Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 19. 9h:14' EZ A 359. JÁTÉKHETED, 359. FORDULÓD 360. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat legkorábbana 360. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
Elsőnek első sellő őrszemet támadod majd.
[első sellő őrszem:] Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! [második sellő őrszem:] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Ügyesen manőverezve, az első sellő őrszem megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) [második sellő őrszem:] Fegyverét a második sellő őrszem bal combodba döfi. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.)
Kampós acélszigonnyal eltalálod a sellő őrszem testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Kisebb sebet ejt oldaladon az első sellő őrszem. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) [második sellő őrszem:] A második sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) [első sellő őrszem:] Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét. A következőkben második sellő őrszem ellen indulsz. Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. {Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 190, gyógyulás: 0, összesen: -190 ÉP}
Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a hidra egyik fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik!
Kampós acélszigonnyal többször eltalálod a hidra testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Eleged lesz a harcból, futásnak indulsz a másik irányba. {Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 296, gyógyulás: 0, összesen: -296 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 16: 2. térkép 1. pont 17: 2. térkép 22. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 20: 3. térkép 21. pont 21: 3. térkép 1. pont 22: 1. térkép 17. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 21. pont 21: 2. térkép 20. pont 22: 4. térkép 28. pont 23: 4. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 23. pont 28: 3. térkép 22. pont |
Sajnos a várost őrszemek vigyázzák, sokkal nagyobb számban, mint amennyivel az imént találkoztatok, és túlságosan legyengültetek már az eddigi úton. Jobb, ha most nem kockáztatjátok meg a behatolást. Egymásra néztek, és amerről érkeztetek, visszaértek a felszínre. Egy óra múlva már a történteket tárgyaljátok odafenn. Az elf nyomatékosan felhívja a figyelmeteket rá, hogy a felfedezés titkos, és senkinek ne mutassátok meg a város helyét. Azt ő akarja felderíteni. No hiszen! Csak széledjen szét a társaság - tűnődsz, kaján vigyorral, s akkor majd visszatérhetsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 29000 tapasztalati pontot kaptál. [60 pontot használtál fel, van még 436.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 térhajlító kavics (eladási ár: 2500 arany, ebből a kezelési költség: 250 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 agvari manafókuszt, 1 agvari manafókuszt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 őskristály-szilánk (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
Zu'lit tarsolya termel 1 kék orchideát. Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kék orchideát. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1075 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+112 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) A lottó 681. hetének nyerőszámai: 3, 14, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy purifikátor császár nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 92, gyógyulás: 4, összesen: -88 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
hh 1253 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy mutáns csont felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
kf 560 531 475 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal a 475. tárgyat |
vv 11 209 | elmormolod a 11. varázslatot a 209. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 121 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra nyálkás testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra egyik nyakát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a hidra bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 69, gyógyulás: 59, összesen: -10 ÉP}
be 167 | bemész a 167. titkos labirintusba |
lm 3 5 8 | mozogsz 3 5 8 |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő városlakó hosszú uszonyát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A sellő városlakó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 62, gyógyulás: 28, összesen: -34 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő városlakó testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A sellő városlakó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 61, gyógyulás: 26, összesen: -35 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő városlakó testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Karmával néhányszor a sellő városlakó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a sellő városlakó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a sellő városlakó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 136, gyógyulás: 35, összesen: -101 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem farkát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 73, gyógyulás: 34, összesen: -39 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem fejét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 69, gyógyulás: 32, összesen: -37 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a sellő őrszem testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Kisebb sebet ejt oldaladon a sellő őrszem. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 59, gyógyulás: 30, összesen: -29 ÉP}
lm 12 15 17 | mozogsz 12 15 17 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő városlakó hosszú uszonyát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Karmával néhányszor a sellő városlakó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 76, gyógyulás: 27, összesen: -49 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő városlakó testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A sellő városlakó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 59, gyógyulás: 27, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Izzó fájdalom hasít beléd, amint a sellő őrszem mellkasodba döf. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a sellő őrszem fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 90, gyógyulás: 33, összesen: -57 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi hatás! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal felnyársalod a sellő őrszem testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 84, gyógyulás: 33, összesen: -51 ÉP}
lm 18 17 16 | mozogsz 18 17 16 |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Angolna szálkával tökéletesen perforálod a sellő városlakó testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fegyvered 55 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. A sellő városlakó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 99, gyógyulás: 33, összesen: -66 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Angolna szálkával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő városlakó testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fegyvered 12 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. A sellő városlakó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 100, gyógyulás: 33, összesen: -67 ÉP}
Megmarkolva az angolna szálkát a másikra ugrasz. Angolna szálkával néhányszor teljesen átdöföd a sellő városlakó hosszú uszonyát. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Fegyvered 40 ép-t sebzett rajtad. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a sellő városlakó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 112, gyógyulás: 35, összesen: -77 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az angolna szálkát ellenfeledre támadsz. Angolna szálkával tökéletesen perforálod a sellő városlakó testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a sellő városlakó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 64, gyógyulás: 34, összesen: -30 ÉP}
lm 2 4 5 | mozogsz 2 4 5 |
Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Angolna szálkával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sellő őrszem nyálkás bőrét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fegyvered 30 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Hasznavehetetlenné vált az angolna szálka. Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 58, gyógyulás: 28, összesen: -30 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő őrszem nyakát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A sellő őrszem megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 32, gyógyulás: 26, összesen: -6 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 46 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Bár ügyesen védekezel, a triton sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 40 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 208, gyógyulás: 49, összesen: -159 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a triton testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Nem vagy felkészülve a triton gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Egy káoszcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton kérges uszonyát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 203, gyógyulás: 50, összesen: -153 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő városlakó jobb oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A sellő városlakó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a sellő városlakó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a sellő városlakó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 69, gyógyulás: 34, összesen: -35 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő városlakó hosszú uszonyát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A sellő városlakó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 58, gyógyulás: 26, összesen: -32 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő városlakó jobb karját. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a sellő városlakó jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A sellő városlakó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 72, gyógyulás: 34, összesen: -38 ÉP}
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Semmi eredménye! Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 37, gyógyulás: 23, összesen: -14 ÉP}
Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő őrszem farkát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a sellő őrszem nyálkás bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sellő őrszem fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 65, gyógyulás: 33, összesen: -32 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káoszcsapás varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a triton testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 225, gyógyulás: 41, összesen: -184 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a triton kérges uszonyát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Távolról káoszcsapás varázslatot lő rád a másik. 55 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 214, gyógyulás: 45, összesen: -169 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a triton kérges uszonyát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káoszcsapás varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a triton testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A triton megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 203, gyógyulás: 41, összesen: -162 ÉP}
bb 2 300 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (300 darabot) |
lm 10 905 12 | mozogsz 10 905 12 |
bb 389 30 | beraksz a bankba a 389. tárgyat (30 darabot) |
lm 900 20 18 | mozogsz 900 20 18 |
lm 16 11 9 | mozogsz 16 11 9 |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 18, összesen: +11 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a sellő őrszem farkát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a sellő őrszem testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Szereztél 1 szigonyt. 1798 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 90, gyógyulás: 33, összesen: -57 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 9, gyógyulás: 20, összesen: +11 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő városlakó testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A sellő városlakó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal megdöföd a sellő városlakó hosszú uszonyát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmával néhányszor a sellő városlakó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 163, gyógyulás: 33, összesen: -130 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő városlakó testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A sellő városlakó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a sellő városlakó jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a sellő városlakó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 154, gyógyulás: 35, összesen: -119 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a sellő városlakó jobb vállát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A sellő városlakó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a sellő városlakó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1131 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 124, gyógyulás: 33, összesen: -91 ÉP}
lm 10 3 6 | mozogsz 10 3 6 |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a bölcsőpolip testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bölcsőpolip testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 323, gyógyulás: 50, összesen: -273 ÉP}
lm 22 4 5 | mozogsz 22 4 5 |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a bölcsőpolip testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bölcsőpolip testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 330, gyógyulás: 48, összesen: -282 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a bölcsőpolip testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a bölcsőpolip tapadókorongjait. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 355, gyógyulás: 43, összesen: -312 ÉP}
lm 3 2 6 | mozogsz 3 2 6 |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a bölcsőpolip bal vállát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bölcsőpolip homorú búráját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A bölcsőpolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a bölcsőpolip. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A bölcsőpolip csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 325, gyógyulás: 45, összesen: -280 ÉP}
lm 905 10 900 | mozogsz 905 10 900 |
lm 11 12 13 | mozogsz 11 12 13 |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: fullasztás varázslatot lő rád. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hullámelementál testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hullámkeltés varázslatot lő rád. 124 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a hullámelementál testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 122 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 246, gyógyulás: 50, összesen: -196 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[145,2] Belegyalogolsz a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele. Quwarg szagot érzel! A tengeri betegség hullámokban támad rád... tenger, hullámok, támad... de hisz ez egy szörny! Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg szabotőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 8, gyógyulás: 35, összesen: +27 ÉP}
lm 14 15 16 | mozogsz 14 15 16 |
lm 19 905 21 | mozogsz 19 905 21 |
lm 21 21 27 | mozogsz 21 21 27 |
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [143,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Ráismersz a lényre. Egy hidra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 122 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (30 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hidra testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a hidra nyálkás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 83, gyógyulás: 60, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 2.]
