Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 5. 9h:05' EZ A 1243. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD 1244. játékheted kezdete: okt. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán fekete testét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 63, gyógyulás: 9, összesen: -54 ÉP}
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: v 6 5 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 7. KP: vv 64 72 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: vv 53 28 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 9. KP: v 1 6 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 10. KP: kf 529 223 0 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal |
h 1271 133 | használod az 1271. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 408 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az animált hókutya testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya farkát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az animált hókutya élőholt csontjait. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-8 védettség). Véres nyál csordul ki az animált hókutya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 hókutya nyakörv. 4 405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 127, gyógyulás: 73, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [153,56] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy legyengült szutykos remák. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 26.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal iszonyatosan megcsapod a szutykos remák testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester bal karját. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 63, gyógyulás: 102, összesen: +39 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír jobb karját. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a szubreális vámpír jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 2 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 49, gyógyulás: 70, összesen: +21 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az éjkornis bal hátsó lábát. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2 469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 145, gyógyulás: 68, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [154,56] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy magger. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger fejét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a magger jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 76, gyógyulás: 79, összesen: +3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a gránitelementál fejét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a gránitelementál nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a gránitelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +17 életerőt. 1 722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 87, gyógyulás: 71, összesen: -16 ÉP}
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Lady Amélia jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Lady Amélia jobb karját. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a Lady Amélia ködös testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Lady Amélia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Lady Amélia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Lady Amélia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Amélia köpenye (ld. enc.). 2 712 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 137, gyógyulás: 61, összesen: -76 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +29 életerőt. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [156,56] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál! {max. életpontja: 181-200.}
Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a gránitelementál jobb karját. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gránitelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A gránitelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. 1 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain jobb lábát. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a halálosztó kain jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +38 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 36, gyógyulás: 9, összesen: -27 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és 2 gyöngymangó. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 109, gyógyulás: 13, összesen: -96 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 74, gyógyulás: 11, összesen: -63 ÉP}
im 0 4 | imádkozol |
v 198 169 63 | elmormolod a 198. varázslatot |
151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
[169,63] A bozótost dombság váltja fel.
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 2 | mozogsz 2 |
lm 3 7 7 | mozogsz 3 7 7 |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 7 7 18 | mozogsz 7 7 18 |
lm 22 26 32 | mozogsz 22 26 32 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar felderítő nyakát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 varkaudar pálinka. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 62, gyógyulás: 9, összesen: -53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 397 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az animált hókutya élőholt csontjait. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az animált hókutya mozgékony fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az animált hókutya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-8 védettség). Karmával néhányszor az animált hókutya megcsapja a fejedet. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-8 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. 4 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester jobb oldalát. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a zombi mester testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [171,62] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (27 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich bal első lábát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a drakolich testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 99, gyógyulás: 14, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [172,61] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.
m 1 | mozogsz északkeletre |
ek 503 179 53 | t. energia kisütése: 503 179 53 |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
[179,53] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Utad során felfedezel egy óriás liánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Syrac Hold előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Látsz egy Chara-din monolitját.
