352. forduló, 354. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 27. 9h:13'
EZ A 750. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD
751. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,95] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+15 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+89 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ongóliant nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)

[7 pontot használtál fel, van még 524.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy alku varázs hatalmát. Alkudozni fogsz. [1 pontot használtál fel, van még 523.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 502.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 501.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot
95 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 501.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 499.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 498.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy vízelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 486.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 484.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 480.]
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 478.]

* 5. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 468.]

* 7. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 466.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 464.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 462.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 462.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 458.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-7 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 447.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele!
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+598 életerő). [-50 varázspont.] Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [46 pontot használtál fel, van még 401.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 398.]

le 817 leveszed/lerakod a 817. tárgyat
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

kf 477 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ek 273 2 255 t. energia kisütése: 273 2 255
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 55 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ek 273 11 414 t. energia kisütése: 273 11 414
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 11 VP-nél kevesebb, plusz 14 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

tv 175 támadó/véd. varázslat a 175. varázslatot
175. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(209,95) ongóliantok (#159)

[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 388.]

ve 657 3 megveszed a 657. tárgyat 3
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 3 aurach fogat. 3 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ve 431 10 megveszed a 431. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 2 gránátcsapdát. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[185,107] Folytatod sétádat a házak közt.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Elenios hívői építették. Eszel valamit. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy piroslámpás ház (637. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[209,95] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dombi óriásyeti lehet. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi óriásyeti otromba fejét. (7 támadással 359 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+35 varázspont.) Vízelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi óriásyeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a dombi óriásyeti néhányszor agyarával! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A dombi óriásyeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4830 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [208,95] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy orbitális mackósajt. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 174 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (45 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel eltalálod az orbitális mackósajt nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (45 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3399 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vízelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
416 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Vízelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 706 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 3 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP] Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 325.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[207,95] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy vérvágyó sólyom. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 176 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a vérvágyó sólyom jobb oldalát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a vérvágyó sólyom fejét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Vízelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Belecsipked a vérvágyó sólyom a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) A vérvágyó sólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 4665 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 232, gyógyulás: 0, összesen: -232 ÉP}


(Továbbmész...) [206,95] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy hegyi góliát közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 193 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát bokáját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2446 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]

(Továbbmész...) [205,96] A hegyvidéket síkság váltja fel.

Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 282.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 187 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod a Chara-din fattya jobb karját. (7 támadással 349 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (63 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az 5 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3295 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nyílvessző és egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2446 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 182 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya fejét. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (43 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3295 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 708, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy taalru intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 177 életpontot sebeztél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (28 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kinemfogyó tegez (ld. enc.) és 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! [50 pontot használtál fel, van még 232.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[204,96] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 177 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem bal oldalát. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vízelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 6459 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

