával. Hátraugrasz a támadás
elõl. A sáskaharcost próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal.
(18
ép-t sebeztél). Rávágsz bal karmoddal. Fürgén elhajolt. A sáskaharcos halálos
sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Viszed,
ami mozdítható: egy õskõ és 2 mandibula.
[ld. enc.] Az egyetlen továbbvezetõ
utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az
ajtót, és belépsz rajta. Egy vén banyával találod szembe magad. Elõtte
egy asztalon üst, benne borzalmas kotyvalék: barlangi piócák fõzve, póklábak,
mélységi halak belsõségei meg hasonlók. Persze, te azért sok mindent megeszel,
de ez itt különösen gusztustalan. Sajnos érzed a banyából áradó mágikus
erõt: ez bizony egy akadály-próba, amit csak egyféleképp küzdhetsz le!
Jól sejtetted: A banya megereszt egy fogatlan vigyort, és a fõzet felé
biccent.
[Egészség próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Felemeled az üstöt, és egy szusszanással benyomod a tartalmát. Hiszen ez
förtelmes! Gyomrod tiltakozik, de végülis ellenálló szervezeted gyõzedelmeskedik
a méreggel szemben. A banya int: továbbmehetsz! Kutakodsz egy kicsit, hátha
találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 21 arany. A küldetést
sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(366. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte
be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk,
mi van odafent. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 7-es küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal
kapaszkodsz fel a kõtányérra. Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20%
lélekenergia. [40 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most
egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos,
párás folyosón ereszkedsz alá. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a
szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek,
akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Az egyik falon barlangnyílások
sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ
nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy
talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent?
(470. kaland, összköltsége
25 TVP.) Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled
egy szárnyas bolhedor (#25).
*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor feléd rohan. Megindulsz a szárnyas bolhedor
felé. Már ott is vagy! A szárnyas bolhedor rád veti magát. Gyorsan feléd
lendít jobb karmával.
(2 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a szárnyas bolhedort.
Felé döfsz jobb karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). Felé suhintasz bal karmoddal.
(15 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(2 sebzés). A szárnyas bolhedor kileheli
lelkét.
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%).
Viszed, ami mozdítható: egy bolhedor szárny.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.) A tapasztalat hozza
az igazi fejlõdést:
+1 egészség; [18 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ölésre készen futsz
végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Idelent
valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete
még nyomorultabb legyen. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben
1
gyilkos borókát. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz
egy torzszülött fészket. Ellenfeled egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A zombi odajön hozzád. Megrohamozod a zombit. A zombi rád
veti magát. Lecsap rád jobb karmával.
(3 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a
zombit. Felé suhintasz jobb karmoddal.
(19 ép-t sebeztél). Felé suhintasz
bal karmoddal.
(14 ép-t sebeztél). A zombi hörögve elterül.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+21%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Barlangokat keresel,
amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Odamész az egyik "galetkitanyához".
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója
Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi. A Tolvajok
klánjának falazó rangú tagja. A következõket látod nála: fekete nadrág,
karkötõ, csontamulett, ezüst nyaklánc, vándorcsizma, kristályamulett, ezüst
fejpánt, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal.
Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá
gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Beldaron
csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A barlangokat, amelyek
között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged
azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak
látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat
mulattatni.
Odabent fogad
Jégszemû Erglinb, egy jeges tekintetû, kövér lány, kinek hosszú,
fekete haja közt jégkék hajtincs nõ. Felszerelése: díszes fejék, a bérmágus
fekete csizmája, bronzmedál, márványgyûrû, malachit karkötõ, csatos öv.
Köszönés helyett ezt kiáltod: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Azonnal
visszavág: "Azt se tudod, hány bolha megy egy fontra!" Jól odamondasz neki:
"Olyan lassú vagy, mint egy szõrlajhár!" Dühösen kiabálja vissza: "Hogy
varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben!
