Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. aug. 24. 16h:43' EZ A 388. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD 389. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 12 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 9. KP: v 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 10. KP: vv 26 443 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
tno 3 5 | növeled a 3. tulajdonságodat |
v 144 2 | elmormolod a 144. varázslatot |
ftv 47 328 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 328. szörnyet |
ftv 51 329 | felt. tám/véd. varázslat az 51. varázslatot a 329. szörnyet |
ftv 467 326 | felt. tám/véd. varázslat a 467. varázslatot a 326. szörnyet |
ftv 467 321 | felt. tám/véd. varázslat a 467. varázslatot a 321. szörnyet |
hu 292 | hulladék: 292 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
le 1171 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat |
kf 1548 | kézbeveszed/felveszed az 1548. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magnetikus praglonc plazmáját. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc egyik csápját. (7 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Vámpírölővel megbököd a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a magnetikus praglonc nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a magnetikus praglonc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 9 653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 37, gyógyulás: 159, összesen: +122 ÉP}
(Továbbmész...) [315,62] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a gránitelementál segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 arkog követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Notermanthi. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi fejét. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 pular kristály és egy ezüst kulcs. 5 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 31, gyógyulás: 89, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [315,61] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy méregféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a méregféreg testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (64 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a méregféreg testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a méregféreg jobb oldalát. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A méregféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 952, sebződés: 150, gyógyulás: 169, összesen: +19 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében halálhajcsár egy picit megüti a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 13, gyógyulás: 95, összesen: +82 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón farkát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón jobb hátsó lábát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a zafír drakón jobb oldalát. (7 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 116, gyógyulás: 121, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy háló varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg jobb karját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru herceg nyakát. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 kristálygömb, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 10 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 62, gyógyulás: 147, összesen: +85 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi báró testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Notermanthi báró testét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró izmos testét. (7 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Vámpírölővel többször eltalálod a Notermanthi báró izmos testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi báró bal oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 47 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 6 gyöngymangó, 6 arany és egy aranytű. 16 747 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1159, sebződés: 224, gyógyulás: 164, összesen: -60 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés besül. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány óriási karmát. (6 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a márvány sárkány testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Vámpírölővel megbököd a márvány sárkány jobb oldalát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a márvány sárkány jobb vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A márvány sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű, 37 arany, egy ezüst gyűrű, 2 aranylánc, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 479, gyógyulás: 293, összesen: -186 ÉP}
v 198 317 70 | elmormolod a 198. varázslatot |
313 | 314 | 315 | 316 | |
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
[317,70] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ében sziklatornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Carou egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében halálhajcsár!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 770 tapasztalati pontot kaptál. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+1998 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 24, gyógyulás: 101, összesen: +77 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy gázpajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (köszönhetően gázpajzs védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón jobb oldalát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a smaragd drakón jobb első lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 30, gyógyulás: 123, összesen: +93 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru herceg fejét. (6 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a taalru herceg póklábát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 fűszertartó, 15 arany, egy shinai gömb és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. 10 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 45, gyógyulás: 146, összesen: +101 ÉP}
Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félrehajolsz, de a Sötétség Hercege karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Sötétség Hercege száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb, egy pular kristály és 4 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 874, sebződés: 165, gyógyulás: 139, összesen: -26 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Thargodan mágus testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Thargodan mágus bal oldalát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. A Thargodan mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom és 4 pirkit. 12 032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 151, gyógyulás: 140, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [319,72] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Shear'niz'il. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: gránitelementál, bazaltelementál, Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Shear'niz'il testét. (6 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a Shear'niz'il testét. (7 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Shear'niz'il Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (6 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy skarlátia varázslat. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Shear'niz'il szilárd részeit. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a Shear'niz'il testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A Shear'niz'il leken néhány pofont. (6 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: skarlátia varázslatot lő rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 életköves gyűrű (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis márvány sárkány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Shear'niz'il trófeát. 24 130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1463, sebződés: 379, gyógyulás: 300, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [320,72] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok jobb karját. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 38, gyógyulás: 127, összesen: +89 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón bal első lábát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (42 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a márvány drakón jobb első lábát. (6 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 97, gyógyulás: 114, összesen: +17 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a taalru herceg jobb karját. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. 10 961 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 63, gyógyulás: 90, összesen: +27 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Sötétség Hercege jobb lábát. (7 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Sötétség Hercege most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs, 2 trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] és 20 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 12 180 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 877, sebződés: 170, gyógyulás: 110, összesen: -60 ÉP}
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [319,72] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni.
