Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 11. 9h:10' EZ A 1244. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD 1245. játékheted kezdete: okt. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: v 6 5 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: vv 64 72 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: vv 53 28 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 9. KP: v 1 6 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 10. KP: kf 529 223 0 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
bb 37 244 328 | beraksz a bankba a 37. tárgyat (244 darabot) |
hu 421 1069 | hulladék: 421 1069 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 2372 | használod a 2372. tárgyat |
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a lábascet testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a lábascet testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Farkával végigüt a lábascet a hátadon. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lábascet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 51, gyógyulás: 81, összesen: +30 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb vállát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb lábát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A 9 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 62, gyógyulás: 148, összesen: +86 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 105, gyógyulás: 69, összesen: -36 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a Mnebolath testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2 188 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 93, gyógyulás: 65, összesen: -28 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi nyakát. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (185,60)-> 50 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 3 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 62, gyógyulás: 83, összesen: +21 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [189,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az ősdentor jobb oldalát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 57 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +3 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 163, gyógyulás: 125, összesen: -38 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 412 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [189,64] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (21 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod az ongóliant testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy aranytű. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 577, sebződés: 83, gyógyulás: 127, összesen: +44 ÉP}
im 0 4 | imádkozol |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis bal első lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis farkát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az éjkornis bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az éjkornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 152, gyógyulás: 18, összesen: -134 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a gránitelementál jobb karját. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gránitelementál fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 1 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a halálosztó kain testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 86, gyógyulás: 8, összesen: -78 ÉP}
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kronokukac testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 757 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [188,62] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 58.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 397 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. 3 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a bolyongó lidérc testét. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a bolyongó lidérc áttetsző testét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Csatabárddal megvágod a bolyongó lidérc áttetsző testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a bolyongó lidérc testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bolyongó lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Öregedtél 2 évet. A bolyongó lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. 4 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 107, gyógyulás: 22, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [187,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Blounther apó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 3d6+16.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 37 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a Blounther apó jobb lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Blounther apó jobb karját. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +48 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 8 madártoll. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 3 094 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 97, gyógyulás: 9, összesen: -88 ÉP}
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 128 30 | megveszed a 128. tárgyat 30 |
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 185 38 | elmormolod a 198. varázslatot |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
[185,38] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Észreveszel egy vapár cserjét.
m 8 | mozogsz északra |
Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dögkeselyű nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +12 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +28 életerőt. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}
ef 20 533 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 529 223 0 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat |
* 3. BP: kf 254 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
LÁBASCET (647. SZÖRNY) A cetek ezen ártatlannak látszó példánya abban tér el a nyílt tengerek háborítatlan részeinek lakóitól, hogy csökevényes végtagokat növesztett, melyekkel otromba testét akár a szárazföldön is képes szállítani. A hat testéhez képest pici láb egyébként semmi másra nem jó, ha az állat célja az önvédelem, síkos farkának csapásait használja. Nagyon jól tűri a hideget, nem is csoda hát, hogy a kedvenc időjárása, amikor sűrű pelyhekben esik a hó, és fagyos jégpáncél borítja a földeket. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
Erő: | 47 (62) | Szint: | 31 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 34 (38) | Támadás: | 32 (35) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 33 (35) | Védekezés: | 37 (43) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 72/79 év |
Egészség: | 41 (47) | Életpont: | 583/583 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (55) | Varázspont: | 601/8 | Pénz: | 18714 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 50/19 | Pszi pont: | 241/107 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/68 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/37 |
vágófegyverek: | 34/1 (+1%) | ütőfegyverek: | *34/100 (+8%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 29/35 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); bumeráng (#249) (22 -26.); mérg. vas dobónyíl (#190) (27 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,37 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 74/26 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 70/50 (+19%) | 3. mászás: | 19/43 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 28/10 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 17/49 | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 16/87 | 8. felderítés: | 30/6 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 10/59 |
10. teológia: | 42/42 (+24%) | 11. taumaturgia: | 46/40 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 55/21 (+33%) | 17. pszi: | 26/11 (+5%) | 18. zárnyitás: | 14/82 |
19. vadászat: | 14/13 | 20. vitalitás: | 1/43 (+22%) | 21. bányászat: | 39/11 (+4%) |
22. úszás: | 18/35 | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247), lidércúr (#252) (csak egyszer), animált hókutya (#651) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 87, 92, 127, 129, 130, 134, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 12, 33, 35, 36, 43, 46, 47, 52. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 297 (limit: 1340), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34860. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 148 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 10 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
88 | drótszőr (#37) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | halálkristály (#2372) | |||
3 | kvazár (#244) | 1 | púderkő (#119) | 1 | rozmárfog (#1069) | |||
5 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tyrex bunkó (#421) | 1 | varázskő (#305) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
348 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
3 | bomló esszencia (#2367) | 3 | bumeráng (#249) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
22 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
14 | madártoll (#112) | 1 | sáfránypor (#211) | 34 | sallank karom (#128) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
5 | vasérc (#152) |
184 | 185 | 186 | |
36 | |
|
|
37 | |
|
|
38 | |
|
|
39 | |
|
|