349. forduló, 351. forduló, Dante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 14. 9h:20'
EZ A 448. JÁTÉKHETED, 350. FORDULÓD
449. játékheted kezdete: dec. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2626
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

DANTE KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,64] koordinátán.
A táborozás 10. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah felszentelt papja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy jing-jang fejpántot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mind. kristályát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. {max. varázspontja: 850; max. pszije: 157.} Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kaitlin Darkfist. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Darochaar átadott neked a 15. napon 10 TU-t.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1209. hetének nyerőszámai: 4, 16, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 622.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 622.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 617.]

im 2 0 0 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 587.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 582.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 582.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Megkezdődik a transzformáció! Gyökereket eresztesz, és vizet szívsz fel a talajból. Revitalizálódtál! (+3 életerő.) Szomjúságod elmúlt. A gyökerek újra lábakká válnak. [10 pontot használtál fel, van még 572.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 532.]

* 3. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 482.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 477.]

* 5. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 437.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 7. KP: gyk 389 20 0 gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért
A szárazon gyakorolni a vízifegyver szakértelmet nehéz, de nem lehetetlen: te most éppen ezzel foglalkozol. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 417.]

* 8. KP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 412.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[115,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy csodabazárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 5000.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 101-110.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 132 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Jutalmad nem marad el (+18 varázspont). 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [114,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 60.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.


(Továbbmész...) [113,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 14 szúró, 16 vágó, 22 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 382.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[112,60] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy sötét motyogó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [111,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. {max. életpontja: 151-166.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 104 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb középső lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 1 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [110,58] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. {max. életpontja: 55-58.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 105 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+10 varázspont). 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 352.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[109,57] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy teljesen lerombolt templomot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg harcos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+10 varázspont). 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [108,56] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pordémon. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 1 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [107,55] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 322.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[106,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy garokk. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 99 életpontot sebeztél. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy manifesztátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 109 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (94,53)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [105,53] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross előtt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " LEAH az Út, az Igazság és a HALÁL és Tour-Mix az ő prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tetemember. {támadása: 8.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 105 életpontot sebeztél. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az élet a legnagyobb betegség, mert mindig halállal végződik. -S.T. " [20 pontot használtál fel, van még 302.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+10 varázspont). 1 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüstshurikent [ezüstshuriken ládikóba-> (94,53)-> 8 arany, -2 ÉP]. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. BP: h 147 2 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 309.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 309.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 136 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 269.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 67 TVP-t kell elköltened.]

[29 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 29, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a sullár. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 491 pontot. A következő körben tehát 691 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dante, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 479. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 350. fordulód.

Erő: 43 (55) Szint: 35 Merészség: 7/6 Magasság: 180 cm
IQ: 32 (42) Támadás: 48 Agresszió: 1 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 36 (44) Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 36 (46) Életpont: 721/717 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (60) Varázspont: 1128/1122 Pénz: 20084 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 81/21 Pszi pont: 215/309 EFejl: 30
Eddig összesen 3581 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 295 TP-t kaptál. Jelenleg 5 550 230 TP-d van. A következő szinthez még 449 770 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, varkaudar iszákos, ongóliant. A 256. fordulódban 3978 arany került a bankszámládra. 5449 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/69 (+3%) ökölvívás: 34/43 szúrófegyverek: 27/64
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 2/96 lőfegyverek: 34/43 (+2%)
dobófegyverek: 1/43

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
105,53 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/75 2. nyomkövetés: 73/4 (+5%) 3. mászás: 12/47
4. csapdakészítés: 22/45 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/44 6. gyógyítás: 50/28
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 19/16 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 35/33 (+3%) 11. taumaturgia: 56/6 12. szerencsejáték: 13/56
13. versengés: 12/34 14. harcművészetek: 15/74 15. zene: 100/93 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/57 17. pszi: 20/42 (+2%) 18. vadászat: 22/60
19. bányászat: 33/47 20. úszás: 15/30 21. főzés: 11/31
22. csapatmunka: 2/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 0)