m 6 4 3 | mozogsz nyugatra, délre, délkeletre |
kt 313 6 | elkészíted a 313. tárgyat (6 darabot) |
m 2 4 1 | mozogsz keletre, délre, északkeletre |
kut 50 | kutatsz 2 pontért |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
kf 453 821 533 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal az 533. tárgyat |
szk 778 393 765 | keresed a 778. szörnyet a 393. szörnyet a 765. szörnyet |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
SELLŐ ŐRSZEM (7033. SZÖRNY) Sosem hitted volna, de a tenger színe alatt is léteznek értelemmel bíró, összetett társadalmat építő lények. Pedig a sellők és a tritonok sok-sok évszázada léteznek már, és vívják örökös harcukat egymással, kibékíthetetlen ellentétük okán. A sellőknek jónéhány városuk van szerte a nyílt vizek mélyén, de ezeket megtalálni szinte lehetetlen. A sellő őrszem a legképzettebb, és a harcban leginkább járatos sellő. Elsődleges feladata megvédeni a várost a behatolóktól, ami többnyire ében tritonok portyázó csapatait jelenti. Halszerű altesttel, és izmos, emberszerű felsőtesttel rendelkezik ő is, akár többi fajtársa, azonban félelmetes szigonyforgató tudása. Ha ez még nem volna elég, némileg képes a pszi használatra is, ami leginkább támadó jellegű metódusokra korlátozódik. |
ELŐNY A HÁTRÁNYBÓL Amikor úgy hozza a sors, hogy egyedül kell szembenézned több ellenféllel, bizony nem áll túl jól a szénád. Most, hogy már egyre többet megtudsz a többszemélyes csatákról, egyre inkább nyilvánvalóvá válik számodra, hogy ilyenkor sem érdemes kétségbe esni, a küzdelem nem feltétlen a te meneküléseddel ér majd véget. Épp ezért mostantól ezekben a csatákban +5 támadást kapsz. |
SELLŐ VÁROSLAKÓ (7050. SZÖRNY) A víz alatti város harcban képzetlen lakóit legyilkolni nem nagy művészet, hiszen fegyvereik nincsenek, és varázslatot sem használnak. Ha azonban sarokba szorítják őket, fogaikkal, és karmukkal harcolnak, utolsó vérükig. Ez érthető is, hiszen azért, hogy megakadályozzák sellőváros mélyére jutásodat, mindent hajlandóak megtenni. |
CSIGAKAGYLÓ (1131. TÁRGY) Ez a többször önmagába csavarodó kagyló csak úgy ellebegett előtted, mikor a vízben lubickoltál. Hát persze, hogy zsebre vágtad, hiszen megpillantásának pillanatában egy jelenet játszódott le lelki szemeid előtt: amint a nyakláncra fűzött csigakagylót szerelmed nyakába akasztod, hiszen biztos vagy benne, hogy neki szerencsét fog hozni. Persze ez nem jelenti azt, hogy ennek valóban le kell játszódnia... Vagy igen? |
ANGOLNA SZÁLKA (1465. TÁRGY) Ha sikerül megölnöd egy neidin angolnát, ne feledkezz meg kivágni a fejéhez legközelebb található taréj-szálkáját, mert ez nem ám csak egy közönséges halcsont! Ha erősen megmarkolod, és hagyod, hogy a testedből erőt merítsen, képes lesz fitogtatni az angolna energiagerjesztő hatalmát. A szálkát szúrófegyverként akár bal kézbe is KF-elheted. A sebzése 7D10, és minden körben egy villámvarázslatot lő az ellenfeledre. Sajnos eléggé törékeny, így nem túl tartós, ráadásul a felhasznált energiát is belőled nyeri, ezért ha varázsol, te is sebződni fogsz. Forgatásához minimum 30-as szúrófegyver szakértelem szükséges. |
TRITON (406. SZÖRNY) A tengerek ghallai mitológiából ismert képzeletalakjai ezek szerint mégis léteznek. Számtalan eposz és egyéb mese említette e lényt. Hamarosan megtudod, túloztak-e ezek az írások, amikor teljes hajóflottákat elsüllyesztő szörnyetegekként ábrázolták a tritonokat. Ezek az ember felső-, és hal altestű lények hatalmas uszonyaikkal, mintha a szirének hímnemű változatai lennének: markáns arcvonásai ugyan erre utalnak, de biztosat még az Alanori Tudományegyetem sem tud. Talán ezért nem szól a tritonok Encyclopedia Fantasiája az ellenük való védekezés, vagy elkerülésüknek biztosan bevált módszereiről. |
