Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 25. 5h:40' EZ A 388. JÁTÉKHETED, 359. FORDULÓD 389. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 9. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 10. KP: vv 26 443 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány testét. (7 támadással 535 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány testét. (8 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 36 arany, 2 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 56 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, egy ezüst kulcs és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1138, sebződés: 259, gyógyulás: 265, összesen: +6 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Kyorg tőrrel meghorzsolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 12, gyógyulás: 96, összesen: +84 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón bal hátsó lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (44 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón bal első lábát. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a zafír drakón testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 135, gyógyulás: 129, összesen: -6 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg jobb karját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru herceg póklábát. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a taalru herceg testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. 10 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 72, gyógyulás: 145, összesen: +73 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró jobb lábát. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 46 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 28 arany, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs. 16 747 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 105, gyógyulás: 203, összesen: +98 ÉP}
(Továbbmész...) [319,71] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősvortexet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy márvány sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés besül. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal első lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a márvány sárkány óriási karmát. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Eldaran karkötője, egy fűszertartó, 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1129, sebződés: 300, gyógyulás: 239, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [318,70] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Thargodan mágus. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 96 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (7 támadással 568 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a Thargodan mágus bal karját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 5 gyenge méreg. 12 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 158, gyógyulás: 137, összesen: -21 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a viharóriás bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 29 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 125, gyógyulás: 149, összesen: +24 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr jobb karját. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében hadúr testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében hadúr megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 35, gyógyulás: 135, összesen: +100 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a márvány drakón csontos pofáját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 86, gyógyulás: 113, összesen: +27 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró jobb karját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Notermanthi báró fejét. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró testét. (8 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 49 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Vámpírölővel kicsit megsebzed a Notermanthi báró jobb lábát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 45 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Notermanthi báró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy pszi kő, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vasérc. 16 747 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1214, sebződés: 214, gyógyulás: 241, összesen: +27 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 58 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege bal lábát. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 184, gyógyulás: 173, összesen: -11 ÉP}
v 181 309 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | |
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
[309,64] Épületek tűnnek fel. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Beugrasz egy kapualjba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sötét ölész volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 32: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 32. pont |
Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 328.]
v 198 405 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
im 3 | imádkozol |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[317,70] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy skarlátdémon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 223 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-27 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a skarlátdémon fejét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a skarlátdémon szilárd részeit. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A skarlátdémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Üdvözlésképpen egy skarlátia varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a skarlátdémon testét. (4 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a skarlátdémon fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A skarlátdémon leken néhány pofont. (6 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy skarlátia varázslatot. A skarlátdémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1336, sebződés: 534, gyógyulás: 323, összesen: -211 ÉP}
(Továbbmész...) [318,70] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton.
m 4 2 | mozogsz délre, keletre |
(Továbbmész...) [319,71] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. A távolból robbanások hangját hallod. Látsz egy ősvortexet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (mithril) rejt.
ef 40 540 | energia fejlesztése 40 |
szk 178 | keresed a 178. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -3 pontért |
Erő: | 55 (84) | Szint: | 44 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 56 (86) | Támadás: | 76 (80) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 55 (74) | Védekezés: | 99 (107) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/32 év |
Egészség: | 51 (69) | Életpont: | 1272/1296 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (84) | Varázspont: | 2641/994 | Pénz: | 40542 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 90/1 | Pszi pont: | 237/810 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/48 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | 44/44 (+9%) |
vágófegyverek: | 16/75 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | 35/27 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
319,71 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 418 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/20 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 60/89 (+30%) | 3. mászás: | 27/40 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 39/67 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 23/51 | 6. gyógyítás: | 42/63 |
7. titkosírás: | 3/48 | 8. felderítés: | 33/54 | 9. szörnyidomítás: | 14/47 |
10. teológia: | 106/82 (+40%) | 11. taumaturgia: | 122/85 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 8/66 |
13. versengés: | 28/65 | 14. harcművészetek: | 4/7 | 15. zene: | 102/15 |
16. szörnyismeret: | 18/72 | 17. pszi: | 28/24 (+1%) | 18. zárnyitás: | 1/84 |
19. vadászat: | 5/55 | 20. vitalitás: | 2/3 | 21. bányászat: | 41/83 (+18%) |
22. úszás: | 5/32 | 23. főzés: | 25/81 | 24. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,24,2) | skarlátia (#293) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
vámpirizáció (#1) (7,0) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 97. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 41, 43. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1242, az összesen kapott pontszám: 143340. (összesen ölhető: 1242 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 8 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 714 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 92 TU. szükséges még: 58 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | gyémántkoponya (#644) | 1 | madártoll (#112) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
826 | arany (#50) | 2 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
7 | arkog kő (#632) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | 1 | manakristály (#500) | |||
2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | pszi kő (#248) | 2 | sárkányfog (#617) | 4 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasérc (#152) |
316 | 317 | 318 | 319 | 320 | |
69 | |
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|