356. forduló, 358. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 12. 15h:14'
EZ A 752. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD
753. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,95] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+15 tvp ).
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 keselyűmirigyet. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+87 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy dombi yeti fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen dombi yeti nyomokra bukkansz! Egyik kezeddel befogod az orrod, amíg a bűzmirigy váladékkal bekened az összecsomózott dobóhálókat. Amint a keresett szörny a közeledbe ér, megpróbálod a fejére hajítani. El sem hiszed, de az Esthar papok tényleg tudtak valamit. A lény pillanatok alatt elájul az őt körüllengő elviselhetetlen bűztől. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Halvány fogalmad sincs, hogy be lehet-e ezt a lényt bármi értelmes dologra tanítani. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [40 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [47 pontot használtál fel, van még 593.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy harmadik szem varázslat! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [1 pontot használtál fel, van még 592.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 571.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 570.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot
104 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 570.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 567.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy vízelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 555.]
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 553.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 549.]
Gyorsvarázsolsz! [-23 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 547.]

* 5. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 537.]

* 7. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 535.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 533.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 531.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 531.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 527.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-7 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 516.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (34 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2165 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (58 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüstshurikent. [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 475.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 472.]

bb 99 331 201 beraksz a bankba a 99. tárgyat (331 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 fekete gyöngyöt. Beraksz a bank széfjébe 1 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 13 gyíkfüvet. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

le 477 leveszed/lerakod a 477. tárgyat
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

v 198 148 87 elmormolod a 198. varázslatot
79 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 100 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

be 1175 bemész az 1175. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

ek 500 1 t. energia kisütése: 500 1
A tudati entitás manifesztálására költesz 1 TU-t A tudati térben már 26331 tudatpontot raktároztatok el. A tér hirtelen cseppfolyóssá válik körülötted, majd örvényleni kezd és a valószerűtlen vortexből előtör valami iszonyat! (ld. enc.)

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy fekete energia varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az entitás manifesztum jobb vállát. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (65 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával az entitás manifesztum. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az entitás manifesztum . (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Az entitás manifesztum hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 293 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 entitás esszenciát. (ld. enc.) Elhajítod a vacak magnetikus praglonc trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő entitás manifesztum trófeát. 20942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 556, gyógyulás: 0, összesen: -556 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 467.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+568 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 462.]

ek 500 1 t. energia kisütése: 500 1
A tudati entitás manifesztálására költesz 1 TU-t A tudati térben már 26332 tudatpontot raktároztatok el. A tér hirtelen cseppfolyóssá válik körülötted, majd örvényleni kezd és a valószerűtlen vortexből előtör valami iszonyat!

Ellenfeled fekete energia varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. (-2 védekezés.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rohansz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az entitás manifesztum testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (63 életpontot sebezve.) Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (3 támadástól 393 életpontot vesztesz.) Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az entitás manifesztum testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig jobb lábadat. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 entitás esszenciát. 20971 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 697, gyógyulás: 0, összesen: -697 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 457.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+124 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+130 életerő.) [80 pontot használtál fel, van még 377.]

ek 500 1 t. energia kisütése: 500 1
A tudati entitás manifesztálására költesz 1 TU-t A tudati térben már 26333 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 372.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[212,96] Továbbra is dombság. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]


(Továbbmész...) [213,97] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... Hirtelen felkapod a fejed a zajra, hogy a közelben megmoccan valami. Ez egy fémbontó szójer!

Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vízelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Ez egy renegát törpe! (ld. enc.)

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a renegát törpe bal oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a renegát törpe testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (74 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a renegát törpe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 3 grákóbőrt. [grákóbőr ládikóba-> (186,106)-> 9 arany, -2 ÉP] Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+468 életerő). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]