A ceremóniamester eléd siet.
- Gratulálok, minden amulettet összegyűjtöttél! - mondja. - Cserébe értük a halálhozó karkötőjét adom neked. - Boldogan veszed át a jutalmat.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony izgatottan vár. Egyesével odaadod neki a kért tárgyakat, megköszöni őket. Ezután egy másik tárggyal viszonozza szívességedet, ami a teremtés zsákja. Elpakolod, majd sietve lépsz ki a sátornyíláson.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Hirtelen énekszóra leszel figyelmes. Úgy találod, a dal forrása a folyosó végéről érkezhet. Arra indulsz, de nem látsz semmit, ami a kellemes hang tulajdonosára utalna. Ez csakis a szirén lehet! Megpróbálsz tudomást sem venni az énekről, de ekkor az hirtelen magától elhallgat. Már éppen kezded elunni magad, amikor egy sikolyt hallasz. Sietős léptekkel haladsz tovább, hogy a következő fordulónál megpillanthasd a sebesült nőt, akit egy csapda ejtett foglyul. Lassan lefejted a lábáról a szerkezetet, majd ruhád egy darabját óvatosan a sebe köré tekered. Amikor a szirén megmutatja a másik teremben álló félkész építményt, nyilvánvalóvá válik számodra a következő feladat: be kell fejezned az oltár építését. Egy órád van rá. Az odakészített köveket egymás tetejére illeszted, az oszlopokat a megfelelő módszerekkel kitámasztod. Aztán épphogy félre tudsz ugrani a hirtelen leomló falak elől. Minden önbizalmad egy csapásra szertefoszlik. Ez kifogott rajtad. 1104 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (209 életpontot vesztettél.) Kis idő múlva a folyosó egy terembe torkollik, csak hogy utána a helyiség túlsó oldalán folytatódhasson. Középütt egy őrködő alak, az ősi szellem áll. Amint megpillant, feléd indul.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 528 életpontot sebeztél. Az ősi szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
3432 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy hatalmas terembe értél. Látszólag nem vezet tovább út az egyik irányba sem. Egy hatalmas szörny válik ki a sötétből, és tömzsi lábaival feléd igyekszik. Megpillantod a lény szemeit, amint kívánkozó tekintettel egy ryuku tárgyad mustrálgatja, majd határozott mozdulattal megindul feléd, hogy bekebelezzen. Rémülten nyúlsz a ryuku kalapács után, majd a szörny elé dobod, hogy szürcsölve befalhassa. Ezután jóllakottan hátat fordít neked, hogy eltűnjön a terem távolabbi sarka által nyújtott sötétségben. A terem túlsó oldalán egy zárt kapura lelsz. A kapu jobb oldalán felfestett jeleket találsz. Hamar ráébredsz, hogy a kőbe vésett betűk mindegyike valójában egy-egy gombnak felel meg. A megfelelő sorrendről csak a titkosírás megfejtése után kapsz némi információt, de innen már nem lehet megállítani. Mosolyogva indulsz tovább az ajtó mögött talált újabb folyosón. Hirtelen megnyílik lábad alatt a föld, te pedig zuhanni kezdesz. Rémülten nézel le a mélységbe, de csak gomolygó ködöt látsz mindenütt, sehol egy szilárd tájékozódási pont. Sebességed egyre csak nő. Hirtelen szétoszlanak a felhők, és előtűnik alóla mindaz, amit eddig eltakart: egy hegység sziklás oldala. Ijedtséged mellé még egy érzés társul: az értetlenség. Ugyan hogyan kerülhettél volna ilyen domborzati viszonyok közé, hiszen eddig sokkal síkabb volt a környék. Aztán mielőtt becsapódnál, mindenre ráébredsz. - Ez csak illúzió - motyogod magad elé, és abban a pillanatban újra a jól ismert folyosón találod magad. Hirtelen fény gyullad a téged körülvevő sötétségben és egy pódium jelenik meg előtted. Az emelvényen egy ragyogó tárgy fekszik, talán a legcsodálatosabb dolog, amit életedben eddig láttál.
- Tied halandó - tölti be egy hang a termet, de forrását nem tudod megállapítani, az is lehet akár, hogy csak a fejedben szól. - Fogd a cirkuszosok ajándékát, amiért kiálltad a próbákat. - Közelebb lépsz a nyereményedhez és jobban szemügyre veszed: Vlagyimir gyűrűje. A színpompás ajándékkal a hónod alatt hagyod el a kastélyt, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. (ld. enc.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+484 életerő). [-50 varázspont.]

Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [203,96] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos torát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vízelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 494 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1232 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+9 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 79 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (44 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2260 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+5 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 réz papi karkötőt. [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.

Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [202,95] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy norpadolótika közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tüzet köpsz. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Végítélettel eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (37 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2524 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) [107 pontot használtál fel, van még 125.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[201,96] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy norpadolótika. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel megdöföd a norpadolótika testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (53 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2524 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+25 életerő.)