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szubreális vámpír bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +44 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a zombi mester testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 379 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}
be 667 | bemész a 667. épületbe |
szk 230 85 99 | keresed a 230. szörnyet a 85. szörnyet a 99. szörnyet |
ef 14 533 | energia fejlesztése 14 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 529 223 0 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat |
* 3. BP: kf 254 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
TUDATUNK HATALMA (560. TUDATI KÉPESSÉG) Amint végighordozod tekinteted a Tudati Erődítmény impozáns falain, tornyai, szemgyönyörködtető bástyáin, zászlócsíkjain, és hatalmas, rácsos kapuján, elönt a büszkeség. Igen! Közös Tudatotok olyan hatalomra tett szert, amely a maga nemében páratlan, és megismételhetetlen. Rendíthetetlen sziklaszirtként magasodik az egyesített akarat eme mementója a világok közti végtelen tér mérföldköveként, hirdetve, míg világ a világ: EGY csapat vagytok! Kicsit elérzékenyít a pillanat, és talán el is gondolkodtat. Vajon hol lennél most, ha nem pont Ők a társaid, ha nem pont Velük hoz össze a jó szerencséd? Vajon ugyanilyen mérhetetlen hatalom birtokosa lennél? Vajon ugyanekkora elismerés övezné minden tettedet? Vajon ugyanígy néznének rád a népek, mikor az alanori Nagystadion aranyló homokján feszítesz makulátlan vértedben? Kötve hiszem. Mikor idáig érsz a gondolatmenetben, hirtelen ott teremnek mind körülötted! Az összes tudattársad eljött. Mindenki, aki most, vagy a múltban valaha is összekötötte veled az elméjét. Néhányukra már nem is emlékeztél, oly régen elváltak már útjaitok, de itt vannak, ez tény és való, és téged bámulnak! Mosolyognak, és látszik, büszkék rád. Aztán meghajtják a fejüket, így tisztelegve a nagyságod előtt. Felemelő, magasztos érzés kerít hatalmába, és... igen, még valami! Mintha elméd hirtelen sokkal rugalmasabb lenne. Mintha sokkal több tudati energiát lenne képes raktározni! Hálásan köszönöd meg egykor volt tudattársaidnak a felajánlást, és fennszóval erős fogadalmat is teszel: Ígéred, meghálálod még mindőjüknek ezt a nagy kegyet! [Mostantól a tudatpontjaid a maximális érték fölé is nőhetnek, a maximum kétésfélszereséig (lefelé kerekítve). Akkor is regenerálsz majd tudatpontot a forduló elején, ha a maximumon, vagy afelett vagy.] |
ŐSÖREG HÓSÁRKÁNY (663. SZÖRNY) Elég csak egy pillantást vetned a jég létsíkjának erre a teremtményére, és rögtön átértékelheted azt, amit az idő múlásáról tanultál és tapasztaltál. Most már nevetségesen hangzik a Sötét Föld félelmetes teremtményei, az ősöreg góliátok neve elé aggatott jelző, most már a régmúltból előkerült relikviák is csupán modern kacatoknak tűnnek. Az ősöreg hósárkány ráncos bőrét szemet gyönyörködtetően vastag szőrme fedi, amin legalább olyan nehéz átjutni, mint a múlt törpéi által kovácsolt páncéldarabokon. Ha pedig a mágia segítségével szeretnéd térdre kényszeríteni a hósárkányok e bölcs példányát, legalább olyan nehéz dolgod lesz: az ősöreg hósárkányok tudatalattija ugyanis egy olyan aurát üzemeltet, melyről a legősibb varázslatok is ártalmatlan próbálkozásként pattannak vissza. |
RYUKU VÉDŐKENŐCS (1154. TÁRGY) Ez a hosszúkás tubusnyi folyékony, kéken világító kence a ryuku kuruzslók messziföldön létrehozott csodaszere, mellyel elég, ha vastagon bekenegeted a tárgyaid felszínét, és rögtön megtapasztalhatod az eredményét: holmidnak az elemi energiák már nem nagyon képesek ártani. Persze 100%-os biztonságot így sem lehet elérni, de tény, hogy egy-egy sárkány elemésztő leheletét több tárgyad fogja megúszni, mint ha nem használsz a csodaszerből. A védőkenőcs sajnos folyamatosan párolog, így hatása csak a kör végéig tart, a táborozás végeztével kénytelen leszel újra bekenegetni a tárgyaidat. A H 1154 paranccsal életre hívott akció 4 TVP-be kerül, a játék nyelvén pedig a védelem azt jelenti, tárgyaid +8 mentődobást kapnak minden ellenük intézett támadással szemben. |
LADY AMÉLIA (966. ELLENFÉL) Magad is meglepődsz, amikor eme veszélyes, sötét helyen megpillantasz egy fiatal, ember lányt. Emberi mércével nem tűnik 20 évesnél többnek. A lány gyönyörű arcát rövid, fekete haj keretezi, bőre selymes, ápolt hatást kelt, égszínkék szemei pedig csak úgy vonzzák a tekinteted. De valami nem stimmel vele. Mit kereshet itt, ilyen távol védelmet nyújtó városoktól? A lány nem rémül meg tőled, csábítóan, lassan és ugyanakkor határozotttan közeledik feléd. Vonzó alakjáról szinte le sem tudod venni szemed. Magad sem tudod, miért, de szinte teljesen lebénulsz, és csak bámulod őt. Mikor hideg keze hozzád ér és kivillannak fehér fogai, érted meg kivel is állsz szemben. Ő Lady Amélia, a hírhedt szubreális vámpír. Fajtájának egyik legöregebb tagja. Fiatal, törékeny kinézete csak egy álca, valójában félelmetes erő lakik benne, mágikus és harci képességei messze felülmúlják mind a vámpírokét, mind az alanori neves harcosokét és mágusokét. Azt mondják róla, hogy hatalma vetekedik a smaragdvámpírokéval. A felismerés ezen pontján pedig még nem is volt szó Amélia félelmetes regenerációs képességéről, mely minden más lényét felülmúlja. Még a legkisebb épen maradt testrészéből is újra tudja építeni fizikai formáját, így szinte elpusztíthatatlan. Jó, ha valami mágikus fegyverféleséggel készülsz a csatára, mivel csak azzal lehet kárt tenni selymes bőrében. Persze csak ha élsz addig. Csak a harc maradt számodra, Ébredj! |
AMÉLIA KÖPENYE (1542. TÁRGY) A szubreális vámpírnő holtteste gyorsan eltűnt e világról. Csupán ez a sötét, de elegáns bársonyköpeny maradt utána, mely remélhetőleg olyan tökéletesen illik majd a te testedre is, mint amennyire Améliáéra illett. Ne késlekedj, próbáld ki - a köpeny is ezt sugallja feléd, hiszen gazdátlan árvaként minél előbb lelket keres magának, akit rabul ejthetne. Szóval, ha Amélia köpenyét magadon hordod, +4 egészséget kapsz, és vámpirizáció varázslatod minden ütésed után +3%-kal többet gyógyít. A tárgy viseléséhez legalább 20. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 46 (61) | Szint: | 30 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 34 (38) | Támadás: | 35 (38) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 32 (34) | Védekezés: | 43 (49) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 72/74 év |
Egészség: | 37 (39) | Életpont: | 571/557 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 47 (60) | Varázspont: | 571/150 | Pénz: | 15941 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 50/13 | Pszi pont: | 235/270 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/68 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/37 |
vágófegyverek: | 33/97 | ütőfegyverek: | *33/100 (+26%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 29/14 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: kétfejű csatabárd (#1754) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); bumeráng (#249) (22 -26.); mérg. vas dobónyíl (#190) (27 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
179,53 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 173,60 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 71/84 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 69/78 (+26%) | 3. mászás: | 19/23 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 27/79 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 17/37 | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 16/87 | 8. felderítés: | 29/55 | 9. szörnyidomítás: | 10/59 |
10. teológia: | 40/75 (+35%) | 11. taumaturgia: | 45/97 (+11%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 54/2 (+33%) | 17. pszi: | 25/43 (+2%) | 18. zárnyitás: | 14/37 |
19. vadászat: | 17/13 | 20. vitalitás: | 1/21 | 21. bányászat: | 38/69 (+14%) |
22. úszás: | 18/35 | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +6 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál! |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 87, 92, 127, 129, 130, 134, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 12, 33, 35, 43, 46, 47. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 274 (limit: 1310), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31875. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 203 TU szükséges.) |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 100 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | sallank karom (#128) | 18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
103 | arany (#50) | 1 | Amélia köpenye (#1542) | 8 | bomló esszencia (#2367) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hókutya nyakörv (#1077) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | pular kristály (#239) | 1 | remák szív (#264) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 11 | tinta (#101) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | vasérc (#152) |