Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 24. 16h:59' EZ A 388. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD 389. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 9. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 10. KP: vv 26 443 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
v 144 2 | elmormolod a 144. varázslatot |
d 56 54 | eldobod az 56. tárgyat (54 darabot) |
hu 54 | hulladék: 54 |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
318 | 319 | 320 | |
71 | |
|
|
72 | |
|
|
73 | |
|
|
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Észreveszel egy nekrofunt. Találsz egy főutcát. Egyszercsak egy idős, gnóm férfi toppan eléd. Azt már az első pillanatban látod, hogy valószínűleg az Alanori Tudományegyetem professzora, mivel pont úgy öltözködik, mint ők. Mielőtt tiltakozhatnál, máris hadarni kezd:
- Nagyon-nagy kérésem van, barátom, és csak te segíthetsz nekem! Szükségem van egy sárkánytojásra. De nem ám valami himihumi drakónéra, hanem egy IGAZIRA. Tudom is, hogy honnan lehetne szerezni egyet, de azt a helyet, sajnos, szinte lehetetlen megközelíteni.
Gyorsan biztosítod a fickót, hogy nem ismersz lehetetlent, és félrehúzod, nehogy valaki elhappolja előled a kínálkozó kalandot. Megtudod, hogy a professzort (ugyanis tényleg az) Bargvundgandendinek hívják, és a sárkánykutatás megszállottja. Alaposan kifaggatod őt, miközben egyre a saját rátermettségedet bizonygatod előtte.
- Városi teleportációval érkeztem, csakis azért, hogy csapatot toborozzak az akcióhoz. Egyébként a helyszínen táborozom, pontosan a sárkányvár tövében! Ha sikerül összeszedned egy alkalmas csapatot, találkozunk ott! (Eközben megmutatja a zsebéből előbányászott hevenyészett térképen a sziklaszirtet.) Az odabent talált kincsekre nem tartok igényt, csakis a tojásra! Elvárlak téged is - mondja, és máris indul, hogy folytassa a toborzást.
Megvakargatod a fejed búbját. Ki tudja, talán érdemes lenne megfontolni az ajánlatot. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) A Trikornis Futárszolgálat közelében egy hatalmas troll kalandozó ténfereg, és minden erre járót megszólít. Még sosem láttad azelőtt, de azért alaposan megfigyeled. Hosszú, ezüst haja és égszínkék szeme van, és hatalmas, csavart tülköket visel a homlokán. Chara-din kisebb avatárja. Sajnos a felszerelését és a trófeáit egy földig érő, átlátszatlan köpönyeg rejti. A hátára vetett hüvelyekből egy Zinthurg pallos és egy nitmák penge nyele kandikál elő. Sem hátast, sem málhást nem tart. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! A következő megszólított épp te lettél.
- Akarsz keresni egy kis pénzt? - veti oda neked foghegyről, és lesajnáló tekintettel méreget. Mintha már előre eldöntötte volna a nemleges választ.
Mondod neki, hogy fejtse ki bővebben, milyen munkáról is volna szó.
- Ez az átkozott Futárszolgálat nem hajlandó segíteni. El kéne vinni egy nagyobb csomagot egy bizonyos helyre. Ennyi. Egyedül esélyed sincs, úgyhogy hozz magaddal társakat. Négynél több kalandornak azonban nem fizetek! Alku nincs. Találkozó innen délre, a viharóriások barlangjánál. Igyekezz, mert ha késel, találok mást a melóra - mondja, azzal faképnél hagy. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
m 5 2 7 | mozogsz délnyugatra, keletre, északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 93 életpontot vesztettél. Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus fejét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan mágus jobb lábát. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Thargodan mágus testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 2 csuklyavirág. 12 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 93, gyógyulás: 144, összesen: +51 ÉP}
(Továbbmész...) [320,72] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy márvány sárkány lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány farkát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány testét. (7 támadással 557 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány bal vállát. (8 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs, egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (310,64)-> 150 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 271, gyógyulás: 154, összesen: -117 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Kyorg tőrrel megkarcolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 23, gyógyulás: 99, összesen: +76 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy gázpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (gázpajzs védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd drakón jobb első lábát. (7 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 49, gyógyulás: 122, összesen: +73 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege jobb karját. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Sötétség Hercege fejét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Sötétség Hercege összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő, egy aranytű, 2 ezüst gyűrű és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 168, gyógyulás: 102, összesen: -66 ÉP}
Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 54 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege bal karját. (7 támadással 534 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a Sötétség Hercege jobb vállát. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy szent jogar és egy gyöngymangó. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 154, gyógyulás: 165, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [319,71] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy márvány sárkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány sárkány jobb hátsó lábát. (7 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a márvány sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 pular kristály és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1113, sebződés: 268, gyógyulás: 173, összesen: -95 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás testét. (7 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a viharóriás bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A viharóriás egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A viharóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 848, sebződés: 142, gyógyulás: 147, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [317,70] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy méregféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a méregféreg testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (69 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a méregféreg testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a méregféreg testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A méregféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 920, sebződés: 166, gyógyulás: 169, összesen: +3 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal vállát. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár bal karját. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 24, gyógyulás: 95, összesen: +71 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy gázpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott gázpajzs védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Mélyet szippantasz a levegőből, közben mosolyogsz. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a smaragd drakón jobb első lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 64, gyógyulás: 123, összesen: +59 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 59 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 fekete gyöngy, 34 arany, egy aranytű, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 854, sebződés: 168, gyógyulás: 118, összesen: -50 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg jobb oldalát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a taalru herceg bal oldalát. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a taalru herceg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 vasérc, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 10 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 61, gyógyulás: 112, összesen: +51 ÉP}
v 198 314 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | |
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
[314,60] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, átpréseled magad a szűk ablaknyíláson. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár jobb vállát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Kyorg tőrrel megbököd az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 25, gyógyulás: 54, összesen: +29 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy gázpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! (gázpajzs védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! A gázpajzs tökéletesen megvédett. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón pikkelyes testét. (7 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 802, sebződés: 25, gyógyulás: 27, összesen: +2 ÉP}
Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege jobb lábát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege fejét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb, egy arany és 2 ezüst gyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 167, gyógyulás: 84, összesen: -83 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege bal lábát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege testét. (7 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a Sötétség Hercege bal oldalát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Sötétség Hercege szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], 15 arany és egy nagy bronzkulcs. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 157, gyógyulás: 159, összesen: +2 ÉP}
m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát bal lábát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősöreg góliát bokáját. (7 támadással 552 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ősöreg góliát bokáját. (8 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd az ősöreg góliát testét. (4 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod az ősöreg góliát bokáját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Az ősöreg góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs, 2 fekete gyöngy és egy gyöngysor. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. 20 553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1574, sebződés: 326, gyógyulás: 238, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [314,62] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ramit kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magnetikus praglonc közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc bal lábát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc plazmáját. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a magnetikus praglonc egyik csápját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 9 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 11, gyógyulás: 131, összesen: +120 ÉP}
(Továbbmész...) [315,62] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Notermanthi lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 2 ezüst gyűrű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 32, gyógyulás: 73, összesen: +41 ÉP}
ef 30 540 | energia fejlesztése 30 |
hu 562 190 430 | hulladék: 562 190 430 |
hu 564 458 1562 | hulladék: 564 458 1562 |
hu 363 455 568 | hulladék: 363 455 568 |
hu 11 7 150 | hulladék: 11 7 150 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -1 pontért |
Erő: | 55 (84) | Szint: | 44 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 56 (86) | Támadás: | 76 (80) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 55 (74) | Védekezés: | 99 (107) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/52 év |
Egészség: | 51 (69) | Életpont: | 1270/1875 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (84) | Varázspont: | 2641/193 | Pénz: | 32839 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 90/0 | Pszi pont: | 237/751 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/48 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | 44/18 (+18%) |
vágófegyverek: | 16/75 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | 35/9 (+9%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
315,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 418 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/8 | 2. nyomkövetés: | 60/34 (+35%) | 3. mászás: | 27/5 (+21%) |
4. csapdakészítés: | 39/49 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 23/51 | 6. gyógyítás: | 42/63 |
7. titkosírás: | 3/48 | 8. felderítés: | 33/54 | 9. szörnyidomítás: | 14/47 |
10. teológia: | 105/90 (+58%) | 11. taumaturgia: | 122/56 (+26%) | 12. szerencsejáték: | 8/66 |
13. versengés: | 28/65 | 14. harcművészetek: | 4/7 | 15. zene: | 102/15 |
16. szörnyismeret: | 18/72 | 17. pszi: | 28/22 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/84 |
19. vadászat: | 5/55 | 20. vitalitás: | 2/3 | 21. bányászat: | 41/45 (+19%) |
22. úszás: | 5/32 | 23. főzés: | 25/81 | 24. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,24,2) | vámpirizáció (#1) (0,0) | skarlátia (#293) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 41, 43. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1236, az összesen kapott pontszám: 142710. (összesen ölhető: 1236 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 14 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 789 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 122 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 3 | gyenge méreg (#26) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 54 | mákrózsa virág (#56) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
633 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 2 | arkog kő (#632) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 6 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
8 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
15 | jégkristály (#593) | 1 | kristálygömb (#265) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
4 | mópat tetem (#584) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
3 | nehezék (#258) | 1 | praglonc hártya (#215) | 1 | pszi kő (#248) | |||
5 | pular kristály (#239) | 1 | ramit kő (#226) | 3 | sárkányfog (#617) | |||
4 | szent jogar (#150) | 2 | vasérc (#152) |
313 | 314 | 315 | 316 | |
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|