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 116.]

v 198 193 95 elmormolod a 198. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(201,96) norpadolótikák (#226), Leah oltár, bűbájlidérc (#761)
(202,95) norpadolótikák (#226), phua-kúp (#372), Leah oltár, 31. jellempróba
(203,96) quwarg boly (#359), 24. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)
(204,96) Sheran oltár, smaragdgólem (#417), ősi szellem (#422)
(205,96) Thargodan csatamező (#432), oltár, Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), taalru (#249)
(206,95) hegyi góliátok (#244), Tharr oltár, érclelőhely
(207,95) kihívás tornya (#502), érclelőhely, vérvágyó sólyom (#772)
(208,95) orbitális mackósajt (#229), mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(209,95) ongóliantok (#159), Leah oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely, dombi óriásyeti (#367)

[193,95] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Bundás Süsin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy Raia szent lovagja. Nem jelenthet különösebb problémát. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku csapásvezető közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 132 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1752 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

Van itt egy cirkuszi fősátor (727. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 106.]

be 727 bemész a 727. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Örül, hogy megtetted, amit kért. [3450 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 5 cirkuszi pergamen. (ld. enc.)] Russlan láthatólag boldog attól, hogy ennyire segítőkésznek bizonyultál. Vigyorogva mondja el, hogy a most hozott cirkuszi aldíj jó helyen lesz, a cirkuszidéző pergamenről pedig rövid használati utasítást ad. A beígért támogatói tisztségről azonban nem beszél, te pedig el is feledkezel róla, hogy szóba hozd.
- Jó hírem van - mesél tovább Russlan. - A cirkuszi döntnökség beleegyezett, hogy megszervezzem egy új műsorszám beiktatását a vándorcirkusz repertoárjába. Ehhez azonban nem elég a szörnymennyiség, amelyet a céllövöldében felhasználunk, új fenevadak kellenek. Na de itt jössz te a képbe, ha elvállalod, 200 aranyat tudok fizetni, ha szerzel nekünk egy élő dombi yetit! A további teendőket nyugodtan ránk bízhatod.
A gnóm hivatalnok modora annyira behízelgő, hogy kis híján gyanú támad a lelkedben vele kapcsolatban. De aztán legyűröd ezeket az érzéseket, hiszen a fickó egyáltalán nem sántikál rosszban, csak a legjobbat akarja a cirkusz számára. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

v 22 431 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő gránátcsapdát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 kaktuszbogyó, 4 manifeszt.nyúlvány. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 96.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

szk 765 778 159 keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 159. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 91.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 90.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

* 3. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 80.]

* 4. BP: beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 80.]
31 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
31 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 6. BP: használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+359 varázspont, -719 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 80.]

* 7. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Sebeid gyógyulnak (+822 életerő). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 78.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-56 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 56 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 10. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 18, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a bunthar. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Vízelementálod elhagy. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 494 pontot. A következő körben tehát 572 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOMBI ÓRIÁSYETI (367. SZÖRNY)
Sosem gondoltad volna, hogy a dombi yeti nem más, mint egy kölyök! A dombi óriásyeti kölyke. Ezek a hat méter magas monstrumok megállíthatatlanok, apró darabokra szaggatják még az ongóliantokat is, ha barlangjuk közelébe merészkednek. Egy kalandozónak sincs semmi esélye ellenük - miután magadhoz tértél a DEM-ed füstöléséből, gyorsan add tovább az információt az óriásyetiről barátaidnak, hogy ők már el tudjanak bújni előle!

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

VÉRVÁGYÓ SÓLYOM (772. SZÖRNY)
A hóhatár felett veszélyesebbnél veszélyesebb élőlények laknak. Többnyire csupafog lények, akik a kevés élelem miatt megtámadnak bármit, ami mozog, még téged is. Ám ezeket a lényeket is levadássza valami, egy embernagyságú madár, a vérvágyó sólyom. Mendemondákból hallottál már erről a lényről, de eddig még nem találkoztál vele. Ahogy az árnyéka rád vetül szinte összegömbölyödsz és kis apró kőnek álcázod magad, hogy ne vegyen észre, bár az igyekezeted dicséretes, de hasztalan. A vérvágyó sólyom kiváló vadász, éles szeme minden apró mozdulatot észrevesz a magasból, és az áldozat megtalálásában segít kifejlett pszi képessége is. Ha úgy döntesz, szembeszállsz ezzel a madárral, készülj fel rá, hogy a vérvágyó sólyom ritkán véti el a célt, amikor zuhanórepülésben egy 150 kilós madarat próbálsz megállítani könnyen eltörhet a karod, ha pedig pajzsot viselsz akár le is szakadhat. A sólymot gyorsasága miatt elég nehéz eltalálni, a tollairól pedig szinte minden ütés, vágás és szúrás lecsusszan a hatalmas sebesség miatt.

KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY)
Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszőt vagy 1-2 bronzhegyű nyilat, attól függően, hogy a beKF-elt lőfegyvered fúvócső, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze.

VLAGYIMIR GYŰRŰJE (822. TÁRGY)
Toborzásgátló Vlagyimir, minden idők egyik leghíresebb harcosa viselte az ujján ezt a csillogó drágakövekből kirakott gyűrűt. Roppant nagy ereje mellett ez az ékszer is nagymértékben hozzájárulhatott közelharcban elért sikerességéhez, hiszen a gyűrű +5 támadást, +5 sebzést, +5 erőt, +5 védettséget, +50 max. ép-t ad viselőjének. A tárgy nem adható át másik kalandozónak.

CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY)
Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 353. fordulód.

Erő: 35 (49) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 38 (55) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 32 (39) Védekezés: 88 Menekülés: 30 % Életkor: 40/39 év
Egészség: 33 (38) Életpont: 832/832 Jellem: jó (659) Tul. pont: 2
Szerencse: 45 (74) Varázspont: 991/4 Pénz: 32096 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 246/29 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 3253 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54491 TP-t kaptál. Jelenleg 3682180 TP-d van. A következő szinthez még 317820 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kék rakolits, kisebb quwarg isten. A 329. fordulódban 5979 arany került a bankszámládra. 6696 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/96 ökölvívás: 25/54 szúrófegyverek: 29/73 (+13%)
vágófegyverek: 25/26 ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 28/54 (+1%)
dobófegyverek: 28/25 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/72 (+11%) 2. nyomkövetés: 86/76 (+13%) 3. mászás: 16/57 (+8%)
4. csapdakészítés: 21/85 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/59 6. gyógyítás: 63/24 (+11%)
7. titkosírás: 7/26 (+11%) 8. felderítés: 24/38 (+6%) 9. szörnyidomítás: 14/40
10. teológia: 79/76 (+78%) 11. taumaturgia: 67/70 (+61%) 12. szerencsejáték: 4/44
13. versengés: 19/12 (+32%) 14. harcművészetek: 23/4 15. zene: 11/55 (+11%)
16. szörnyismeret: 49/33 (+25%) 17. pszi: 23/18 (+12%) 18. zárnyitás: 14/9
19. vadászat: 13/98 (+11%) 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 32/93 (+13%)
22. úszás: 7/36 23. főzés: 9/93 24. csapatmunka: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +55 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tűzmágia (#157)
égető tekintet (#164) tulajdonságpajzs (#26) varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59)
tolvajvér (#364) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165) erőpajzs II (#63)
szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
bunthar (#396) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 19012. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 595.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 1 borkonyó bibe (#312)
1 halálhozó talizmán (#813) 1 hatalom fülbevalója (#817) 4 igazgy. fülbevaló (#197)
16 isteni könnycsepp (#260) 17 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814)
1 kristályfolyadék (#449) 41 madártoll (#112) 8 pirkit (#153)
1 rókafarok (#124) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 ryuku kalapács (#724)
3 sallank nyíl (#129) 4 spiritusz (#170) 3 tinta (#101)
1 tükör (#43) 1 varányszem (#30) 2 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 58 víz (#27) 1 vortex talizmán (#812)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
139 arany (#50) 5 cirkuszi pergamen (#1233) 1 gránátcsapda (#431)
1 gyöngymangó (#135) 1 halálhozó karkötője (#816) 3 kaktuszbogyó (#429)
1 kinemfogyó tegez (#368) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 nyílvessző (#108)
1 sólyomcsőr (#1223) 1 szent jogar (#150) 1 teremtés zsákja (#818)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 Vlagyimir gyűrűje (#822)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,95) cirkuszi fősátor (#727), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239), ryuku csapásvezető (#778)

Üzenet küldése a karakternek