Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 28. 9h:25' EZ A 80. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD 81. játékheted kezdete: aug. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5504 SZÁMLA : XXXX |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
f 130 103 37 | kísérletezel a 130. tárggyal a 103. tárggyal a 37. tárggyal |
kt 147 1 | elkészíted a 147. tárgyat (1 darabot) |
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [42,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tintacsiga. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tintacsiga jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod a tintacsiga testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
im | imádkozol |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [44,96] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy rőtmanó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó jobb lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a rőtmanó jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 77 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [44,97] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal karját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzpengével párszor súrolva eltalálod az orgyilkos fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod az orgyilkos testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével néhányszor megcsapod az útonálló fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az útonálló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az útonálló bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ea 105 4 | eladod a 105. tárgyat 4 |
ve 2 20 | megveszed a 2. tárgyat 20 |
ve 127 1 | megveszed a 127. tárgyat 1 |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [24 pontot használtál fel, van még 5.]
f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
f 147 | kísérletezel a 147. tárggyal |
HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY) Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására). |
ESŐIDÉZÉS (11. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmormolva, kisebb záport tudsz megidézni - elegendő ahhoz, hogy a szomjadat oltsd és megtöltsd a kulacsodat. A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és csak olyan helyeken használhatod, ahol nincs túl hideg és van a levegőben kicsapható nedvesség (tehát sivatagban és magashegységben nem). Egy-egy ilyen zivatar után az összes addigi lábnyom törlődik az aktuális mezőről. Az idézés 5 TVP-be kerül. |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
ORGYILKOS (131. ELLENFÉL) Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik. |
MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY) Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért. |
TETEMEMBER (123. SZÖRNY) A bozótosok mélyén sötét, gonosz mágia lapul. Néha ez az anyagtalan, sötét gáz belesuhan egy elesett kalandozó testébe, és "lelket" ad neki. Ez az abszolút gonosz, csak a vérre szomjazó, az életet minden formájában gyűlölő lény igen veszélyes ellenfél. Érintése olyan rothadást képes előidézni, amely permanens egészségkárosodást idézhet elő. E miatt a veszélyes tulajdonsága miatt SOHA nem fogod megtámadni, bármekkora is legyen a merészséged, csak akkor, ha direkt feltételes támadást adsz ki rá. Legyőzéséhez ütőfegyver szükséges. |
Erő: | 12 (14) | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 12 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 166/166 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 108/51 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 23/17 | Pénz: | 335 arany | Kép. pont: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 9 (+1) | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 11 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 12 (+1) | 3. mászás: | 4 |
4. gyógyítás: | 14 | 5. teológia: | 1 | 6. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
Összsúly: 27.19 kg | Megterheltség: 71% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
70 | arany (#50) | 2 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | hebrencs csapda (#147) | 17 | kaja (#2) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
6 | tüske (#22) |