Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 15. 15h:25' EZ A 753. JÁTÉKHETED, 358. FORDULÓD 754. játékheted kezdete: szept. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Végítélettel teljesen átszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (40 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 27 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. 3260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
av 13 | alakváltás 13 |
kf 1550 477 | kézbeveszed/felveszed az 1550. tárgyat a 477. tárggyal |
h 697 1000 | használod a 697. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
im | imádkozol |
Ellenfeled hhaar burka varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (77 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 3 6 7 | mozogsz délkeletre, nyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a kamionoszaurusz testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a kamionoszaurusz testét. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+40 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (66 életpontot sebezve.) A kamionoszaurusz belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 78 életpontot vesztettél. {KCC:} Végítélettel többször eltalálod a kamionoszaurusz vastag oszloplábát. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kamionoszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A kamionoszaurusz farkával a kezedre csap. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 72 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 amnioszt. 6906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1259, sebződés: 323, gyógyulás: 0, összesen: -323 ÉP}
(Továbbmész...) [216,97] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ősdentor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy védelem tűz ellen varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) Vízelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [215,96] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 90 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (36 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
v 198 193 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,95] Még mindig füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bundás Süsin vigyorog kajánul.
be 727 | bemész a 727. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 295.]
be 727 | bemész a 727. épületbe |
m 7 5 6 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 192 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír farkát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (26 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír tekergő ormányát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (42 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [191,95] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [190,95] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vízelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Végítélettel megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 pirkit és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Vízelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 546 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [188,97] A síkságot ritka erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt.
(Továbbmész...) [187,98] Az erdőt síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
Egy fekete energia varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az entitás manifesztum . (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (13 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (2 támadástól 356 életpontot vesztesz.) {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az entitás manifesztum . (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (80 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig bal lábadat. (4 támadástól 486 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 entitás esszenciát. 20971 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 873, gyógyulás: 0, összesen: -873 ÉP}
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
Távolról fekete energia varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az entitás manifesztum . (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (46 életpontot sebezve.) Többször beletép húsodba az entitás manifesztum. (3 támadástól 471 életpontot vesztesz.) {GYD:} Végítélettel több döféssel felnyársalod az entitás manifesztum testét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Az entitás manifesztum karmaival feltépi a torkodat! (3 támadástól 531 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 1028, gyógyulás: 0, összesen: -1028 ÉP}
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy fekete energia varázslat. 26 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod az entitás manifesztum testét. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (57 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával az entitás manifesztum. (2 támadástól 314 életpontot vesztesz.) {GYD:} Végítélettel jól megszurkálod az entitás manifesztum . (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (15 életpontot sebezve.) Az entitás manifesztum karmaival feltépi a torkodat! (3 támadástól 420 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 760, gyógyulás: 0, összesen: -760 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[186,97] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel teljesen átdöföd a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (61 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 500 1 | t. energia kisütése: 500 1 |
szk 778 765 159 | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 159. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 4. BP: | beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot) |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot) |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY) Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
CIRKUSZI KITŰZŐ (1235. TÁRGY) Végül csak megszerezted Russlantól a törzstámogatói kitüntetést, bármilyen sokat is kellett érte fizetned. A cirkuszi kitűző egy apró, felcsatolható, ezüsttel ötvözött gyémánt, amivel becses tetteidet hirdetheted. Ha az ékszert viseled, és vándorcirkusszal találkozol, biztos lehetsz benne, hogy a jegyszedő törpe egy zokszó nélkül beenged, fizetned sem kell. Ha azonban a hátizsákodban tartod, jól megbújik ott, szinte biztos, hogy a törpének nem lesz türelme kivárni, míg előkeresed. Ruhádra a KF 1235 paranccsal tűzheted. Emlékértéke miatt semmi pénzért nem adnád oda senkinek. |
Erő: | 36 (56) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 38 (55) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 32 (39) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/41 év |
Egészség: | 33 (38) | Életpont: | 883/881 | Jellem: | jó (728) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 45 (74) | Varázspont: | 1021/6 | Pénz: | 25256 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 246/63 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 | ökölvívás: | 25/67 | szúrófegyverek: | 30/11 (+10%) |
vágófegyverek: | 25/28 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 28/66 (+1%) |
dobófegyverek: | 28/45 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/16 | 2. nyomkövetés: | 87/34 (+17%) | 3. mászás: | 16/78 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 22/40 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/59 | 6. gyógyítás: | 64/55 |
7. titkosírás: | 7/26 | 8. felderítés: | 24/44 | 9. szörnyidomítás: | 14/40 |
10. teológia: | 83/68 (+38%) | 11. taumaturgia: | 69/21 (+44%) | 12. szerencsejáték: | 4/55 (+11%) |
13. versengés: | 20/5 (+45%) | 14. harcművészetek: | 23/4 | 15. zene: | 11/77 |
16. szörnyismeret: | 50/27 | 17. pszi: | 23/85 (+11%) | 18. zárnyitás: | 14/9 |
19. vadászat: | 14/42 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/20 | 21. bányászat: | 33/40 |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 2/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +55 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) |
tulajdonságpajzs (#26) | varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs II (#63) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
bunthar (#396) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26674. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1074. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5926 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | spiritusz (#170) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
2 | varázskő (#305) | 58 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
16 | amniosz (#203) | 1 | aranytű (#272) | 1 | cirkuszi kitűző (#1235) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | entitás esszencia (#1833) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | madártoll (#112) | 3 | sáfránypor (#211) |