352. forduló, 354. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. okt. 24. 9h:17'
EZ A 523. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD
524. játékheted kezdete: okt. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [380,90] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Vadak Urával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 22. napon összefutsz Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Kitaszított trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy tűzelementál trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 22. napon összefutsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy Blounther apó trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
HóKinn,CsendBenn, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+127 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-34 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) A lottó 732. hetének nyerőszámai: 24, 2, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 588.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 586.]

* 2. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 546.]

* 3. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a törpemammut testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 536.]

* 4. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 111 TVP-t kell elköltened.] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sziklaskorpió. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió jobb középső lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió farkát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sziklaskorpió jobb középső lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 103, gyógyulás: 22, összesen: -81 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 491.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 491.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 461.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 8. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 461.]
[0 pontot használtál fel, van még 461.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 455.]

kb 456 10 kiveszel a bankból a 456. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 arany pikkelyvértet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 455.]

a 456 4718 10 átadod a 456. tárgyat a 4718. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. [-11 TU.] Ok, sikeresen átadtál 3 arany pikkelyvértet HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 450.]

at 5003 20 TU-t adsz át az 5003. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

at 4784 20 TU-t adsz át a 4784. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

at 1548 20 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 20
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 420.]

v 22 266 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kvazár sisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 kvazár, 1 bev formázó minta. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

bb 229 3 beraksz a bankba a 229. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

m 4 7 7 mozogsz délre, északnyugatra, északnyugatra
[380,91] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy nanda. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a nanda jobb oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a nanda fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 9, gyógyulás: 31, összesen: +22 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Látsz egy törpe bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 pular kristályt! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [379,90] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy halálosztó kain. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a halálosztó kain jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 77, gyógyulás: 13, összesen: -64 ÉP}

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [378,89] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kronokukac bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronokukac nyálkás farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 24, gyógyulás: 39, összesen: +15 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Longnower orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Kárásszal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy tűzelementál trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[40 pontot használtál fel, van még 357.]

v 84 208 elmormolod a 84. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy drónkeselyűt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy drónkeselyű! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drónkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a drónkeselyű tollas testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megvágod a drónkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drónkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drónkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 8 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 347.]

ep 155 200 építed a 155. tárgyat 200 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 347.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 347.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[377,88] Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat Chara-din fattya. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 10 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (8 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 148, gyógyulás: 98, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [378,87] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy kronokukac. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a kronokukac fejét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). Vámpírtőrrel megdöfködöd a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Ellenfeled elmenekül. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 45, gyógyulás: 42, összesen: -3 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy Blounther apó trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [379,86] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy halálosztó kain. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a halálosztó kain jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain farkát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 50, gyógyulás: 12, összesen: -38 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 ezüstdarabot! Eszel valamit. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [37 pontot használtál fel, van még 293.]

h 313 1 használod a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

ep 155 200 építed a 155. tárgyat 200 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 293.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 293.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[380,86] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. A távolból robbanások hangját hallod. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy ében halálhajcsár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 136 pontot kell rákölteni.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van!
Összefutsz ELFelejett Álmokkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy sárkányfajzat trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Ravashackkal. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [381,86] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Találsz egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét.

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [382,87] A hegység, amelyben tovább mozogsz, fiatalnak tűnik, hegyes és éles szikláival. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Találsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Dred Hornwill hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 ramit követ!

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [32 pontot használtál fel, van még 261.]

ep 155 200 építed a 155. tárgyat 200 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 261.]

ep 86 100 építed a 86. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[383,88] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (adamantit) van!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 adamantitot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebzett sziklaskorpió. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a sziklaskorpió csillogó torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a sziklaskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a sziklaskorpió testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a sziklaskorpió csillogó torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a sziklaskorpió ollója a bal karodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A sziklaskorpió farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sziklaskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 91, gyógyulás: 20, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [21 pontot használtál fel, van még 240.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad csontpálca. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 227.]

* 7. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy spagulárt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

* 8. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 27 fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 162 TVP-t kell elköltened.] A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő halálosztó kain mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain farkát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a halálosztó kain bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a halálosztó kain testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 51, gyógyulás: 13, összesen: -38 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 200.]
Szörnyű szomjúság kínoz. (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 14, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 494 pontot. A következő körben tehát 694 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 353. fordulód.

Erő: 38 Szint: 21 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 41 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 37 Védekezés: 57 Menekülés: 40 % Életkor: 9/9 év
Egészség: 36 (38) Életpont: 361/124 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 48 (49) Varázspont: 526/90 Pénz: 223 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 170/237 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1227 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3859 TP-t kaptál. Jelenleg 784761 TP-d van. A következő szinthez még 15239 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 352. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 23/15 (+10%)
vágófegyverek: *23/100 (+2%) ütőfegyverek: 14/24 (+21%) lőfegyverek: 23/7 (+1%)
dobófegyverek: 14/44 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/47 (+10%) 2. nyomkövetés: 57/75 (+28%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 14/98 5. csapdakészítés: 24/29 (+5%) 6. csapdaészlelés: 5/67
7. gyógyítás: 56/91 8. titkosírás: 15/24 9. felderítés: 42/49
10. szörnyidomítás: 11/58 11. teológia: 36/98 (+29%) 12. taumaturgia: 22/15 (+4%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/8 15. zene: 63/96 (+30%)
16. szörnyismeret: 24/57 17. pszi: *21/100 18. zárnyitás: 2/13
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 32/94 (+16%) 21. úszás: 16/53
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 3 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
1 kvazár sisak (#266) 3 obszidián karkötő (#229) 1 aranytermő ládikó (#504)
1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 bev formázó minta (#299)
1 borkonyó bibe (#312) 5 csillezsályalevél (#1253) 3 ezüstdarab (#326)
3 kvazár (#244) 7 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56)
1 pular kristály (#239) 4 ramit kő (#226)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(377,58) Chara-din fattya (#236), olvasztókemence (#86), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484)
(378,57) kronokukac (#285), művészi porolit (#720), oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)
(378,59) kronokukac (#285), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Sheran oltár, érclelőhely, Kárász (5300. kalandozó), drónkeselyű (#208)
(379,56) halálosztó kain (#168), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(379,60) halálosztó kain (#168), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Dornodon oltár
(380,56) ében halálhajcsár (#295), vaskohó (#155), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, ELFelejett Álmok (3296. kalandozó), Ravashack (5188. kalandozó)
(380,60) törpemammut (#115), sziklaskorpió (#339)
(380,61) nanda (#224), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely
(381,56) Raia oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86)
(382,57) nekrofun (#173), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(383,58) Raia oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpió (#339), halálosztó kain (#168)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A jelenlét bónusszal rendelkező karakterek ezentúl akkor is megkapják a +5% tapasztalati pontot, ha az aktuális hónapban még nem léptek négy fordulót, csak az előző hónapban. A zsetonkedvezmény viszont továbbra is az ötödik emailes fordulótól kezdve jár.

Üzenet küldése a karakternek