Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 14. 10h:17' EZ A 482. JÁTÉKHETED, 356. FORDULÓD 483. játékheted kezdete: dec. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1686 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | használod az 1546. tárgyat |
kno 14 2 | képesség-növelés 14 |
tno 1 4 | növeled az 1. tulajdonságodat |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 865 | kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [153,33] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Az első helyen nem jársz sikerrel, ásni kezdesz egy másik ponton. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sírlidérc testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriás csontváz testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [153,34] Síkság, továbbra is csak síkság. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az arató csattanat testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az arató csattanat feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [153,36] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy ezoterikus mardel van - állapítod meg a nyomokból. Ásóddal vermet ásol, majd álcázod. Felkutatod a lényt - sikerrel! Megpróbálod a csapdádba csalni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Buta lény ez az ezoterikus mardel - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ez a különlegesen éber lény kiváló őrződ lehetne táborozás alatt. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy ezüst kulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 105 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc egyik csápját. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc plazmáját. (9 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-2 TU.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel meghorzsolod a magnetikus praglonc jobb vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 698, sebződés: 41, gyógyulás: 96, összesen: +55 ÉP}
(Továbbmész...) [153,37] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
gy 26 | gyógyítás 26 pontért |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [152,39] Síkság, továbbra is csak síkság.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a troglodita fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 6 troglodita tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya nyakát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (7 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A 7 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 719, sebződés: 22, gyógyulás: 93, összesen: +71 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc és egy vasérc. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc jobb oldalát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a magnetikus praglonc bal oldalát. (9 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) (-2 TU.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel meghorzsolod a magnetikus praglonc egyik csápját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 727, sebződés: 39, gyógyulás: 86, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [152,40] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. AURAPOLLÁTOR! (+1 gonoszság.)
gy 21 | gyógyítás 21 pontért |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[151,42] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a troglodita fúvócsővel célba találj. Elrepül 6 troglodita tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal oldalát. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya testét. (8 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A 7 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 troglodita tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 27, gyógyulás: 29, összesen: +2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű és egy aranytű. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec, egy pular kristály és egy ezüst nyaklánc. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
szk 184 242 144 | keresed a 184. szörnyet a 242. szörnyet a 144. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
MÁGIKUS TÁMADÁS Hosszú ideje problémát jelent a kizárólag ezüstfegyverekkel ill. mágikus úton sebezhető lények legyőzése a harcművészek számára. Most azonban sikerült kifejlesztened egy olyan kí-képességet, amellyel ütéseid erejét kí-energiával átfolyatva, sebet tudsz ejteni a párhuzamosan több síkon létező lényeken is. Az ütés átvitelekor még így is vész el energia, tehát ilyen lényekkel való ökölharc esetén kapsz ütésenként -4 sebzést. A mágikus támadás alkalmazása mindig automatikus, további kí képességet is használhatsz mellette. A képességet csak akkor nem fogod használni mágikus lények ellen, ha valamilyen varázslat vagy hatás amúgy is lehetővé teszi e lények megsebzését. |
Erő: | 45 (50) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 40 (44) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 46 (50) | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 160/160 év |
Egészség: | 35 (50) | Életpont: | 519/751 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 45 (53) | Varázspont: | 815/1 | Pénz: | 783 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 21/-8 | Pszi pont: | 130/-4 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/91 | ökölvívás: | 31/31 (+6%) | szúrófegyverek: | 26/36 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/26 | lőfegyverek: | 32/13 (+8%) |
dobófegyverek: | 19/21 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -16.); troglodita tüske (#906) (17 -996.); ében nyílvessző (#848) (997 .); ében nyílvessző (#848) (998 .); troglodita tüske (#906) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/11 | 2. nyomkövetés: | 81/25 (+18%) | 3. lopás: | 8/86 |
4. mászás: | 7/48 | 5. csapdakészítés: | 20/36 (+38%) | 6. csapdaészlelés: | 5/0 |
7. gyógyítás: | 106/87 | 8. titkosírás: | 14/16 | 9. felderítés: | 22/8 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 5/6 | 11. teológia: | 56/11 (-88%) | 12. taumaturgia: | 65/11 (-81%) |
13. versengés: | 10/56 | 14. harcművészetek: | 29/21 (+200%) | 15. zene: | 10/48 |
16. szörnyismeret: | 47/27 (+18%) | 17. pszi: | 13/41 (+11%) | 18. zárnyitás: | 5/56 |
19. vadászat: | 26/36 | 20. bányászat: | 16/68 (+17%) | 21. úszás: | 9/99 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 31 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), gorombilla (#38) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), kputtyintó csalán (#247), adószedő (#234) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tolvajszem (#2) | kí koncentráció (#69) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
mágiatörés (#35) | >> | részeg kalandozó (#187) | mágiatörés (#35) | >> | őrült varázsló (#255) | |
sötét halál (#45) | >> | őrjáratozó katona (#274) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
aurapollátor (#222) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | drótszőr (#37) | 9 | kaja (#2) | 4 | troglodita tüske (#906) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
75 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | 2 | praglonc hártya (#215) | |||
2 | pular kristály (#239) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | rövid kard (#171) | 1 | sallank nyíl (#129) | 2 | szent jogar (#150) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tünde nyíl (#554) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 3 | vasérc (#152) | 8 | víz (#27) |