ef 30 533 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
SHEAR'NIZ'IL (7005. SZÖRNY) A Thargodan mágusok által a Sötét Földre zúdított sáskahad, a skarlátdémonok az élet esküdt ellenségei. Sajnos a világukba vezető kapu kinyitásakor valahogy átjutott népük egyik leghatalmasabb és legveszedelmesebb tagja is, Shear'niz'il. Ez a velejéig romlott lény akkurátusan nekilátott, hogy gonosz átkaival és betegségeivel kiirtsa az összes útjába kerülő értelmes lényt. |
ÉLETKÖVES GYŰRŰ (1572. TÁRGY) A sors fintora, hogy ez a csodálatos tárgy éppen a ragály hírnökének maradványai közül kerül elő. Ki tudja, talán éppen a skarlátia terjesztésével ellopott életenergia kicsapódása ez az apró, hófehér kövecske, mely a skarlátdémon egyik ujján talált gyűrűnek a foglalatában tündököl. Az életköves gyűrű hatalma lenyűgöző: ha ujjadra húzod, amellett, hogy immúnis leszel a skarlátia nevű betegségre (csupán akkor, ha viseled, amikor megkapnád, utólagos KFeléskor nem segít a betegséget elmulasztani), +6 egészséget és +40 max. ÉP-t is kapsz. Az életköves gyűrű viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned. |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
GYŰJTÖGETŐ ÉLETMÓD (533. TUDATI KÉPESSÉG) Ha valakinek a fejében egyszerre hatvan elme vitázik, az a legtöbb esetben nem eredményez semmi jót, legfeljebb egy tartós bérletet az alanori központi tébolyda egyik magáncellájába. Meg kell tanulnod kezelni ezt a fura állapotot, hogy mindig, bármely pillanatban ott vannak, ott lehetnek az elmédben a tudattársaid, és bármiben segítséget nyújthatnak, még igazából kérned sem kell. Ha ezt a furcsa képességet sikerül elsajátítanod, akkor a lehetőség kihasználása már csak egyetlen aprócska lépés lesz: mégpedig ez a képesség. Ha barkácsolsz, vagy kotyvasztasz valami újat, ha épp begyűjtesz egy ritka növényi termést, vagy netán egy közönséges tárgyat ruházol fel csodás, varázslatos képességekkel, társaid tapasztalata mindig a segítségedre lesznek. Ezenkívül, ha a mindnapi rutinszerű, végtelenül unott és számtalanszor begyakorolt mozdulatsorokat végzed, azokban is nagy hasznodra lesz ez a faramuci, új elmeállapot. [A játék nyelvére lefordítva mindezt: a sikeres KT parancsok mostantól 10%-kal kevesebbe fognak kerülni neked, de legalább 1 TVP-t mindenképp el fogsz ilyenkor költeni. Ez a csökkentés a moa munkáskesztyűval összeadódik, de az üllővel nem. Mindehhez külön parancs kiadására, vagy további beállításokra nincs szükség, a hatás automatikus. Ezen kívül a tündérpalotás KLD parancsok (KLD 18-42 és 55-59) fele TVP-be kerülnek, és lehetőség van plusz egy makró szerzésére.] |
Erő: | 55 (84) | Szint: | 44 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 56 (86) | Támadás: | 76 (80) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 55 (74) | Védekezés: | 99 (107) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/52 év |
Egészség: | 51 (69) | Életpont: | 1269/1763 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (84) | Varázspont: | 2641/1509 | Pénz: | 32206 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 90/5 | Pszi pont: | 237/739 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/48 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | *43/100 (+16%) |
vágófegyverek: | 16/75 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | *34/100 (+8%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
319,72 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 418 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 95 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/8 | 2. nyomkövetés: | 59/99 (+35%) | 3. mászás: | 26/84 (+21%) |
4. csapdakészítés: | 39/40 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 23/51 | 6. gyógyítás: | 42/63 |
7. titkosírás: | 3/48 | 8. felderítés: | 33/54 | 9. szörnyidomítás: | 14/47 |
10. teológia: | 105/32 (+70%) | 11. taumaturgia: | 122/30 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 8/66 |
13. versengés: | 28/65 | 14. harcművészetek: | 4/7 | 15. zene: | 102/15 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 18/72 | 17. pszi: | 28/20 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/84 |
19. vadászat: | 5/55 | 20. vitalitás: | 2/3 | 21. bányászat: | 41/26 (+30%) |
22. úszás: | 5/32 | 23. főzés: | 25/81 | 24. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,24,2) | vámpirizáció (#1) (2,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
harci induló (#443) | skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 644. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 11, 16, 18, 30, 41, 43. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1236, az összesen kapott pontszám: 142710. (összesen ölhető: 1236 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 14 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 817 TU szükséges.) |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | gyenge méreg (#26) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nehezék (#258) | |||
63 | sárkánypikkely (#292) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1909 | arany (#50) | 2 | aranylánc (#191) | 2 | aranytű (#272) | |||
6 | arkog kő (#632) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | életköves gyűrű (#1572) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | fűszertartó (#210) | 7 | gyöngymangó (#135) | 6 | jégkristály (#593) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | praglonc hártya (#215) | 1 | pszi kő (#248) | 7 | pular kristály (#239) | |||
2 | sallank karom (#128) | 3 | sárkányfog (#617) | 2 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | |
69 | |
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|