Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 10. 12h:05' EZ A 752. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD 753. játékheted kezdete: szept. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal oldalát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő torát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 486 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal első lábát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 28 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
av 13 | alakváltás 13 |
kf 816 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
bb 551 99 1170 | beraksz a bankba az 551. tárgyat (99 darabot) |
bb 179 201 304 | beraksz a bankba a 179. tárgyat (201 darabot) |
bb 244 331 360 | beraksz a bankba a 244. tárgyat (331 darabot) |
bb 347 677 269 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (677 darabot) |
bb 425 161 1107 | beraksz a bankba a 425. tárgyat (161 darabot) |
bb 2 80 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (80 darabot) |
bb 124 80 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (80 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 186 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 64 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy manifeszt.nyúlvány. 2439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy hhaar burka mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel teljesen átszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 560 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy hhaar burka mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel felnyársalod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
m 6 4 7 | mozogsz nyugatra, délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[209,95] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ongóliant lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [208,94] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy morgud hagymatövet. Észreveszel egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Xanathar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 189 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a woorgard testét. (7 támadással 351 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [209,92] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.
(Továbbmész...) [210,91] A vidék sivatagosra vált.
Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra rohansz. {GYD:} Végítélettel teljesen átszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [211,93] A terep vált: bozótos területen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szánalmas pondró. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 187 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró bal vállát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. 4724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [211,94] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra rohansz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus jobb oldalát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 8 madártoll. 3260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 175 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika bal oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
szk 366 | keresed a 366. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 4. BP: | beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot) |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot) |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY) A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
Erő: | 36 (56) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 38 (55) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/41 év |
Egészség: | 33 (38) | Életpont: | 883/883 | Jellem: | jó (676) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 45 (74) | Varázspont: | 1015/6 | Pénz: | 31327 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 35/3 | Pszi pont: | 246/17 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 | ökölvívás: | 25/65 | szúrófegyverek: | 29/99 (+11%) |
vágófegyverek: | 25/28 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 28/64 (+1%) |
dobófegyverek: | 28/39 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/16 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 87/7 (+5%) | 3. mászás: | 16/70 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 22/3 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/59 | 6. gyógyítás: | 63/24 |
7. titkosírás: | 7/26 | 8. felderítés: | 24/44 | 9. szörnyidomítás: | 14/40 |
10. teológia: | 82/80 (+85%) | 11. taumaturgia: | 68/65 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 4/44 |
13. versengés: | 19/44 (+16%) | 14. harcművészetek: | 23/4 | 15. zene: | 11/66 |
16. szörnyismeret: | 49/93 (+20%) | 17. pszi: | 23/61 (+13%) | 18. zárnyitás: | 14/9 |
19. vadászat: | 14/20 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 33/16 (+10%) |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 2/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) rakshallion hálóval (#940) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +55 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tűzmágia (#157) |
égető tekintet (#164) | tulajdonságpajzs (#26) | varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) |
tolvajvér (#364) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs II (#63) |
szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
bunthar (#396) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 25032. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 960. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 63 | fekete gyöngy (#99) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
87 | kaja (#2) | 5 | pirkit (#153) | 510 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
9 | varkaudar látógömb (#1107) | 11 | szulfagor agyar (#677) | 2 | súlyzó (#347) | |||
15 | purifikátor háj (#269) | 1 | pengepajzs (#425) | 3 | nagy vaspajzs (#161) | |||
22 | mutáns csont (#331) | 14 | kvazár (#244) | 7 | kőszem (#304) | |||
42 | gyíkfű (#201) | 10 | grifftojás (#179) | 16 | fűszerkeverék (#1170) | |||
5 | dentor bőr (#551) | 1 | varányszem (#30) | 1 | tükör (#43) | |||
81 | rókafarok (#124) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
195 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 8 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | polip szívóka (#391) | 5 | pondróvér (#1232) | 2 | púderkő (#119) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 188 | víz (#27) |