Micsoda átok! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A
gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Rövid túra után lakott
barlangok közé érsz. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Acid Arrow, egy áttetszõ, kék színû, vörösen izzó
rúnákkal díszített testû, smaragd szemû férfi. Tárgyai: díszes fejék, bronzmedál,
ében nyílpuska, az enyészet csizmája, ében tündekard, fekete nadrág, az
egyensúly gyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A
közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok
a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként,
Acid Arrow csak jócskán lemaradva érkezik meg.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
mátekel gombát. Nini,
ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok
magatokat mulattatni.
A barlang lakója
Tüskés Klezmó, egy láthatatlanságba burkolózó férfi. Tárgyai:
törpe pikkelyvért, bronzmedál, amulett, a villám vassisakja, az egyensúly
gyûrûje, szivárvány karkötõ, csizma, a füvész köpenye, nagy pajzs, parittya,
villámöv, harci fejsze. Így üdvözlöd: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!"
Dühösen kiabálja vissza: "Hogy az orglingok vinnének el!" Nem habozol,
máris mondod: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!"
Tüskés Klezmó csak annyit nyög ki: "Te... !" Mikor kidühöngte magát, biccent:
Te vagy a gyõztes. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Egy találomra választott
irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat
keresve. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Vihar fia Dinarion, egy férfi. Felszerelése: utazóköpeny. Vendéglátod
hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat,
és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik
galetki által kínált ínyencségekbõl. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni
kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról...
Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok
egy kicsit. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak.
(+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Vihar fia Dinarion által meséltekbõl,
megtudod, mi az a mandolin.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
[ld. enc.]
Ebben a körben +5 galetki erõt és +17 hírnevet kaptál. A kör során összesen
260 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 54 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
248 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Alarone Andrea, egy vidám képû, hosszú, barna hajú, kék szemû
nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû.
Ez a 36. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 1.50 |
[2] IQ: |
7 / 4.75 |
[3] ügyesség: |
5 / 1.10 |
[4] egészség: |
6 / 0 |
[5] mágia: |
3 / 1.30 |
[6] gyorsaság: |
3 (0) / 1.05 |
[9] Méret/ép: |
53 / 41 |
Min. méret: |
55 |
Barlangméret: |
53 |
|
|
Varázspont: |
28 / 28 |
Képességpont: |
11 / 32% |
Hõsi pont: |
13 (2) |
Tám.bónusz: |
2% |
Véd.bónusz: |
33% |
Galetki erõ: |
186 / 158 |
Hírnév : |
395 |
Jóllakottság: |
47% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
7 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
2 (1) |
Torzsz. csaták: |
172 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
137 (4) |
Leölt torzszülött: |
166 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
4 (0) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: zöldfülû (4)
Speciális
képességeid:
+1 éberség, +2% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Legyen
az erõd legalább 10-es! 2.) Hajtsd végre a 32-es Klánkalandot (KK 32)!