(Továbbmész...) [214,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérvágyó sólyom közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Tüzet köpsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 182 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérvágyó sólyom testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a vérvágyó sólyom fejét. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (55 életpontot sebezve.) Belecsipked a vérvágyó sólyom a jobb karodba és a nyakadba. (4 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 261, gyógyulás: 0, összesen: -261 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Egy dal csendül a fejedben, és teljesen elbódít szépségével. Azonban pár pillanat múlva megrázod fejed, és ez elég ahhoz, hogy kizökkentsen ebből a kábult állapotból. Tisztán látod mi történt, hiszen hallottál már a szirének bűvös énekéről, melynek már oly sok kalandozó esett áldozatul. A sötét folyosó hirtelen egy megvilágított terembe torkollik, melynek közepén egy alak fekszik. Közelebb lépve már azt is meg tudod állapítani ki az: a szirén. Rosszul van. Gyógymasszázst alkalmazol, de semmi nem változik. Aztán - éppen akkor, amikor már feladnád - a beteged megmozdul és rád mosolyog. Úgy néz ki, mégis használt!
- Az utolsó feladat az építészethez való hozzáértésedet teszteli - mondja neked a szirén, majd egy másik terembe vezet, ahol egy félig kész oltár áll. Az oszlopok már nagyjából a helyükön állnak, viszont még rengeteg szögletesre csiszolt kő hever a földön szanaszét. Lelkesen látsz hozzá a falak felhúzásának, és hamar végzel. 1104 tapasztalati pontot kaptál.
- Sikerült - örül sikerednek a szirén. - Végre valaki végigküszködte magát a próbákon. - Ajándékul a szirén köpenyét kapod, boldogan indulsz vele utadra.
- Kalandozó! - szól rád valaki a hátad mögül. Meglepetten fordulsz hátra, és nem érted, eddig miért nem vetted észre a kísérteties ködben kirajzolódó szellemkastélyt. De hát éppen ide igyekeztél. Az ajtónálló kísértet, aki megszólított, egyesével átveszi az öt tárgyat (halálhozó karkötője, hatalom fülbevalója, teremtés zsákja, aranytermő erszény, szirén köpenye), amit a cirkusz alappróbáin szereztél, majd a bejáratra mutat. Magabiztosan belépsz. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. Magabiztosan lépdelsz a folyosó útvesztőiben, amikor rémületes sikoly hallatszik. A néhány percig tartó iszonyatos hang erősen megviseli közérzetedet. Éhezni és szomjazni kezdesz! (272 életpontot vesztettél.) Pár lépést haladsz előre, amikor harcra készen a csontváz hadúr lép eléd.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz hadúr bal vállát. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (34 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}

A folyosó hamarosan egy nagyobb méretű terembe torkollik. Ahogy körülnézel, mit is tehetnél most, megérzed, hogy nem vagy egyedül. Hamarosan fel is fedezed az egyik sarokból téged figyelő csuhás alakot. Mély torokhangon mormol irányodban valamit, közben kezével a levegőben hadonászik. Mielőtt bármit tehetnél, a varázslat létrejön. Ellenfeled ujjai felszikráznak, de ahelyett, hogy bármilyen kártékony hatást éreznél, hangos pukkanást hallasz. Rémülten támadóállásba helyezkedsz, és csak ekkor veszed észre, ellenfeled közben elteleportált a teremből. - Az áldott kövem - ébredsz rá, mi történt. - Megmentett az átokvarázslattól. A folyosón, amely továbbvezet, rémülten nézed az áttetsző csápokat. Egy patkány fut végig a folyosón. Egy csáp megérinti, és a patkány kiszáradt porhüvellyé válik. Minden bátorságodat összegyűjtve, sprintelni kezdesz a folyosón. Érzed a csápok rettenetes érintését, de vitalitásod megvéd! Egy villanás, és egy fekete márványból épült, hatalmas teremben találod magad. Ocsmány, tízszemű óriásférgek tekeregnek feléd. Valahogy teljes bizonyossággal csap beléd a felismerés: Ó csak nem... csak nem Zarknod piramisának kínzókamrájában vagy? A fájdalom egyszerre ezer helyről jön, ezerféleképp. Tűk hatolnak az agyadba, fogak a mellkasodba, férgek rágják magukat a combodba... Sikoltani sem vagy képes, és minden elsötétül. Amikor magadhoz térsz, a cirkuszsátor előtt találod magad. Illúzió...? Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+130 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+89 életerő.)
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [188 pontot használtál fel, van még 184.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[215,99] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [216,98] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [216,97] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 141.]

m 6 3 8 mozogsz nyugatra, délkeletre, északra
[215,97] Dombos terepre érkeztél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [216,98] Még mindig dombos terepen vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [216,97] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [43 pontot használtál fel, van még 98.]

v 181 189 106 elmormolod a 181. varázslatot
24 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 2 mozogsz keletre
[217,97] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

[9 pontot használtál fel, van még 89.]

szk 366 keresed a 366. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy dombi yetit. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 84.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 83.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

* 3. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 73.]

