351. forduló, 353. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 26. 12h:13'
EZ A 750. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD
751. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,95] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+15 tvp ).
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+245 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 602.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy esőidézés varázslat. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [1 pontot használtál fel, van még 601.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 580.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 579.]

* 2. KP: használod a 112. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-22 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 549.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 547.]
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 543.]
Beizzik a turbómágia. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 541.]

* 5. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 531.]

* 7. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Beizzik a turbómágia. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 527.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 525.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 525.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 521.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 517.]
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele!
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+126 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+128 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+123 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [161 pontot használtál fel, van még 356.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 353.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
P 112 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
VV 71 70 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 112 71 70 elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 353.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 353.]
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 353.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 157 383 164 elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 351.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy vízelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 341.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 341.]
[A parancs tárolásra került.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő szürke bőrkesztyűt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 purifikátor háj. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]

kb 203 733 124 kiveszel a bankból a 203. tárgyat (733 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 156 amnioszt. Kiveszel a bank széfjéből 10 bunthar bőrt. Kiveszel a bank széfjéből 15 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

bb 551 269 244 beraksz a bankba az 551. tárgyat (269 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 dentor bőrt. Beraksz a bank széfjébe 2 purifikátor hájat. Beraksz a bank széfjébe 14 kvazárt. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

hu 129 183 197 hulladék: 129 183 197
Hulladékgyűjtés törölve: sallank nyíl. Hulladékgyűjtés törölve: vaskulcs. Hulladékgyűjtés törölve: igazgy. fülbevaló. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

kt 734 1 elkészíted a 734. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bunthar zsákot. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 296.]

hu 69 385 382 hulladék: 69 385 382
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szárnyas hernyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa gyémántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa jádekőt. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

hu 287 283 405 hulladék: 287 283 405
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Tharr Keresztjét. Hulladékgyűjtés törölve: Fekete Kehely. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rájabőr úszógatyát. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

hu 380 379 383 hulladék: 380 379 383
Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa obszidiánt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa rubint. Hulladék, ezért nem gyűjtesz moa üveggömböt. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

tv 44 136 175 támadó/véd. varázslat a 44. varázslatot a 136. varázslatot a 175. varázslatot
44. varázslat listáról törölve. 136. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: tűzvihar. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

