34. forduló, 36. forduló, Ebenezer Scrooge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 8. 15h:03'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3315
SZÁMLA : XXXX

EBENEZER SCROOGE KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-11] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

ep 146 50 építed a 146. tárgyat 50 pontért
Nekilátsz az építkezés folytatásának. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Már félig készen van az oltár. 37 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 123.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bakkura csizmát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 113.]

kt 96 elkészíted a 96. tárgyat
Legyártottál 1 bakkura csizmát. [36 pontot használtál fel, van még 77.]

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Felhúzod a bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[16,-12] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Felfedeztél egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő legyengült karmazsin huhogó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó bal oldalát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 2 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 4 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner alpesi tehén trófeát, és diadalmasan beszerzel egy karmazsin huhogó trófeát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy zombi áll veled szemben.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a zombi rotható húsát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy zombi.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Eldaran karkötőjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 56 (limit: 255), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5660.
Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [16,-13] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy autentikus vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [16,-14] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sóhajtó dorony. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 53.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Kemény, mégis sokan gyúrják
Nehéz, mégis sokan hordják
Ritka, mégis sokan bányásszák.
[5 pontot használtál fel, van még 48.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[15,-15] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy tintacsiga nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a tintacsiga testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sörényes ubuk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [15,-16] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy phua-kúpot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy bolhakutya. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bolhakutya fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jó lenne valami kaját keresni. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [16 pontot használtál fel, van még 32.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Egynek túl sok tartani, de ha kettőnél több bírja, megszűnik annak lenni, ami.
[5 pontot használtál fel, van még 27.]

m 8 mozogsz északra
[15,-17] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ork sámán volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Észreveszel egy halálbokort. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. [8 pontot használtál fel, van még 19.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip! (ld. enc.)

Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a topránypolip testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a topránypolip jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 5.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 9 501 energia fejlesztése 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-3 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 179 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet).

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

KARAKTERLAP

Ebenezer Scrooge, egy hosszú ősz hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Leah híve vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 13 (14) Szint: 11 Merészség: 1/4 Magasság: 185 cm
IQ: 16 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 9 Menekülés: 35 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 11 Életpont: 146/127 Jellem: gonosz (6) Tul. pont: 1
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 139 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 18/9
Eddig összesen 240 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 260 TP-t kaptál. Jelenleg 21 604 TP-d van. A következő szinthez még 3 396 TP szükséges. Trófeáid: karmazsin huhogó, mutáns pók, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10/54 (+28%) ütőfegyverek: 9/0 (+15%) lőfegyverek: 13/30 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
56,10 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 166 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/57 (+44%) 2. nyomkövetés: 9/16 (+52%) 3. mászás: 2/42 (+11%)
4. csapdakészítés: 3/12 (+4%) 5. csapdaészlelés: 1/19 6. gyógyítás: 16/87
7. titkosírás: 2/37 8. felderítés: 2/57 (+14%) 9. vadászat: 1/103
10. bányászat: 5/55

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
technokolin (#50), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 21, 22, 25.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1068 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 2 * bronzsisak (#88) 1 mászókarom (#78)
1 * sárga erőöv (#276) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249)
1 * csontkés (#11) 1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 szöges bunkó (#8) 1 tolmokov-koktél (#351) 2 ubuk dobónyíl (#138)
7 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ametiszt medál (#275) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 1 gyöngysor (#192) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 * koponya szimbólum (#139) 2 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74) 1 ezüst kulcs (#184)
3 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75)
1 tatu dob (#234) 1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 14]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bordacsont (#16) 4 dözmöng szív (#122) 23 drótszőr (#37)
8 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
2 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130) 3 kavadu lebeny (#24)
1 lapockacsont (#33) 36 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
4 mandibulapenge (#125) 1 moa rubin (#379) 1 mocsári penke (#148)
2 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 8 pirkit (#153)
2 pular kristály (#239) 1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
6 smirglilevél (#29) 19 sünmedve tüske (#14) 3 surranó kígyó bőr (#47)
1 szivárványszív (#1529) 1 tükör (#43) 4 varányszem (#30)
1 vasérc (#152) 4 vízionár szem (#102)

Összsúly: 45.41 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bakkura bőr (#95) 5 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bordacsont (#16)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 evaporőr háj (#105) 1 huhogó bibe (#332)
3 kaja (#2) 5 tinta (#101) 7 ubuk tüske (#131)
20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

14 15 16 17
-18
-17
-16
-15
-14
-13
-12
-11
-10
(15,-17) ork sámán (#345), Sheran rúnaköve, mély kút (#93), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), topránypolip (#86)
(15,-16) evaporőrök (#69), phua-kúp (#372), 49. jellempróba, bolhakutya (#17)
(15,-15) Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tintacsiga (#74), sörényes ubuk (#89)
(15,-11) a 22. labirintus bejárata
(16,-14) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372), sóhajtó dorony (#112)
(16,-13) rájanyék (#58)
(16,-12) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), karmazsin huhogó (#185), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek