Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 17. 12h:03' EZ A 753. JÁTÉKHETED, 359. FORDULÓD 754. játékheted kezdete: szept. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel teljesen átszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vízelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Végítélettel jól megszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (71 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy téfea-agy. 3260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
av 13 | alakváltás 13 |
kf 1235 | kézbeveszed/felveszed az 1235. tárgyat |
fas | felt. ásás |
a 43 4446 5 | átadod a 43. tárgyat a 4446. kalandozónak (5 darabot) |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
bb 213 390 551 | beraksz a bankba a 213. tárgyat (390 darabot) |
bb 99 391 404 | beraksz a bankba a 99. tárgyat (391 darabot) |
bb 328 203 214 | beraksz a bankba a 328. tárgyat (203 darabot) |
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
v 198 189 47 | elmormolod a 198. varázslatot |
[189,47] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (26 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. {GYD:} Végítélettel megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vízelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 7 spiritusz. 3260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [189,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [188,44] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy vaskohót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 202 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard jobb oldalát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a woorgard idétlen masszáját. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Vízelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Végítélettel jól megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 464 életpontot sebeztél. A woorgard csápol, de mindhiába. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 6 5 | mozogsz északkeletre, nyugatra, délnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel felnyársalod a quwarg harcos torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (57 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel megdöföd a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vízelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 2 púderkő. 3260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [188,43] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [187,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Találsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Belwar Dissengulp, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
im 0 3 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az ősdentor fejét. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (59 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 602, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 188 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 3000 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (62 életpontot sebezve.) A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 3000 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
szk 778 765 159 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 159. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 4. BP: | beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot) |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot) |
QUWARG ANYAKIRÁLYNŐ (269. SZÖRNY) - Egek ura! - nyögnéd, ha jönne ki hang a torkodon, amikor föléd magasodik a közel öt méter magas gigantikus rovar. Óriási csáprágóiból sav csöpög, tonnás potrohának megmozdítására dübörögni kezd a boly. Csak a leghatalmasabb, legnépesebb quwarg bolyokban lehet megtalálni a quwarg anyakirálynőt, aki képes a specializált quwargok, köztük a királynők létrehozására. Ezenkívül a quwarg anyakirálynőből jöhet létre évszázadok alatt, komoly mutációval a kisebb quwarg istenség. A quwarg anyakirálynő intelligens ugyan, de nem képes mágiahasználatra. Igaz, hogy erre nincs is szüksége: antimágikus aura lebegi körül! |
Erő: | 36 (56) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 38 (55) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 32 (39) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/41 év |
Egészség: | 33 (38) | Életpont: | 883/883 | Jellem: | jó (727) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 45 (74) | Varázspont: | 1021/20 | Pénz: | 25290 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 246/95 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 | ökölvívás: | 25/67 | szúrófegyverek: | 30/20 (+9%) |
vágófegyverek: | 25/28 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 28/66 |
dobófegyverek: | 28/51 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/49 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 87/52 (+18%) | 3. mászás: | 16/90 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 22/46 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/59 | 6. gyógyítás: | 64/55 |
7. titkosírás: | 7/26 | 8. felderítés: | 24/44 | 9. szörnyidomítás: | 14/40 |
10. teológia: | 84/9 (+41%) | 11. taumaturgia: | 69/64 (+43%) | 12. szerencsejáték: | 4/56 (+1%) |
13. versengés: | 20/5 | 14. harcművészetek: | 23/4 | 15. zene: | 11/77 |
16. szörnyismeret: | 50/47 (+20%) | 17. pszi: | 23/96 (+11%) | 18. zárnyitás: | 14/9 |
19. vadászat: | 14/42 | 20. vitalitás: | 1/20 | 21. bányászat: | 33/41 (+1%) |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 2/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +55 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | a lélek védelme (#57) | szürkeáll. aktiv (#71) | tűzmágia (#157) |
égető tekintet (#164) | tulajdonságpajzs (#26) | varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) |
tolvajvér (#364) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs II (#63) |
szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
bunthar (#396) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 27224. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1164. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
39 | amniosz (#203) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
15 | halcsont (#390) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 15 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | pirkit (#153) | 37 | polip szívóka (#391) | 4 | rájabőr (#404) | |||
1 | rókafarok (#124) | 25 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | tinta (#101) | |||
6 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
4 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | arany (#50) | 2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
2 | púderkő (#119) | 7 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
58 | víz (#27) |