Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. febr. 24. 22h:03' EZ A 116. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD 117. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3980 SZÁMLA : XXXX |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
d 48 1 | eldobod a 48. tárgyat (1 darabot) |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
jlk 4221 | jelszó kimondása 4221 |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a massza bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza feléd szúr agyarával, de nem talál. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a massza szőrös fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A massza szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Agyarával a massza kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 karbin plazmát. (ld. enc.) 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-18] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy tűzbokrot. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bolhakutya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a bolhakutya testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 36 3 | elkészíted a 36. tárgyat (3 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rambó bogár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-21] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy királygyík. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a királygyík jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy félelem-járó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a félelem-járó bal csápját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [46,-22] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Látsz egy phua-kúpot.
kut 5 | kutatsz 2 pontért |
KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY) A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik. |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY) A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla. |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
Erő: | 14 | Szint: | 10 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 86/86 év |
Egészség: | 12 (14) | Életpont: | 132/132 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 17 | Varázspont: | 79/61 | Pénz: | 155 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 10 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,69 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 981 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 8 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. vadászat: | 4 |
10. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve) |
3.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 11, 12. |
Összsúly: 46.90 kg | Megterheltség: 123% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 2 | kaja (#2) | 2 | mérgezett tüske (#23) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
3 | fáklya (#36) | 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
4 | víz (#27) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-23 | |
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|