Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 9. 10h:07' EZ A 355. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD 356. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4893 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 165. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 28. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 164. varázslatot a 78. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 745. tárgyat az 1253. tárgyat az 522. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 188. varázslatot a 127. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 737. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
a 500 4825 4 | átadod az 500. tárgyat a 4825. kalandozónak (4 darabot) |
kf 817 533 822 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 533. tárggyal a 822. tárgyat |
kt 449 2 | elkészíted a 449. tárgyat (2 darabot) |
v 96 187 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[187,62] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy részeg kalandozó. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy hhaar burka mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal lábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal felnyársalod a részeg kalandozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
be 744 | bemész a 744. épületbe |
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal eltalálod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 9, gyógyulás: 4, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled 28 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat tompítás varázst lök magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos nyakát. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pszi ragyogás varázslatot. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 54, gyógyulás: 77, összesen: +23 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal eltalálod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A terep továbbra is ritka erdő. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar katona. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar katona testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszurkálod a varkaudar katona csillogó páncélját. Kritikus ütés! (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (3 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megdöfködöd a varkaudar katona testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a varkaudar katona testét. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (3 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1288, sebződés: 157, gyógyulás: 204, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Tovább barangolsz a fák között. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zoloboo sámán. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal eltalálod a zoloboo sámán bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A fényaura 9 ép-t sebez. A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 42, gyógyulás: 4, összesen: -38 ÉP}
m 5 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Fényaurád 17 sebzést okoz. A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fényhozóval kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal megdöföd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Marokra fogva a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád 23 sebzést okoz. A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy tompítás mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 5 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr bal lábát. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], 6 arany és 3 vasérc. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 25, gyógyulás: 44, összesen: +19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy pszi-acéltorony pszi felrakásával szöszmötöl! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Tharr haragja varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a varkaudar katona testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel megkarcolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal meghorzsolod a varkaudar katona jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Fényaurád 24 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 7052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1358, sebződés: 186, gyógyulás: 157, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [200,120] Az erdőt síkság váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Raia szent lovagja közeledik. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csataremák fejét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal többször eltalálod a csataremák jobb vállát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csataremák testét. Kritikus ütés! (6 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a csataremák bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1663, sebződés: 187, gyógyulás: 289, összesen: +102 ÉP}
v 198 198 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[198,111] A síkságot ritka erdő váltja fel. Felfedeztél egy királyi őrsáncot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot.
kt 1141 | elkészíted az 1141. tárgyat |
kld 13 | küldetés végrehajtása 13 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (5 támadással 150 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1705 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót ellenfeledre rohansz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar hírnök bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (32 ép-t sebezve). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan a másikra rontasz. Fényhozóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled 32 pontot sebződik a fényaurától. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy tompítás varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Meglengetve a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Cápafoggal megbököd a varkaudar iszákos nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 15 sebzést okoz. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 66, gyógyulás: 91, összesen: +25 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 194 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó bal lábát. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a halálhozó bal szárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 53 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 7729 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 236, gyógyulás: 81, összesen: -155 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Alaposan megsorozod az ősi szellem jobb lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Az ősi szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Tovább barangolsz a fák között. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar hadúr. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod tompítás varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 38, gyógyulás: 54, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [201,114] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Megmarkolva a Fényhozót a másikra rontasz. Fényhozóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 50, gyógyulás: 85, összesen: +35 ÉP}
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kronotapír farkát. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a kronotapír jobb vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A fényaura 7 ép-t sebez. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 39, gyógyulás: 106, összesen: +67 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Elszántan a másikra ugrasz. Fényhozóval gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Cápafoggal megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A fényaura 8 ép-t sebez. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] A bozótost dombság váltja fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót a másikra rohansz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Cápafoggal eltalálod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 36 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar hadúr közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat tompítás varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr nyakát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr bal vállát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal megdöföd a varkaudar hadúr fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 3108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 34, gyógyulás: 44, összesen: +10 ÉP}
v 96 186 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,59] Egy kisebb településhez érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy őrjáratozó katona! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fényhozót. Vad csatakiáltással, felemelve a Fényhozót ellenfeledre rontasz. Fényhozóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fényhozóval többször kegyetlenül megütöd az őrjáratozó katona bal karját. Kritikus ütés! (4 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pszi ragyogás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Cápafoggal meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Nem vagy felkészülve a 4 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A 4 őrjáratozó katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP]. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1190, sebződés: 114, gyógyulás: 185, összesen: +71 ÉP}
a 50 1553 2400 | átadod az 50. tárgyat az 1553. kalandozónak (2400 darabot) |
aa 1539 150 310 | átadod az 1539. tárgyat a 150. tárgyat a 310. tárgyat |
tv 60 33 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 33. varázslatot |
kf 6 1 | kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 11 2 | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
be 634 1 4835 | bemész a 634. épületbe |
* 1. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat a 449. tárgyat az 522. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (8 darabot) |
* 5. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
GAZDA (24. ELLENFÉL) Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként. |
THARGODAN KORONA (543. TÁRGY) A Thargodan koronák nagyhatalmú mágikus tárgyak, amelyeket a legsötétebb Thargodan hercegek viselnek. Védettségedet 6-tal, max. lehetséges életpontodat 20-szal növeli. Azonban amikor a fejedre illeszted, valamilyen kellemetlen dolog kúszik végig rajtad, egy láthatatlan, félelmetes bizsergés. Hát igen, nagyon is lehetséges, hogy valamilyen sötét, gonosz átok lappang ebben a varázstárgyban! De mindegy, ez igazándiból nem sokat számít, hiszen a dolognak nem látod semmi külső jelét. Persze azért lehet, hogy mégsem kéne hordani, biztos ami biztos... |
Erő: | 56 (82) | Szint: | 35 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 55 (70) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 89 kg |
Ügyesség: | 48 (52) | Védekezés: | 89 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 29/43 év |
Egészség: | 45 (51) | Életpont: | 610/792 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 54 (62) | Varázspont: | 1696/174 | Pénz: | 3422 arany | Kép. pont: | 29 |
Tudatpont: | 28/25 | Pszi pont: | 318/354 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/97 | ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 37/42 (+13%) |
vágófegyverek: | 10/21 | ütőfegyverek: | 30/93 (+26%) | lőfegyverek: | 13/46 |
dobófegyverek: | 34/44 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (130%) << Fényhozó (#637) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/74 | 2. nyomkövetés: | 79/47 (+52%) | 3. mászás: | 17/64 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 27/64 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/28 | 6. gyógyítás: | 44/42 |
7. titkosírás: | 8/86 (+11%) | 8. felderítés: | 28/11 (-2186%) | 9. szörnyidomítás: | 19/63 |
10. teológia: | 117/47 (+41%) | 11. taumaturgia: | 104/67 (+863%) | 12. szerencsejáték: | 4/67 |
13. versengés: | 23/64 (+14%) | 14. zene: | 10/87 | 15. szörnyismeret: | 52/35 (+18%) |
16. pszi: | 36/60 (+3%) | 17. zárnyitás: | 2/0 | 18. vadászat: | 10/81 |
19. vitalitás: | 3/53 | 20. bányászat: | 31/28 | 21. úszás: | 9/80 |
22. főzés: | 12/48 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 6 darabot ), amnioszt (#203) (max. 8 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ősi szellem (#422) (csak egyszer), csontváz hadúr (#423) (csak egyszer), kísértetvarázsló (#424) (csak egyszer), lidércúr (#252), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 11 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (165,4,1) | csupasz izom (#28) | égető tekintet (#164) |
láth. észlelése (#78) | varázsszem (#184) | láthatatlanság (#76) | az elme hatalma (#123) |
fényaura (#211) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 45, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | massza (#217) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
energiafolyam (#136) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzvihar (#175) | >> | pszi őselementál (#258) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzvihar (#175) | >> | vérvágyó sólyom (#772) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
energiafolyam (#136) | >> | Chara-din fattya (#236) | tűzvihar (#175) | >> | szutykos remák (#191) | |
energiafolyam (#136) | >> | taalru (#249) | energiafolyam (#136) | >> | noth szellem (#250) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
tűzgolyó (#155) | >> | adamantit gólem (#750) | tűzgolyó (#155) | >> | ragadozó (#292) | |
tűzgolyó (#155) | >> | hegyi óriás (#397) | tűzgolyó (#155) | >> | halálelementál (#279) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | villámcsapás (#50) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
tűzgolyó (#155) | >> | 35. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 45, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | életpajzs (#142) | >> | őrült varázsló (#255) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
életpajzs (#142) | >> | kísértetvarázsló (#424) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
életpajzs (#142) | >> | élőholt ősmágus (#179) | pszi-acéltorony (#98) | >> | vérvágyó sólyom (#772) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mesés anyag az eknozol. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
3.) Mutasd be számomra a Tudás Könyvét, jelezve, hogy készen állsz a tudás megismerésére! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 3. kategóriában a XVII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fémrúd (#104) | |||
2 | fokhagyma (#403) | 13 | kaja (#2) | 4 | manakristály (#500) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | ryuku kalapács (#724) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 23 | varkaudar csont (#1113) | 110 | víz (#27) | |||
1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
399 | arany (#50) | 5 | csillagbot (#929) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hűségérme (#1141) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | kristályfolyadék (#449) | 2 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
5 | pézsmatökmag (#934) | 2 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 3 | spiritusz (#170) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
6 | ugh méreg (#166) | 1 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
3 | vasérc (#152) |