356. forduló, 358. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 11. 9h:10'
EZ A 1244. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD
1245. játékheted kezdete: okt. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,67] koordinátán.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+150 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+83 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy gyilkos sallank nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 492.]

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy vasszervezet varázslat. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 488.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 483.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 481.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 481.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 479.]

* 6. KP: v 6 5 20 elmormolod a 6. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 474.]

* 7. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 472.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 470.]

* 8. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 468.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+7 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 466.]

* 9. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 461.]

* 10. KP: kf 529 223 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

bb 37 244 328 beraksz a bankba a 37. tárgyat (244 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 88 drótszőrt. Beraksz a bank széfjébe 3 kvazárt. Beraksz a bank széfjébe 5 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

hu 421 1069 hulladék: 421 1069
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rozmárfogat. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: rozmárfog (185,60)-> (3 ap), tyrex bunkó (185,60)-> (200 ap), összesen 203 arany, 4 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 456.]

h 2372 használod a 2372. tárgyat
Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lidércóriás. {védettsége: 73 szúró, 73 vágó, 73 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. [10 pontot használtál fel, van még 446.]

h 1660 használod az 1660. tárgyat
Öt isteni könnycseppet öntesz a hópelyhes kupába, majd amikor forrni kezd odabent, a földre öntöd. Átjárókapu nyílik, melyen borzasztó hideg hatol át. Arra sem kell sokáig várnod, hogy a kapu felkeltse az odaát élő szörnyek figyelmét. A kapun keresztül egy feldühödött lábascet érkezett! A harc elkerülhetetlen. (ld. enc.) {támadása: 45.}

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a lábascet testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a lábascet testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Farkával végigüt a lábascet a hátadon. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lábascet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 51, gyógyulás: 81, összesen: +30 ÉP}

Gyorsan elteszed a hópelyhes kupát, hatalma ideiglenesen kimerült. [20 pontot használtál fel, van még 426.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb vállát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 62, gyógyulás: 148, összesen: +86 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! A következő kincseket találtad: 7 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 7 arany, -2 ÉP] és egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást. {támadása: 42.}

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 105, gyógyulás: 69, összesen: -36 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 176-205.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 93, gyógyulás: 65, összesen: -28 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi nyakát. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 62, gyógyulás: 83, összesen: +21 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy szürke bőrkesztyű [szürke bőrkesztyű ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [50 pontot használtál fel, van még 376.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[189,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. {támadása: 60.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Felismered. Ez egy élőholt ősmágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. Legyártottál 1 kristályfolyadékot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az ősdentor jobb oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 57 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 163, gyógyulás: 125, összesen: -38 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy szubreális vámpír áll veled szemben. {max. életpontja: 189-208.}

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy quwarg bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [189,64] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy aranytű. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 83, gyógyulás: 127, összesen: +44 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy mammut zombi. {egyik sebzési módja: 2x 2d12+20.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [47 pontot használtál fel, van még 329.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 299.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 269.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 239.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 209.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 209.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[189,63] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy éjkornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 4d5+6.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis bal első lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis farkát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az éjkornis bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az éjkornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 152, gyógyulás: 18, összesen: -134 ÉP}

Észreveszel egy kristálypalotát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gort Grán hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a gránitelementál jobb karját. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gránitelementál fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 1 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy halálosztó kain! {támadása: 40.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a halálosztó kain testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 86, gyógyulás: 8, összesen: -78 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy kronokukac! {támadása: 40.}

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kronokukac testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Egy pillanatig sem késlekedve, nekilátsz a kristálypalota átkutatásának. Végre megtalálod a csinosan berendezett kincseskamrát. Ez az! Szereztél 4 tolmokov-koktélt. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [188,62] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 58.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy élőholt hadúr. {támadása: 50.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 397 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. 3 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy bolyongó lidérc. {védettsége: 72 szúró, 16 vágó, 72 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Csatabárddal megvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 4 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 toxylt. (Nincs mibe rakni 2 toxylt.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 297 (limit: 1340), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34860.

