34. forduló, 36. forduló, Kate Lotte összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 26. 12h:30'
EZ A 54. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
55. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX

KATE LOTTE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,62] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+61 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) A lottó 700. hetének nyerőszámai: 11, 20, 21. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

v 23 elmormolod a 23. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 167.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 162.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 811 kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

f 50 kísérletezel az 50. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz királyi koronát. (ld. enc.) 399 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 152.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +41 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[80,61] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [79,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Yanó. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sullár testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár jobb oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a sullár nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 128.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[77,60] A bozótost dombság váltja fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Amos Kaelpyrral. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy gránit szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy ragyás burástya trófea és egy bibircsók-óriás trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított garokk. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [76,60] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy tüsi aranyhajú, csillogó szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Chara-din követője. Egy féregíz nyakpántot, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy kocsmai verekedő trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Bár nem Rajtad múlik, de a másik viselkedéséből úgy tűnik, hogy a harc elkerülhetetlen.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled megveti a lábát, és hosszú íjjal Rád lő. Teli erőből bogyógránátot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bogyógránát. Alaposan megsorozod a kobudera jobb lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéke átfúrja a bal oldaladat. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával párszor megpöccinted a kobudera fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera többször kegyetlenül megüti a testedet. Valamilyen fura harcművész-technikát használt. (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}


Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 112.]

rm 1526 156 50 rombolsz az 1526. tárggyal a 156. tárgyat 50 pontért
Ütőfegyvereddel nekiállsz vandálkodni. Hamarabb kifulladsz, mintsemhogy a tökéletes rombolást elérnéd. [A teljes pusztításhoz még kb. 12 TVP-t kell elköltened.] (+5 gonoszság.) [50 pontot használtál fel, van még 62.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[75,60] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Kevés hó szitál. Találsz egy mély szakadékot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Macskaszemű Marion. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy kopasz, kék szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy quwarg szabotőr trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy garokk a hátasa. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Összeismerkedtek. Az ő neve Romold Thralk. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [74,60] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő legyengült emberevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az emberevő testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted az emberevő bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bíbor szulfagor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a bíbor szulfagor bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+7 életerő.) Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Látsz egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [39 pontot használtál fel, van még 23.]

fa 210 5588 5
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

fa 104 5588 1
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[72,59] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló jobb karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Leah követője. Egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy sullár trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shadow of Anubis. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [73,59] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [16 pontot használtál fel, van még 7.]

be 684 20 7 bemész a 684. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, a padlás is megfelelő lesz. A kocsmáros azt mondja, hogy van hely odafönt bőven. Kiperkálod a fizetséget, 5 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. A padlás kellemes, a sarokban egy leselejtezett acélkolosszus őrködik. Választasz egy üres szalmazsákot, ahol elalhatsz. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 12, 11.
A vacsora szegényes, híg levest kapsz, majd tökfőzeléket. Egy pohár olcsó bort is felszolgálnak. Teli gyomorral caplatsz fel a padlásra, ahol az acélkolosszus vigyázó tekintete mellett hamarosan mélyen alszol. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIRÁLYI KORONA (338. TÁRGY)
Hatalmad szimbolizálására félelmetes fegyvereknél, erős páncéloknál és drága ékszereknél is alkalmasabb lenne egy valódi királyi korona viselése. Erre megfelelő fém csakis az arany lehet, ebből pedig pontosan kétszázötvenet kell beolvasztanod egy olvasztókemencénél. A művelethez természetesen kőkalapácsra, és megfelelő szakértelemre (8-as bányászat) is szükség van. Hogy ne legyen túl egyszerű a munka, díszítsd egy tucatnyi fekete gyönggyel! A királyi korona elkészítéséhez a KT 338 parancsot kell kiadnod, 120 TVP-ért, ugyanis a minőségi ékszer elkészítése sok időt kíván. Mivel a korona elkészítésekor aránylag sok, nem újrafelhasználható hulladék keletkezik, ezért az unkreáció varázslattal legfeljebb 125 arany nyerhető vissza. A koronát a KF 338 paranccsal teheted a fejedre (sisak helyett). Védekezést nem ad (csak méltóságot).

DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

KARAKTERLAP

Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hűséges követője vagy. Ez a 35. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 13 Merészség: 7/7 Magasság: 163 cm
IQ: 24 (26) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 Életpont: 159/55 Jellem: gonosz (28) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 165/68 Pénz: 363 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 186 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2110 TP-t kaptál. Jelenleg 38827 TP-d van. A következő szinthez még 9173 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, fémbontó szójer, dombi yeti. A 26. fordulódban 972 arany került a bankszámládra. 1059 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 14 dobófegyverek: 11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 9 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 8 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manaelementál (#290)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> gigaféreg lárva (#7037)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist!
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bogyógránát (#430) 2 kaja (#2) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 dorony tüdő (#212)
1 sullár hólyag (#168) 2 szulfagor agyar (#677) 21 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130), Shadow of Anubis (1035. kalandozó)
(73,59) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), emberevő (#119), bíbor szulfagor (#358)
(75,60) mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), Romold Thralk (3471. kalandozó)
(76,60) világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), egy kobudera férfi
(77,60) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), Amos Kaelpyr (3338. kalandozó)
(78,60) sullárok (#101), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tetemember (#123)
(79,60) patak, oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), sóhajtó dorony (#112)
(80,61) 46. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), oltár

Üzenet küldése a karakternek