(összesen 20 TVP-t igényel) 3.) Csípj fülön három tolvajt! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
9 / 2.36 |
[17] vastag bõr: |
3 / 0 |
[25] illat: |
4 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 2.09 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 0.35 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.15 |
[48] mászás: |
6 / 3.54 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
1 / 0.50 |
[54] kereskedelem: |
7 / 1.24 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 1.68 |
[57] gyógynövények: |
6 / 0.30 |
[63] éberség: |
5 (6) / 0.33 |
[64] átokszórás: |
5 / 0.74 |
[67] régészet: |
3 / 0.90 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
7 / 0 |
[101] szakért.: |
6 / 3 |
[102] paraliz.méreg: |
5
/ 0 |
bal karom |
[103] méret: |
5 / 1 |
[104] szakért.: |
5 / 2.60 |
[105] kontaktméreg: |
5
/ 0 |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[11] elektromos kéz: |
1 / 0 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
4. lista (0%): |
36 csábm |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. lista (0%): |
36 csábm |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 25;
VI erõ:80% ép:35%;
PV 3 4 5 8;
PSZ
63 54 48 45 56;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 5 szint: 3 sebzés: 10-18
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #6 (7. épület), #10 (4. épület),
#17 (1. épület), #20 (9. épület), #52 (20. épület), #223 (35. forduló),
#459 (23. forduló), #470 (36. forduló), #256 (17. forduló), #431 (21.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 kék köpeny (#1137) |
* |
1 bõr mellvért (#1046) |
|
1 maszk (#1090) |
* |
1 a káosz szikrázó maszkja (#14154) |
* |
1 fekete csizma (#1122) |
|
1
sárga öv (#1167) |
Ékszerek, kincsek |
|
624 arany (#1) |
* |
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
1 díszes karkötõ (#1242)
|
|
8 drágakõ (#2) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
Felszerelés |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
6 kerek kõ (#11) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
3 csótányláb
(#25) |
|
4 liánvirág (#24) |
|
3 tejfonál (#28) |
|
12 üvegcse (#14) |
|
7 winropu moha (#22) |
|
3 gyilkos boróka (#27) |
|
8 mátekel gomba (#21)
|
|
3 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 tûzlehelet itala (#53)
|
Egyéb kacatok |
|
3 molad púp (#16) |
|
1 elektronit (#141) |
|
2 õsi relikvia (#17) |
|
1 pirgamit (#152) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
2 mandibula (#157) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MANDIBULA (157. TÁRGY) Igazi trófea egy harcos számára, ha a barlangok
mélyén leselkedõ óriásrovar mandibuláját a harc után kimetszi. Nagy, lapos
és ormótlan, és kissé büdös is, ezért miután kigyönyörködted magad benne,
nem árt megszabadulni tõle (pl. eladod).
MANDOLIN (19. TÁRGY) Ez az egyszerû pengetõs hangszer a legelterjedtebb
zeneszerszám a galetki bárdok között. Könnyen megtanulhatsz rajta játszani,
és dalodat nagyszerûen kísérheted vele. A mandolin használatához a Z 19
(TVP) parancsot add ki, de ennek elõfeltétele, hogy rendelkezz a zene szakértelemmel.
Ezt az akadémián sajátíthatod el, a BE 4 68 paranccsal, 5 képességpont
árán.
ÉHEZEM! A jóllakottságod minden táborozásod alatt csökken kb. 25-30%-kot.
Ezenkívül elõfordulhat, hogy egy torzszülött vagy egy másik galetki megkínál
egy éhínség varázslattal, ami drasztikusan csökkenti a jóllakottságodat.
Ha a jóllakottság 50% alá csökken, akkor kezdesz egy kicsit éhes lenni.
Ez azt jelenti, hogy a forduló elején nem nyered vissza az összes életpontodat,
és közelharc támadásod sikerére mínusz százalékokat kapsz, ill. leheleted
kevesebbet fog sebezni. Érdemes tehát odafigyelni, hogy jóllakottságod
mindig 50% fölött legyen.
Hogyan növelheted a jóllakottságodat? Legegyszerûbben
úgy, hogy vadászol. Ha minden körben kiadsz legalább négy VD parancsot,
akkor valószínûleg ritkán fogsz éhezni. Ha ez nem segít, használd az E
parancsot, vegetáriánusoknak E 10 (+40%) vagy E 20 (+80%), a többieknek
E 30 (+50%). Ha barátságosan beszélgetsz más galetkikkel, akkor õk is megkínálhatnak
a félrerakott, számukra emészthetetlen kajafajtákkal. A barátságos beszélgetéshez
a PV 5 (ha biztosra akarsz menni, akkor a PV 5 8) parancsot, majd a P parancsot
kell kiadnod. Ezenkívül a tolvajok sikeres lopás esetén lophatnak az áldozat
élelmiszertartalékaiból.
Ha a karaktered jóllakottsága forduló elejére
nullára csökken, akkor automatikusan kiadunk neked egy E parancsot, nehogy
éhenhalj.