BÖLCSŐPOLIP (706. SZÖRNY) A bölcsőpolip nevét a homorú testközpontjáról kapta, mely nyugalmi állapotban akár szikrázó manahalak garmadájának is képes pihenőhelyül szolgálni. Persze amikor a bölcsőpolip mozgásba lendül, szétrebben az összes élőlény a környéken, hiszen a hatalmas testű állat örvénylő mozgása magával ragad mindent, ami az útjába kerül. Persze ha ezt sikerülne elkerülni, a csápok figyelmét akkor sem. A bölcsőpolip tapogatózó végtagjai megragadnak minden élelemnek tűnő objektumot, hogy azt az állat aztán összeroppantás után bekebelezhesse. Remélhetőleg te nem így végzed... |
HULLÁMELEMENTÁL (411. SZÖRNY) A hullámelementál egy látomás, amely megjelenésével akár a legádázabb rémálmaidat is képes lenne tovább rontani. Szikrázó emberalak, amely tökéletes uralommal bír a tenger és a villámok felett. Még a legmélyebb vízrétegeket is képes hullámzásra késztetni, és meg is teszi, ha úgy érzi birodalmát ellenség veszélyezteti. Vad világban kialakult vad ösztönök ezek. Ha mégis összecsapsz vele és ellenállsz az ellened szegülő, testedet összepréselő víznyomásnak, a humanoid alakot öltött teremtés lengedező haját próbáld meg levágni - ha a csodák kútjának szelleme nem téved, ez a legsérülékenyebb pontja, és egyben az egyetlen lehetőség a hullámelementál legyőzésére. |
Erő: | 53 (73) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (64) | Támadás: | 47 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/62 év |
Egészség: | 46 (52) | Életpont: | 567/510 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 52 (60) | Varázspont: | 1983/31 | Pénz: | 20863 arany | Kép. pont: | 50 |
Tudatpont: | 21/3 | Pszi pont: | 203/193 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/24 (+108%) | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 45/87 (+4%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/81 | lőfegyverek: | 8/98 |
dobófegyverek: | 37/92 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 983 időszaki: 103 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 87/77 | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 21/40 | 5. csapdakészítés: | 18/81 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/37 (+6%) |
7. gyógyítás: | 16/74 | 8. titkosírás: | 14/81 | 9. felderítés: | 29/56 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 98/56 (+53%) | 12. taumaturgia: | 112/19 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 9/32 | 14. versengés: | 20/45 | 15. zene: | 3/33 |
16. szörnyismeret: | 41/73 (+34%) | 17. pszi: | *29/100 | 18. zárnyitás: | 19/49 (+31%) |
19. vadászat: | 7/87 | 20. vitalitás: | 4/71 | 21. bányászat: | 25/64 |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) | mágikus ütés (#147) |
hatalomvarázs (#220) | Symulf rúnája (#182) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 5 | drótszőr (#37) | |||
37 | gyógykenőcs (#313) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 24 | kaja (#2) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
5 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
218 | arany (#50) | 7 | csigakagyló (#1131) | 9 | Eldereth szilánk (#512) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 2 | kék orchidea (#68) | 1 | madártoll (#112) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szigony (#389) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 55 | víz (#27) |