(Továbbmész...) [187,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Blounther apó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 3d6+16.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a Blounther apó jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó jobb karját. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 8 madártoll. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 3 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 97, gyógyulás: 9, összesen: -88 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. A következő épületeket látod: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). [70 pontot használtál fel, van még 130.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy az ékszerbolt ajtajába egy irdatlan méretű szobrot állított valaki. Minek az oda? - vetődik fel benned a kérdés, aztán, ahogy közelebb mész hozzá, látod már, hogy nem is szimpla szobor, hanem valamiféle gólem lehet, mert néha meg-megmozdul. Azt is látod már, hogy egy varázslóköntöst viselő férfi áll a kolosszus mellett, és egy ékszerésszel tárgyal nagy bőszen. Érdekes jelenség. Hamarosan kisebb csoport verődik össze a nem mindennapi látványra, és a tömegben néhány magadfajta kalandozót is felfedezni vélsz. Szárnyra kel a suttogás, hogy Numenathi, a rátarti teremtőmágus lehet a varázsló, és az a hatalmas gólem ott mellette az ő teremtménye. Hm. Ez egyre érdekesebb. Mit sem törődve a városiak felháborodásával, utat nyitsz magadnak, és közelebb tolakodsz. Épp elcsíped a párbeszéd végét, amint az ékszerész a fejét ingatva az alábbiakat mondja:
- Nos, kedves magiszter úr, amíg nincs megfelelő referencia, nem áll módunkban munkába állítani a gólemet. Szíveskedjék előbb a Királyi Szabadalmi Bizottsághoz, majd, ha ott kedvező fogadtatásra talál a teremtménye, akkor a Kereskedelmi Liga Beszállítást Ellenőrző Felügyeletéhez fordulni. Ha beszerzi a szükséges szabadalmi bizonylatokat, esetleg...
A varázsló a szavába vág:
- De hiszen pont a Liga rendelte tőlem ezt a munkát. Most tőlük várjak referenciát? Micsoda kifacsarodott világban élünk?! A kereskedőn látszik, hogy már nagyon unja a beszélgetést, és legszívesebben visszamenne a boltjába.
- Lássa be, kedves magiszter úr, hogy kipróbálás nélkül nem engedhetem az ügyfelek közelébe a gépezetet. És ha kárt tesz valakiben, vagy a berendezésben? Ha rátámad valakire? Ha nem lehet megfelelően irányítani? És ha nem is látja el megfelelően a feladatát? Amíg nem hoz megfelelő referenciát a megbízhatóságáról, maradunk a bevált modellnél, és beszerzünk egy titánkolosszust. Arra még nem volt panasz... - mondja, és faképnél hagyja a mágust, aki dühösen fordul szembe a bámészkodókkal. Egy-két pillanat múlva megakad a tekintete rajtad, és megszólít:
- Hé, te ott! Igen, te! Látom, hogy nem hiszel a behemótom erejében. Öt ilyennek, mint te, egyedül ellátja a baját! Mi? Nem hiszed? Akarsz fogadni velem? - kérdi. Rendben. Egy a kettőhöz lefogadom, hogy megver téged a gólemem. Ha akarod, elhozhatod néhány barátodat is. Gyertek el a laboratóriumomhoz, és ott lefolytatjuk a tesztet. Ezer arany lesz a nevezési díj, és ha nyertek, a dupláját fizetem, és adok még egy különleges ajándékot is. Csak azt kérem, ne gyertek ötnél többen, mert öt ellenfél ellen teszteltem őt a készítés során. Próbáld meg úgy válogatni a csapatodat, hogy mindhárom fegyvernemben egyaránt jártas legyen egy-egy valaki közületek. (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 110.]

ve 128 30 megveszed a 128. tárgyat 30
Vásároltál 30 sallank karmot. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

v 198 185 38 elmormolod a 198. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

184 185 186 187 188 189 190
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, 52. többszemélyes kaland
(187,61) Blounther apó (#972), jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688)
(188,62) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 39. jellempróba, Leah rúnaköve, smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), kultúrmasztodon (#227), élőholt hadúr (#371), bolyongó lidérc (#388)
(189,63) éjkornis (#228), kristálypalota (#401), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), kronokukac (#285)
(189,64) művészi porolit (#720), 26. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)
(189,65) ősdentor (#282), szubreális vámpír (#223), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(189,66) Chara-din monolitja (#534), 23. jellempróba, bűbájlidérc (#761)
(189,67) gyilkos sallank (#85), lábascet (#647), Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257)