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
közös ima (509) OK
a hit ereje (516) OK
hitbéli mentor (523) OK
isteni védelem (530) OK
a hit ereje II (537) OK
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 59 TU. szükséges még: 111 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 681 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
14 ezüsttollú nyíl (#363) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 ryuku kesztyű (#690) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 aranylánc (#191) 4 gólem talizmán (#811) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * nekrofun medál (#253) 1 q. pusztító medál (#2300) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1≥1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1≥1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 fűszertartó (#210) [bennük 14 csepp sáfránypor (#211), fér még: 11]
13 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 130]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 165 csepp spiritusz (#170), fér még: 15]
6 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 156]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
22 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
16 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 3 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 17 gyógykenőcs (#313)
2 + hebrencs csapda (#147) 4 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
25 krónika (#1725) 4 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatán hólyag (#2182)
2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 12 ork csodaszer (#1228)
2 pszi kő (#248) 2≥2 ¤ quwarg teleportgömb (#1534) 1 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 roxati zárfaló (#314) 1 ryuku tájoló (#1224)
1 sáfránykő (#979) 12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 + térhajlító kavics (#1539) 2 tudás gyöngye (#522)
29 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
15 acélpengőke (#231) 121 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
15 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122) 5 evaporőr háj (#105)
200 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
19 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41) 30 grifftojás (#179)
2 gromak bőr (#268) 197 gyíkfű (#201) 178 gyöngymangó (#135)
16 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 111 kaktusztüske (#114)
10 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 15 kék orchidea (#68)
10 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 1 liumbe hajtás (#655)
107 madártoll (#112) 77 mákrózsa virág (#56) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 24 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21)
13 polip szívóka (#391) 35 púderkő (#119) 15 pular kristály (#239)
50 quwarg kristály (#2238) 164 quwarg tojás (#360) 2 rakolits por (#669)
20 ramit kő (#226) 8 remák szív (#264) 39 smirglilevél (#29)
1 surranó kígyó bőr (#47) 4 szuperkötél (#209) 4 Thargodan esszencia (#328)
2 trikornis szarv (#198) 71 vasérc (#152)

Összsúly: 208.16 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$72 ugh méreg ($166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
91 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 gyógykenőcs (#313)
4 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 1 smirglilevél (#29)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(105,53) manaelementál (#290), nekrofun (#173), Sheran oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve, 24. jellempróba, tetemember (#123), quwarg királynő (#153)
(106,54) garokkok (#73), manifesztátor (#124)
(107,55) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(108,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), pordémon (#253)
(109,57) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(110,58) uzbányok (#102), Tharr oltár, Chara-din rúnaköve, élőholt quwarg (#202)
(111,59) quwarg királynő (#153), Leah oltár
(112,60) oltár, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), 48. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(113,61) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 25. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(114,62) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 43. jellempróba, manaelementál (#290)
(115,63) csodabazár (#1404), Sheran oltár, 36. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290), ryuku légiós (#361)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Bekerült a játékba a Föld síkja.
* - A nyugati "ryuku" szigeten elhagyatott aranybányát fedeztek fel az itt kutató kalandozók.
* - Hópelyhes kupa került az alábbi labitinusokba: 124, 181. Aki már volt benn, az is megtalálhatja, ha ismét bemegy.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Dante 350. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) öreg varázsló (#23) gazda (#24)
grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
hamupók (#40) görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
törpe kovács (#90) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntető praglonc (#125) miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134)
élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170)
óriásféreg (#171) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175)
óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) pöfögő kregon (#182) elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190)
szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195)
elektromos angolna (#196) étkezési homár (#197) moszatrája (#198) mélység fattya (#199) magnetikus praglonc (#200)
quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204) gránitelementál (#205)
kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215)
élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) királyi palotaőr (#220)
pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) szubreális vámpír (#223) nanda (#224) átokmurgattyú (#225)
norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) éjkornis (#228) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230)
woorgard (#231) ekharion (#232) alanori csatamén (#233) adószedő (#234) káoszteknőc (#235)
Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Orkhan Thai (#238) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240)
vadász quwarg (#241) q. rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245)
nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) taalru (#249) noth szellem (#250)
zombi mester (#251) lidércúr (#252) pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255)
tüskés gigaféreg (#256) Notermanthi (#257) pszi őselementál (#258) holle anyó (#259) kőtipró (#260)
trikornis herceg (#261) zsoldoskatona (#262) bérmágus (#263) páncélos lovag (#264) harci mágus (#265)
elit gárdista (#266) mestervarázsló (#267) zoloboo törzsfő (#268) quwarg anyakirálynő (#269) varkaudar hadúr (#270)
varkaudar varázsló (#271) pszi elementál lord (#272) Főmágus (#273) őrjáratozó katona (#274) triklem drakolder (#275)
tűzelementál (#276) jégelementál (#277) viharóriás (#278) halálelementál (#279) Védőnővér (#280)
vércápa sámán (#281) ősdentor (#282) aranyfecske (#283) molgan (#284) kronokukac (#285)
manaelementál (#290) ragadozó (#292) quwarg felderítő (#299) quwarg szabotőr (#301) óriáspók (#303)
uchako (#308) mópat gigász (#309) Thargodan zsoldos (#310) Thargodan légiós (#311) zafír sárkány (#329)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
vörös rakolits (#356) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421)
ében tigris (#488) fekélyes hernyó (#489) csupaszbőrű maclogh (#490) harci mugrath (#491) bumshir óriásmacska (#492)
varkaudar kölyök (#685) varkaudar iszákos (#688) láncravert quwarg (#744) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751)
érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758)
burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768) proteinsólyom (#771) hattyúkirály (#776)
ryuku csapásvezető (#778) ork bérgyilász (#781) Jerome (#956) Poomr Ko (#957) Mallon (#960)
Quwaxotix (#961) Ayagira Tanaka (#965) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Métely (#7000)
Whurphöl (#7007) Öregsámán Krough (#7008) Pikoló (#7010) Földrengető (#7011) tyrex egyeduralkodó (#7031)
máguskobold (#7044) koboldkirály (#7045) varkaudar felderítő (#7133) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) $tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) $drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) $szárnyas hernyó (#69) $rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) $vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
$fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) $rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
$ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
$szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) karócsapda (#163) $vasvért (#164) mászókampó (#165)
$ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) $téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) $manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) $lajhár csont (#236)
$tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
$tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) $bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262)
ősi csatamező (#263) remák szív (#264) $kristálygömb (#265) $kvazár sisak (#266) $fülemüle agyar (#267)
gromak bőr (#268) $purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) $rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) $tyrex csont (#280) $raptor karom (#281) jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) sötét ital (#284) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) Tharr Keresztje (#287)
zan indukátor (#288) sárkányölő kard (#289) energiapajzs (#290) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292)
drako pikkelyvért (#293) varkaudar páncél (#294) elit csatavért (#295) kvazár pajzs (#296) kvazár kard (#297)
arx formázó minta (#298) bev formázó minta (#299) cru formázó minta (#300) din formázó minta (#301) Fairlight köpenye (#303)
kőszem (#304) varázskő (#305) adamantit kesztyű (#306) $réz papi karkötő (#307) $ezüst papi karkötő (#308)
arany papi karkötő (#309) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313)
roxati zárfaló (#314) optiri agysisak (#315) Pusztítás Botja (#316) $varkaudar csizma (#317) taposó tappancs (#318)
ködkard (#319) kregon zúzmó (#320) plazmacsillag (#321) $ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) $ezüstdarab (#326) $ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328)
csontpálca (#329) mirtuszkoszorú (#330) $mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337) $királyi korona (#338)
hadilobogó (#340) alkímiázó üst (#341) fagyöngy füzér (#342) rézgolyó (#343) kincs (#344)
viharfelhő (#345) rózsaszín bugyogó (#346) súlyzó (#347) $shinai gömb (#348) lovagi tabard (#349)
esszenciakristály (#350) $tolmokov-koktél (#351) mithril (#352) molluszk ház (#353) degradátor váladék (#354)
$szockó hólyag (#355) Tguarkhan-csapda (#356) Baghar korbácsa (#357) vámpírkard (#358) quwarg boly (#359)
quwarg tojás (#360) káosz szimbólum (#361) árnyékköpeny (#362) ezüsttollú nyíl (#363) vámpírtőr (#364)
tyrkiai mászógép (#365) szerencsetalizmán (#366) Trákin csákánya (#367) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373)
fény szentélye (#376) moa zafír (#381) szigony (#389) halcsont (#390) polip szívóka (#391)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400)
rájabőr úszógatya (#405) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) vérvörös köpeny (#412)
aranypikkely (#415) fpi formázó minta (#419) pengepajzs (#425) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434)
törpe bánya (#435) arany masszariasztó (#437) szent liget (#439) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447)
térkapu (#452) arany pikkelyvért (#456) cápaölő tőr (#480) egykezes súlyzó (#483) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) Hősök csarnoka (#496)
Arénagödör (#497) manakristály (#500) kihívás tornya (#502) aranytermő ládikó (#504) tudás gyöngye (#522)
lidérckorona (#531) zafír védőgyűrű (#532) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) kisebb zan (#544)
főnixtoll (#563) biami kvazárlándzsa (#568) Martian tekercse (#569) quwarg gödör (#571) mithril kard (#575)
Thargodan tábor (#588) sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652) darázsfarok (#654)
liumbe hajtás (#655) $aurach fog (#657) Morgan kristálya (#659) alligátorbőr (#661) elf csont (#664)
$elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) $sáska amulett (#668) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) $szulfin (#676) $szulfagor agyar (#677) $smaragdkő (#678) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku sisak (#688)
ryuku kesztyű (#690) $ryuku kopja (#694) Ezüstmágus kürt (#697) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
tubarkő (#700) Rahn ékkő (#701) $etra hályog (#712) $berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) gólem talizmán (#811) vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814)
rothasztó talizmán (#815) halálhozó karkötője (#816) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) aranytermő erszény (#819)
szirén köpenye (#820) sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) Éjmágus tükre (#1100) varkaudar falu (#1109)
$varkaudar csont (#1113) sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) örökkéval.kristálya (#1207) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218)
hattyútoll (#1222) sólyomcsőr (#1223) ryuku tájoló (#1224) ork csodaszer (#1228) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) $extra takarmány (#1360) csodabazár (#1404) erőserkentő (#1405) agyértágító (#1406)
reflexélesítő (#1407) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) $Mallon botja (#1526) varkaudar szimbólum (#1528)
$szivárványszív (#1529) $féregnyereg (#1532) nodonrod kitűző (#1533) quwarg teleportgömb (#1534) trikornis nyereg (#1536)
térhajlító kavics (#1539) megsemmisítő (#1540) Huddens alkarvédője (#1550) $mentát karkötő (#1551) saválló fülbevaló (#1552)
aenouth ködkürt (#1554) $hősiesítő medál (#1558) légiós hátizsák (#1560) Métely páncélja (#1562) bozontfonat (#1563)
fülemüle síp (#1576) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) $mágusok itala (#1610) fenőkő (#1618)
$díszes nyereg (#1645) elhagyott bánya (#1685) krónika (#1725) örökkév. igazgyöngy (#1749) örökkévaló ametiszt (#1785)
varkaudar fellegvár (#1821) Khór szobra (#1824) örökkévaló holdkő (#1830) gernim balzsam (#1894) örökkévaló jádeköve (#2041)
Kragoru iszákja (#2058) örökkévaló napköve (#2089) beomlott q. gödör (#2096) Fairlight szütyője (#2108) örök. csillagköve (#2109)
örökkéval. éjköve (#2181) leviatán hólyag (#2182) varkaudar barlang (#2200) mind. ametisztje (#2207) márványszobor (#2232)
quwarg kristály (#2238) relikviagyűjtő háza (#2239) q. pusztító medál (#2300)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FA    tárgy       kalandozó   darab             3  futárpostának átad
FAA   tárgy       [tárgy]     [tárgy]       par*3  futárpostának átad
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HH    tárgy       [tárgy]     [tárgy]   par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPCS  [1-3]                                  0/20  kapcsoló állítása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
MAK   sorszám     [param1]    [param2]          -  makró definiálása, futtatása
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB   beállítás   beállítás                     -  többszemélyes kaland beállítása
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
USZ   TVP                                     TVP  úszás
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Makrók

Megvehető bónusz.

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7) Kabal-Sújtás (9)
Sziklaököl (11) Kos Csapásának (13) Erő Öklének (15)

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés A kvatáció megismerése, 2. lépés Teljes Kvatáció Kígyóbőr Rinocéroszbőr
Az ősök bölcsessége Pszi Nagyobb tűzlehelet Súlyváltoztatás Utánzás
A külső megváltoztatása Gázforma A Sasszárnyak teljes megértése Abszolút transzformáció Uralkodás a halál felett

Üzenet küldése a karakternek