Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 25. 9h:13' EZ A 750. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD 751. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5874 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 112. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot |
* 5. KP: | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot) |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 7. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
ba 761 | nem támadod a 761. szörnyet |
ek 500 10 | t. energia kisütése: 500 10 |
v 96 183 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
[183,31] Lakott területre érkeztél.
ve 203 100 | megveszed a 203. tárgyat 100 |
ve 226 50 | megveszed a 226. tárgyat 50 |
bb 203 200 | beraksz a bankba a 203. tárgyat (200 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[209,61] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
(Továbbmész...) [208,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Boldog születésnapot! - mondod neki, és átadod az ajándékodat. Elmosolyodik, de aztán megrázza a fejét: - Nem fogadhatok el ilyen drága ajándékod, de azért kedves tőled. - mondja, és elbúcsúzik. (+2 jóság.)
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy bűbájlidérc. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc szellemtestét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bűbájlidérc testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A bűbájlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. (ld. enc.) 4380 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!) Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 404, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 135 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod a szánalmas pondró testét. (7 támadással 439 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+43 varázspont.) A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Végítélettel megdöfködöd a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. (ld. enc.) 4724 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 227, gyógyulás: 0, összesen: -227 ÉP}
(Továbbmész...) [208,64] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ezoterikus mardel. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 drótszőrt. 1566 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [208,65] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem bal lábát. (7 támadással 303 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 332 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 463, gyógyulás: 0, összesen: -463 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 543 életpontot sebeztél. A csontváz hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3423 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 138 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger fejét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2332 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [208,67] Szűnni nem akar a zöld síkság.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 266 életpontot sebeztél. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fekete gyöngy, egy aranytű és 3 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2516 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 268 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya jobb vállát. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az 5 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3295 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 741, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 260 életpontot sebeztél. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2516 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 13 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4347 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 464 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1232 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+16 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szabotőr jobb vállát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 929 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+11 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [206,69] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 1404 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+4 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 67 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Végítélettel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 1549 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
v 198 193 95 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,95] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+30 életerő.)
bb 500 100 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot) |
bpb 8 | bef. parancs berakása: 8 |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
szk 765 396 778 | keresed a 765. szörnyet a 396. szörnyet a 778. szörnyet |
kt 526 20 | elkészíted az 526. tárgyat (20 darabot) |
* 1. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 4. BP: | beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot) |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot) |
LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY) A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra. |
SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY) Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében. |
PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY) Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle. |
Erő: | 35 (51) | Szint: | 31 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 38 (57) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 32 (41) | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/39 év |
Egészség: | 33 (40) | Életpont: | 832/10 | Jellem: | jó (655) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 45 (76) | Varázspont: | 985/109 | Pénz: | 32185 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 35/0 | Pszi pont: | 239/237 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/96 | ökölvívás: | 25/54 | szúrófegyverek: | 29/52 (+10%) |
vágófegyverek: | 25/26 | ütőfegyverek: | 6/35 | lőfegyverek: | 28/53 (+1%) |
dobófegyverek: | 28/14 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -24.); ezüsttollú nyíl (#363) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/50 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 86/59 | 3. mászás: | 16/49 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 21/73 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 9/59 | 6. gyógyítás: | 62/23 (+11%) |
7. titkosírás: | 7/15 | 8. felderítés: | 24/26 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 14/40 |
10. teológia: | 78/21 (+91%) | 11. taumaturgia: | 66/83 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 4/44 |
13. versengés: | 18/80 (+32%) | 14. harcművészetek: | 23/4 | 15. zene: | 11/44 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 48/74 (+20%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 14/9 |
19. vadászat: | 13/87 (+11%) | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 32/75 |
22. úszás: | 7/36 | 23. főzés: | 9/93 | 24. csapatmunka: | 2/13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 19 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 70 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +54 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 8 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsszem (#184) | hadiszerencse III (#59) | tolvajvér (#364) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | erőpajzs II (#63) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | vakító fény (#43) | >> | dögkeselyű (#174) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | ragyás burástya (#111) | varázsvédelem (#34) | >> | pókkirálynő (#7079) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | varázsvédelem (#34) | >> | Zinthurg (#180) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem (#34) | >> | pattanóböde (#145) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
bunthar (#396) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 17956. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 458. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
338 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 56 | amniosz (#203) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 5 | ezüsttollú nyíl (#363) | 19 | isteni könnycsepp (#260) | |||
15 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
14 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 1 | rókafarok (#124) | |||
9 | spiritusz (#170) | 3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
18 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 20 | gránátlövedék (#526) | 2 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 5 | pondróvér (#1232) | 30 | ramit kő (#226) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 3 | Thargodan esszencia (#328) |