[185,38] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Észreveszel egy vapár cserjét.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mammut zombi. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 4 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 100.]

m 8 mozogsz északra
[185,37] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy dögkeselyű támad rád. {max. életpontja: 91-110.}

Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Folytatod a kutatást. Hohó, valamit találtál! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 ubuk tüske. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 24 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 bumeráng. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod.
Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. [29 pontot használtál fel, van még 71.]

ef 20 533 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: le 529 223 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 3, 8.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 498 pontot. A következő körben tehát 496 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁBASCET (647. SZÖRNY)
A cetek ezen ártatlannak látszó példánya abban tér el a nyílt tengerek háborítatlan részeinek lakóitól, hogy csökevényes végtagokat növesztett, melyekkel otromba testét akár a szárazföldön is képes szállítani. A hat testéhez képest pici láb egyébként semmi másra nem jó, ha az állat célja az önvédelem, síkos farkának csapásait használja. Nagyon jól tűri a hideget, nem is csoda hát, hogy a kedvenc időjárása, amikor sűrű pelyhekben esik a hó, és fagyos jégpáncél borítja a földeket.

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY)
Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük).

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr sekrestyése vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 357. fordulód.

Erő: 47 (62) Szint: 31 Merészség: 6/5 Magasság: 116 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 32 (35) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 33 (35) Védekezés: 37 (43) Menekülés: 40 % Életkor: 72/79 év
Egészség: 41 (47) Életpont: 583/583 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 47 (55) Varázspont: 601/8 Pénz: 18714 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 50/19 Pszi pont: 241/107 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3717 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 44 427 TP-t kaptál. Jelenleg 3 634 873 TP-d van. A következő szinthez még 365 127 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, jégdémon, élőholt ősmágus. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 7016 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/68 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 34/1 (+1%) ütőfegyverek: *34/100 (+8%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 29/35 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); bumeráng (#249) (22 -26.); mérg. vas dobónyíl (#190) (27 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,37 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 74/26 (+66%) 2. nyomkövetés: 70/50 (+19%) 3. mászás: 19/43 (+6%)
4. csapdakészítés: 28/10 (+6%) 5. csapdaészlelés: 17/49 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 16/87 8. felderítés: 30/6 (+5%) 9. szörnyidomítás: 10/59
10. teológia: 42/42 (+24%) 11. taumaturgia: 46/40 (+13%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 55/21 (+33%) 17. pszi: 26/11 (+5%) 18. zárnyitás: 14/82
19. vadászat: 14/13 20. vitalitás: 1/43 (+22%) 21. bányászat: 39/11 (+4%)
22. úszás: 18/35 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247), lidércúr (#252) (csak egyszer), animált hókutya (#651) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
24. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 87, 92, 127, 129, 130, 134, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 12, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 52.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 297 (limit: 1340), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34860.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 148 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
88 drótszőr (#37) 1 fokhagyma (#403) 1 halálkristály (#2372)
3 kvazár (#244) 1 púderkő (#119) 1 rozmárfog (#1069)
5 Thargodan esszencia (#328) 1 tyrex bunkó (#421) 1 varázskő (#305)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
348 arany (#50) 2 aranytű (#272) 1 balkezes gyűrű (#1549)
3 bomló esszencia (#2367) 3 bumeráng (#249) 1 dentor bőr (#551)
2 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260)
22 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 kristályfolyadék (#449)
14 madártoll (#112) 1 sáfránypor (#211) 34 sallank karom (#128)
1 szögletes kő (#17) 4 tolmokov-koktél (#351) 5 ubuk tüske (#131)
5 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186
36
37
38
39
(185,37) Raia szent lovagja (#239), dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), 46. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(185,38) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Egy hiba miatt nem volt megtanulható a fizikai pajzs II. a 259-es labiritnusban. Ezt javítottuk. Aki már bejárta a labirintust, és nincs meg neki a varázslat, az a megifjodáshoz hasonlóan jelezheti e-mailben, és beírjuk neki.

Üzenet küldése a karakternek