* 4. BP: beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 73.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 73.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 6. BP: használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+215 varázspont, -431 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 7. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sebeid gyógyulnak (+873 életerő). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 71.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 71.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 71.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 71.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 71.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 71.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

* 10. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 71.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 14, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a dombi yeti. 3 kaját fal föl a bunthar. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Izmozol kicsit a malomkővel. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Vízelementálod elhagy. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 71 pontod maradt, ebből a következő körre 71 pontot vihetsz át. Kapsz még 498 pontot. A következő körben tehát 569 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ENTITÁS MANIFESZTUM (7173. SZÖRNY)
A tudati tér névtelen nagyragadozójának számtalan követője van. Egy ilyen kisebb hatalmú lény anyagiasult most előtted, számtalan formájának egyikét magára öltve pusztán azért, hogy a tudati térben érzett fenyegetettségéért az anyagi világban vegyen elégtételt.

ENTITÁS ESSZENCIA (1833. TÁRGY)
A legyőzött entitás úgy eltűnik, ahogy érkezett, nyomtalanul. Kivéve egy apró, mattfekete gömböt, amelyről fogalmad sincs, mi lehet. Mindenesetre elnevezed entitás esszenicának. Mivel nem tudod micsoda, de fontosnak kell lennie, ezért nem fogod odaadni senkinek.

ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY)
Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 357. fordulód.

Erő: 36 (56) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 38 (55) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 40/41 év
Egészség: 33 (38) Életpont: 883/883 Jellem: jó (675) Tul. pont: 2
Szerencse: 45 (74) Varázspont: 1015/1 Pénz: 31397 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 35/3 Pszi pont: 246/31 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 3302 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 57168 TP-t kaptál. Jelenleg 3849573 TP-d van. A következő szinthez még 150427 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, entitás manifesztum, kisebb quwarg isten. A 329. fordulódban 5979 arany került a bankszámládra. 6816 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/96 ökölvívás: 25/67 (+2%) szúrófegyverek: *29/101 (+2%)
vágófegyverek: 25/28 ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 28/65 (+1%)
dobófegyverek: 28/39

Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/16 2. nyomkövetés: 87/17 (+10%) 3. mászás: 16/71 (+1%)
4. csapdakészítés: 22/34 (+31%) 5. csapdaészlelés: 9/59 6. gyógyítás: 64/55 (+131%)
7. titkosírás: 7/26 8. felderítés: 24/44 9. szörnyidomítás: 14/40
10. teológia: 83/30 (+50%) 11. taumaturgia: 68/77 (+12%) 12. szerencsejáték: 4/44
13. versengés: 19/60 (+16%) 14. harcművészetek: 23/4 15. zene: 11/77 (+11%)
16. szörnyismeret: 50/27 (+34%) 17. pszi: 23/74 (+13%) 18. zárnyitás: 14/9
19. vadászat: 14/31 (+11%) 20. vitalitás: 1/20 (+11%) 21. bányászat: 33/40 (+24%)
22. úszás: 7/36 23. főzés: 9/93 24. csapatmunka: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +55 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tűzmágia (#157)
égető tekintet (#164) tulajdonságpajzs (#26) varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59)
tolvajvér (#364) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165) erőpajzs II (#63)
szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
bunthar (#396) státusz: OK
dombi yeti (#366) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26333. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1038.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 álompor (#396) 1 aranytermő erszény (#819)
1 borkonyó bibe (#312) 3 fekete gyöngy (#99) 13 gyíkfű (#201)
1 halálhozó karkötője (#816) 1 hatalom fülbevalója (#817) 15 isteni könnycsepp (#260)
17 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 keselyűmirigy (#941)
1 mutáns csont (#331) 1 rókafarok (#124) 1 teremtés zsákja (#818)
3 tinta (#101) 1 tükör (#43) 1 varányszem (#30)
2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 2 entitás esszencia (#1833) 1 sólyomcsőr (#1223)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(211,95) dombi yeti (#366), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301), entitás manifesztum (#7173)
(212,96) vaskohó (#155), érclelőhely
(213,97) Tharr oltár, elhagyott bánya (#1685), fémbontó szójer (#150), renegát törpe (#7085), érclelőhely
(214,98) vérvágyó sólyom (#772), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), csontváz hadúr (#423), érclelőhely
(215,97) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), érclelőhely
(215,99) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(216,97) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(216,98) Sheran oltár, érclelőhely, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek