Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 2. 13h:08' EZ A 600. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD 601. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 127 26 72 | elmormolod a 127. varázslatot a 26. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: vv 224 12 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 4. KP: v 1 10 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 5. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 6. KP: kf 815 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 815. tárgyat |
* 7. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 8. KP: vv 165 64 4 | elmormolod a 165. varázslatot a 64. varázslatot a 4. varázslatot |
v 170 2 | elmormolod a 170. varázslatot |
bb 280 551 135 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (551 darabot) |
h 1228 4 | használod az 1228. tárgyat |
hu 229 360 | hulladék: 229 360 |
fog 229 219 | elfogod a 229. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 240 219 | elfogod a 240. szörnyet a 219. tárggyal |
fog 297 220 | elfogod a 297. szörnyet a 220. tárggyal |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel bal oldalát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester torát. (6 támadással 62 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 79, gyógyulás: 18, összesen: -61 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 19 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 212 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}
(Továbbmész...) [159,42] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy norpadolótika. {támadása: 46.} Itt csata lesz.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika bal első lábát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a norpadolótika bal középső lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [159,43] Még mindig bozótos. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+6.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 20 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 62, gyógyulás: 8, összesen: -54 ÉP}
im 0 2 | imádkozol |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger jobb vállát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger bal oldalát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a magger jobb vállát. (6 támadással 52 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a magger testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a magger jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 139, gyógyulás: 29, összesen: -110 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-42 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a zombi mester testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a zombi mester jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 83, gyógyulás: 17, összesen: -66 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb lábát. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-44 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 72, gyógyulás: 16, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [161,43] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. (ld. enc.) Észreveszel egy amniosz-fát. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 155, gyógyulás: 31, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [162,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. {max. életpontja: 271-320.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 140 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}
Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvagdosod a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 85, gyógyulás: 17, összesen: -68 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál nyakát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál jobb vállát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megvágod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szörnyűség, IQ és erő tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc egyik csápját. (6 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) Varkaudar szablyával megvagdalod a magnetikus praglonc testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal súrolod a magnetikus praglonc jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. Eldobod az értéktelenné vált Notermanthi trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő magnetikus praglonc trófeát. 6 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 51, gyógyulás: 114, összesen: +63 ÉP}
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
(Továbbmész...) [163,42] Amerre csak a szem ellát, dombok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem ködlő potrohát. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 546 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 161, gyógyulás: 78, összesen: -83 ÉP}
szk 82 | keresed a 82. szörnyet |
ef 10 527 | energia fejlesztése 10 |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: le 815 0 0 | leveszed/lerakod a 815. tárgyat |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
VARÁZSLÓMESTER II. (536. TUDATI KÉPESSÉG) Eleinte csak azt fedeztétek fel, hogy a tudati erőd hatalma közvetett hatással van a pszi képességek erejére, azaz nehezebb ellenállni azoknak. Ez nem egy eget rengető titok, mindenki tudja, hogy a pszi és a tudati energia édes testvérek. Az már meghökkentőbb, hogy a mentális varázslatokra is hatással van az erőd, és az meg egyenesen hihetetlen, hogy minden varázslatra hasonlóan hat! Semmi másra nincs szükség, csak egy szemvillanásnyi extra tudati koncentrációra, és a megidézett varázslatod úgy hatol át az ellenfeled varázsvédelmén, mint kés a vajon. Talán kár is lenne kutatni, hogy miért van így. Egyszerűen csak fogadd el ezt a tényt, és használd kedvedre legbecsesebb rúnáidat! Így már sosem fogsz bennük csalódni! [Mostantól a támadó varázsló varázslataid ellen az ellenfél extra mentődobás-büntetést kap. A büntetés a szintedtől függ, annak nagyjából egy ötöde. A képesség automatikus, parancs kiadását, energia kisütést, aktiválást nem igényel.] |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. Figyelem! A varázslat csak a 118. sorszámú küldetésig használható! |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. Figyelem! A varázslat csak a 118. sorszámú küldetésig használható! |
MAGGER (747. SZÖRNY) A magger leginkább egy hatalmas szöcskére emlékeztet. Izmos hátsó lábaival elrugaszkodva, a levegőben vitorlázva támad, s közben óriási mandibuláinak keresztirányú csapásaival szinte felszabdalja áldozatát. S ha mindez még nem lenne elég ahhoz, hogy az ellenfél deus ex machinája működésbe lépjen, messzire rugaszkodik, majd újra támad, kivédhetetlenül, halálosan. Ha te vagy az áldozat, örülhetsz, ha sikerül egyáltalán eltalálod. |
GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY) A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként háromszor használható egy csalánra). Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te... |
MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY) Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni. |
Erő: | 34 (43) | Szint: | 29 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 42 (46) | Támadás: | 32 (34) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 33 (41) | Védekezés: | 40 (45) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 165/171 év |
Egészség: | 35 (39) | Életpont: | 435/386 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 41 (45) | Varázspont: | 888/176 | Pénz: | 8915 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 60/24 | Pszi pont: | 204/40 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/30 | ökölvívás: | 2/18 | szúrófegyverek: | 23/75 |
vágófegyverek: | 35/32 (+4%) | ütőfegyverek: | 21/87 (+38%) | lőfegyverek: | 25/40 (+4%) |
dobófegyverek: | 14/41 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku buzogány (#696) << varkaudar szablya (#516) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); bronzhegyű nyíl (#94) (22 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
163,42 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 163 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 58, 82 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 314 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/13 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 95/47 (+11%) | 3. lopás: | 6/21 |
4. mászás: | 16/32 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 26/68 | 6. csapdaészlelés: | 32/65 |
7. gyógyítás: | 34/56 | 8. titkosírás: | 24/57 | 9. felderítés: | 22/58 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 10/68 | 11. teológia: | 44/2 (+25%) | 12. taumaturgia: | 35/93 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/80 | 14. versengés: | 14/33 (+8%) | 15. zene: | 24/2 (+9%) |
16. szörnyismeret: | 52/24 (+20%) | 17. pszi: | 26/4 (+2%) | 18. zárnyitás: | 5/66 |
19. vadászat: | 25/92 | 20. vitalitás: | 1/10 | 21. bányászat: | 32/72 (+3%) |
22. úszás: | 10/12 | 23. főzés: | 16/15 | 24. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 25 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
DEM beállítás: meghalhatsz, mint bármely halandó; |
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10)) |
lopsz az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), orbitális mackósajtot (#229) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), Thargodan csontvázat (#297) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
pszi elementál (#221), High Density (#1949), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (8,40) | halálkapu (#126) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül! |
2.) Kedvencem a fekete szín! Áldozz számomra egy obszidián karkötőt! |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 53, 54, 58, 63, 66, 68, 81, 82, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 14. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 721 (limit: 1450), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 72988. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 100 TU. |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1173 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 32 | isteni könnycsepp (#260) | 31 | sáfránypor (#211) | 31 | sötét ital (#284) | $39 | szürke bőrkesztyű ($271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 23 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | $985 | csontkulcs ($74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | $950 | dözmöng szív ($122) | 870 | ezüstdarab (#326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2053 | gyógykenőcs (#313) | 991 | gyöngymangó (#135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 207 | Huddens elixírje (#830) | 906 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 926 | kábító nyilacska (#1590) | 2520 | kaja (#2) | 8 | káoszkulcs (#884) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 119 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1202 | nyílvessző (#108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | 1336 | pirkit (#153) | 591 | purifikátor háj (#269) | 9859 | quwarg tojás (#360) | $516 | rókafarok ($124) | 836 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 55 | sötét ital (#284) | $598 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | 1684 | vasérc (#152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
57 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
77 | arany (#50) | 3 | bomló esszencia (#2367) | 7 | drótszőr (#37) | |||
1 | era formázó minta (#418) | 12 | gyíkfű (#201) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tükör (#43) | |||
2 | vasérc (#152) | 16 | víz (#27) |
157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | |
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|