Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 23. 9h:08' EZ A 536. JÁTÉKHETED, 357. FORDULÓD 537. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a törpemammut testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 3, gyógyulás: 18, összesen: +15 ÉP}
* 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 8. KP: | használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
at 5003 10 | TU-t adsz át az 5003. kalandozónak 10 |
at 3296 10 | TU-t adsz át a 3296. kalandozónak 10 |
at 4683 10 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10 |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a drakolich testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a drakolich jobb hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 86, gyógyulás: 13, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [381,87] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nanda lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy szárazság varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a nanda testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a nanda testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [382,87] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Felfedeztél egy nekrofunt. Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy taalru ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírtőrrel többször eltalálod a kronokukac fejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Vámpírtőrrel megdöfködöd a kronokukac testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 41, gyógyulás: 39, összesen: -2 ÉP}
v 84 208 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drónkeselyű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a drónkeselyű testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megvágod a drónkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drónkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 8 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [380,87] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nanda. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nanda testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a nanda testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A nanda fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a nanda testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 11, gyógyulás: 33, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [379,87] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Thargodan mágus. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 100 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sziklaskorpió fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a sziklaskorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 89, gyógyulás: 19, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [381,85] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ében hadúr volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [382,84] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy taalru ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat 300 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 135 pontért |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat 25 pontért |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
ep 435 300 | építed a 435. tárgyat |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat |
ep 86 100 | építed a 86. tárgyat |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 8. BP: | imádkozol |
Erő: | 38 | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 41 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 38 | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 9/9 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 372/139 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 49 (50) | Varázspont: | 557/81 | Pénz: | 186 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 170/261 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 23/53 (+10%) |
vágófegyverek: | 24/1 (+1%) | ütőfegyverek: | 14/57 (+6%) | lőfegyverek: | 23/22 |
dobófegyverek: | 14/76 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/87 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 59/19 (+28%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 14/98 | 5. csapdakészítés: | 24/49 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/67 |
7. gyógyítás: | 56/91 | 8. titkosírás: | 15/24 | 9. felderítés: | 42/61 |
10. szörnyidomítás: | 11/58 | 11. teológia: | 37/78 (+16%) | 12. taumaturgia: | 22/32 (+8%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/8 | 15. zene: | 65/16 (+30%) |
16. szörnyismeret: | 24/57 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 33/54 (+9%) | 21. úszás: | 16/53 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit kesztyűt (#306) (max. 1 darabot, csak egyszer), adamantit sisakot (#629) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
107 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 1 | ezüstdarab (#326) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | pular kristály (#239) |