Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 3. 9h:35' EZ A 57. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD 58. játékheted kezdete: dec. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3361 SZÁMLA : XXXX |
tk 69 |
kno 3 7 | képesség-növelés 3 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a rőtmanó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rőtmanó bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a rőtmanó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rőtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
f 26 | kísérletezel a 26. tárggyal |
fl 8 | lopsz a 8. fajúaktól |
fl 7 | lopsz a 7. fajúaktól |
fl 6 | lopsz a 6. fajúaktól |
fl 5 | lopsz az 5. fajúaktól |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrös pók testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szőrös pók testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szőrös pók hasadba mélyeszti. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Magad mögé lököd a pitiáner tintacsiga trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő szőrös pók trófeát. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [50,7] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a pókvadász nyakát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a pókvadász bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [51,7] A terep továbbra is sűrű erdő. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebesített pókvadász lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével végigvágod a pókvadász testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
47 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gorombilla szőrös karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a gorombilla nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A színes dözmöng meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dözmöng szivet. 26 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [53,8] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [55,104] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woor-antilop közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a woor-antilop nyakát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 69 | elkészíted a 69. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a drótszőrű pincsi jobb hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével megcsapod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 9 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért |
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY) Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül. |
TATU DOB (234. TÁRGY) Ha kettévágod a kemény héjú amnioszt egy kőkéssel, kiszárítod, majd egy vadász tatu bőrt feszítesz rá, kiváló dobot készíthetsz. Mindez 10 TVP-be kerül. Ezután bármikor, ha kedved tartja, nekiállhatsz dobolni a H 234 paranccsal. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-t szánsz erre a látszólag fölösleges időtöltésre. |
VADÁSZ VARKAUDAR (108. SZÖRNY) A vadász varkaudarok alacsony, rejtőzködésre, lopódzkodásra, hátbatámadásra kiképzett lények. A varkaudar hierarchiában alacsonyan állnak, alattuk csak a közönséges varkaudarok vannak. Holott, bár fegyverzetük és páncélzatuk elég gyenge, fegyverekhez való szakértelmük hírhedt - minden páncélnak, védekezésnek megtalálják a gyenge pontját. A vadász varkaudarok közkedvelt helye a sűrű erdő és a labirintusok mélye. |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY) Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál. |
CSONTKULCS (74. TÁRGY) Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY) Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül. |
Erő: | 20 | Szint: | 8 | Merészség: | 3/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 117/46 | Jellem: | gonosz (11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 25/6 | Pénz: | 111 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 9 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 2 |
lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. lopás: | 8 (+7) |
4. mászás: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 15 |
7. teológia: | 1 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 6 |
10. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
lopsz az alakváltóktól (7) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a trolloktól (5) bármit |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
Összsúly: 43.48 kg | Megterheltség: 72% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
5 | drótszőr (#37) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | tatu ködmön (#255) |