be 727 bemész a 727. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. Tágas, gyéren berendezett épületbe érkeztél. Sokkal nagyobbnak tűnik, mint amilyennek kívülről tűnt, lehet hogy valamilyen térnövelő illúzióvarázslat kelti ezt, bár mi értelme lenne... A terem közepén egy íróasztal áll, mögötte rendkívül alacsony növésű, színes ruhás gnóm üldögél. Valamilyen iratba mélyed, és csak akkor kapja fel a fejét, amikor elindulsz felé.
- Üdvözöllek kalandozó! Kerülj beljebb - mondja, és feláll a székről, hogy úgy fogadjon. - Mi járatban vagy erre?
Megérdeklődöd, mi ez a hely itt.
- Ez a főépület, ahonnan az összes, Ghallát keresztül-kasul bejáró vándorcirkuszunk működését koordináljuk - meséli a gnóm. - Illetve több ilyen épület is van, minden szektorhoz tartozik egy. Én Russlan vagyok, általában én tartom itt rendben a dolgokat. Meg persze a többi fősátorban is, általában minden nap másik helyen ellenőrzök mindent. - Aztán egy kristálytáblát tesz maga elé, és lassacskán fel is ismered a rajta lévő ábrát: a kontinens egy részének térképe az. A zöld és barna háttérszínnel jelölt síkságokon és hegyvidékeken mágikus, fehér pöttyök villognak. - Ezek itt a vándorcirkuszaink! Jelenleg épp ezeken a helyeken járnak, és mivel tudati kapcsolatban vannak velünk, egy varázslat segítségével egyidejűleg ezeken a térképeken is megjelenítjük őket. Így könnyebb eldönteni, melyikük merre menjen.
Eltöprengsz azon, hogy milyen sok van belőlük, és csak utólag jössz rá, hogy hangosan gondolkodtál.
- Igen, sokan vannak - mondja a gnóm. -, viszont valószínűleg néhányukat a közeljövőben vissza kell rendelnünk, mert nem bírjuk a fenntartásukat anyagilag. Nagyon kevés bevétel folyik be a cirkuszozásra vágyó kalandozóktól, sokkal többre számítottunk a vállalkozás beindításakor. Már a bankok sem adnak nekünk hitelt, hiszen még az előzőeket sem tudtuk visszafizetni.
Őszinte sajnálkozással tekintesz a hivatalnokra, és elképzeled, milyen sivár is lenne az életed a vándorcirkusz állandó jelenléte nélkül. A mutatványosok felbukkanása színes pont a szörnyöléssel telő hétköznapokban.
- Tudnál! - feleli felviruló arccal a gnóm a kérdésedre, melyben udvariasan aziránt érdeklődsz, vajon te tudnál-e valahogy segíteni. - Jelenleg épp a szekereket vontató lovak és egyéb teremtmények ellátása a legnehezebb feladatunk. Az élelmezés rengeteg fáradtságba és pénzbe kerül, nem igazán bírjuk anyagilag. Ha szereznél nekünk olcsón 20 kiló amnioszt, az sokat segítene. Persze nem kívánjuk ingyen! A bolti ár negyedét kifizetjük érte.
A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Örül, hogy megtetted, amit kért. [2300 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] Russlan szája a füléig ér, úgy vigyorog rád, hogy ez az előnyös üzlet végre megköttethetett. Úgy hiszi, nagyon jó kapcsolataid lehetnek, ha ilyen olcsón sikerült amnioszhoz jutnod.
- Persze ezzel még nem vagyunk teljesen kisegítve - vált egy kicsit bizalmasabb hangnemre a gnóm hivatalnok. - A lovak ma ugyan kapnak enni, de ettől még a cirkuszi kasszák nem telnek meg. Ott van például a díjak kérdése... úgy gondoltuk drága és egyedi tárgyakat adunk a cirkuszi sátrakban sikeres kalandozóknak, hogy felkeltsük figyelmüket, és minél többen és többször jöjjenek ringbeszállni a díjakért. Ezek a tárgyak azonban nem olcsók, és hiába a kizárólagos szerződés a zangrozi beszerzőnkkel, az még az árakat is növelni akarja. Szóval előbb-utóbb elfogynak a cirkuszi díjak, ha nem változik meg valami hamarosan. Sajnos vannak tárgyak, amiből nagyon kevés van, például hatalom fülbevalója már alig van a készleteinkben. Ha segíteni akarsz, szerezz valahonnan legalább egyet, ez ki ugyan nem segít, de egy másik kalandozó a jövőben legalább boldog lehet. A teljes beszállítói árat természetesen nem fizethetjük ki érte neked, de majd valahogyan viszonozzuk, ígérem. Ja, és a legkevesebb, hogy a vándorcirkusz törzstámogatója tisztségbe emelünk. Rendben?
Elképedve hallgatod a mesét arról, hogy a cirkusznak milyen rosszul megy. Hát, ha ennyire rászorulnak, lehet, hogy segítened kellene. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: moa gyémánt (186,106)-> (80 ap), moa jádekő (186,106)-> (32 ap), moa obszidián (186,106)-> (24 ap), moa rubin (186,106)-> (kudarc), moa üveggömb (186,106)-> (15 ap), rájabőr úszógatya (186,106)-> (15 ap), szárnyas hernyó (186,106)-> (30 ap), Tharr Keresztje (187,107)-> (100 ap), összesen 296 arany, 16 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,95) cirkuszi fősátor (#727), ryuku csapásvezető (#778)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Eszel valamit. (-1 kaja.) Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
[-50 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 246.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+124 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ork bérgyilász.

Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork bérgyilász bal vállát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (67 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 929 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 216.]

ve 183 2 megveszed a 183. tárgyat 2
Vásároltál 2 vaskulcsot. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

ve 657 6 megveszed a 657. tárgyat 6
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 aurach fogat. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

ve 197 4 megveszed a 197. tárgyat 4
Vásároltál 4 igazgy. fülbevalót. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 207.]

fa 1534 4446 1 feladod az 1534. tárgyat a 4446. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Jockey Ewing részére szánod. Átadsz 1 quwarg teleportgömböt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 204.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bundás Süsin előtt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (39 életpontot sebezve.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy cirkuszi fősátor (727. épület.).

(Továbbmész...) [194,95] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.


(Továbbmész...) [195,94] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ezoterikus mardel került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel nyakát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (67 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1566 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+33 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (67 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3099 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 177.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,95) cirkuszi fősátor (#727), ryuku csapásvezető (#778), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239), kultúrmasztodon (#227)
(195,94) ezoterikus mardelek (#184), tyrannoszaurusz rex (#160)

[186,106] Épületek tűnnek fel.

Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 129 3 megveszed a 129. tárgyat 3
Vásároltál 3 sallank nyilat. 18 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

ve 124 100 megveszed a 124. tárgyat 100
Vásároltál 100 rókafarkat. 600 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 6 6 1 mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre
[185,106] Folytatod sétádat a házak közt.


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[195,94] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [196,93] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 140.]

m 1 4 2 mozogsz északkeletre, délre, keletre
[197,92] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy quwarg nagymester. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (67 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2165 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [197,93] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (48 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1404 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették.

(Továbbmész...) [198,93] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
Összeakadsz egy kopasz, zöld szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Chara-din félisten hatalmú szolgája. Egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku vadászinget, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy Raia szent lovagja trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy mocsári penkét tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Odébbállsz.
[27 pontot használtál fel, van még 113.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc és 4 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1200 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy díszes rézpajzs [díszes rézpajzs ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP]. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 246 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2516 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2446 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal oldalát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vízelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4347 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy csontpálca [csontpálca ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP], egy zangrozi csizma [zangrozi csizma ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], 4 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 arany. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! [50 pontot használtál fel, van még 63.]

v 198 209 95 elmormolod a 198. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(195,94) ezoterikus mardelek (#184), tyrannoszaurusz rex (#160), 24. jellempróba
(196,93) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 23. jellempróba
(197,92) quwarg nagymesterek (#214), kputtyintó csalán (#247)
(197,93) quwarg királynők (#153), Sheran oltár
(198,93) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), egy troll férfi, Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257)

[209,95] A terep változik, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ongóliant. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal oldalát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant hatalmas bokáját. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Vízelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (186,106)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 3530 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] [37 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 159 765 778 keresed a 159. szörnyet a 765. szörnyet a 778. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ongóliantot. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

bpk 7 bef. parancs kivétele: 7
VV 25 25 25 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

bpb 7 bef. parancs berakása: 7

vv 133 25 25 elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+980 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+83 életerő). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 24.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 24.]
[A parancs tárolásra került.]

h 341 272 4 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 23.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 18.]

* 3. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 13.]

* 4. BP: beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 6. BP: használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+345 varázspont, -690 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-55 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 10. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 13.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 7, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a bunthar. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Vízelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 493 pontot. A következő körben tehát 506 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 352. fordulód.

Erő: 35 (51) Szint: 31 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 38 (57) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 32 (41) Védekezés: 85 Menekülés: 30 % Életkor: 40/39 év
Egészség: 33 (40) Életpont: 832/142 Jellem: jó (660) Tul. pont: 2
Szerencse: 45 (76) Varázspont: 991/661 Pénz: 31957 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 35/4 Pszi pont: 246/10 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 15
Eddig összesen 3236 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28183 TP-t kaptál. Jelenleg 3627689 TP-d van. A következő szinthez még 372311 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kék rakolits, kisebb quwarg isten. A 329. fordulódban 5979 arany került a bankszámládra. 6666 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/96 ökölvívás: 25/54 szúrófegyverek: 29/60 (+8%)
vágófegyverek: 25/26 ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 28/53
dobófegyverek: 28/18 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/61 (+11%) 2. nyomkövetés: 86/63 (+4%) 3. mászás: 16/49
4. csapdakészítés: 21/79 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/59 6. gyógyítás: 63/13 (+90%)
7. titkosírás: 7/15 8. felderítés: 24/32 (+6%) 9. szörnyidomítás: 14/40
10. teológia: 78/98 (+77%) 11. taumaturgia: 67/9 (+26%) 12. szerencsejáték: 4/44
13. versengés: 18/80 14. harcművészetek: 23/4 15. zene: 11/44
16. szörnyismeret: 49/8 (+34%) 17. pszi: 23/6 (+6%) 18. zárnyitás: 14/9
19. vadászat: 13/87 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 32/80 (+5%)
22. úszás: 7/36 23. főzés: 9/93 24. csapatmunka: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +54 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59) tolvajvér (#364) csupasz izom (#28)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs II (#63) tűzmágia (#157) szörnycsábítás (#83)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
bunthar (#396) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 18574. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 530.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
228 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 aranytű (#272)
5 dentor bőr (#551) 1 kaktuszbogyó (#429) 14 kvazár (#244)
1 manakristály (#500) 1 moa gyémánt (#385) 2 moa jádekő (#382)
2 moa obszidián (#380) 2 moa rubin (#379) 3 moa üveggömb (#383)
6 pirkit (#153) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 rájabőr úszógatya (#405)
13 spiritusz (#170) 15 szárnyas hernyó (#69) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
1 Tharr Keresztje (#287) 3 tinta (#101) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
23 amniosz (#203) 3 aurach fog (#657) 4 borkonyó bibe (#312)
1 bunthar zsák (#734) 6 drótszőr (#37) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 fekete gyöngy (#99) 4 igazgy. fülbevaló (#197)
22 isteni könnycsepp (#260) 48 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228)
114 rókafarok (#124) 3 sallank nyíl (#129) 3 Thargodan esszencia (#328)
2 vaskulcs (#183) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(209,95) ongóliantok (#159), Leah oltár, 36. jellempróba, Chara-din rúnaköve, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek