34. forduló, 36. forduló, Féleszű Ulf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 7. 12h:03'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: aug. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1046
SZÁMLA : XXXX

FÉLESZŰ ULF KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,11] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+5 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Ez a feladat túl kemény dió a számodra! (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 193.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy dobóhálót. (ld. enc.) 101 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 183.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 183.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[47,12] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a gorombilla bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gorombilla meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lapockacsontot. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy sírlidérc.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval párszor megpöccinted a sírlidérc fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sírlidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [46,13] Az erdőt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod a süvítő rája testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a süvítő rája farkát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,13] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. (ld. enc.) Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a púpos burástya testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Szöges bunkóval megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy láplidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 153.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [5 pontot használtál fel, van még 148.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[44,14] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Gatin városa innét északra fekszik. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " E síkságon zárták be Ghalla hős kalandozói Chara-din utolsó dimenziókapuját " Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a piromenyét fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt mágus ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 138.]

kt 39 1 elkészíted a 39. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 zárnyitó készletet. Van már némi sejtésed arról is, hogy hogyan kell használni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 118.]

d 40 2 eldobod a 40. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kis vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[43,14] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Felfedeztél egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy csontlepke. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a csontlepke testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy élőholt mirg.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 209 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy bőrpáncélt, egy bronzsisakot és egy sárga erőövet visel. Felszerelését egy kaffogó hebrencs trófea és egy gyilkos sallank trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy rákpajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [42,14] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy bolhakutya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a bolhakutya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a bolhakutya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A bolhakutya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 14 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy szintszívó volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [41,15] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy színes dözmöng nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a színes dözmöng bolyhos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a színes dözmöng jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a színes dözmöng. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A színes dözmöng összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrös pók. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a szőrös pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[30 pontot használtál fel, van még 88.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[40,16] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ó! Hiszen ez egy quwarg harcos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás csontváz volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 78.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 77.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 176 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY)
A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent.

ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

KARAKTERLAP

Féleszű Ulf, egy kopasz, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Sheran követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 35. fordulód.

Erő: 17 Szint: 11 Merészség: 5/3 Magasság: 118 cm
IQ: 13 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 11 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 18 (20) Életpont: 158/158 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 2
Szerencse: 21 Varázspont: 28/4 Pénz: 381 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 7/5
Eddig összesen 204 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 228 TP-t kaptál. Jelenleg 17 373 TP-d van. A következő szinthez még 7 627 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, uzbány, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 7/69 (+10%) ütőfegyverek: 12/64 (+40%) lőfegyverek: 11/76 (+20%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
40,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 58
Legfeljebb 10 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 20 időszaki: 20

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 747 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/41 (+88%) 2. nyomkövetés: 7/99 (+70%) 3. mászás: 3/58
4. csapdakészítés: 1/16 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/5 6. gyógyítás: 19/26
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 1/12 (+6%) 9. teológia: 1/31 (+9%)
10. szörnyismeret: 1/0 11. zárnyitás: 1/0 (+100%) 12. vadászat: 2/91
13. bányászat: 5/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 30 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 170, 171.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 38 (limit: 1015), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3865.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1315 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72) 1 * varkaudar páncél (#294)
Fegyverek és lövedékek
2 csontpálca (#329) 1 csontszablya (#64) 1 ezüstshuriken (#327)
20 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) >1 kőkés (#6)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 * parittya (#18) 1 * rövid kard (#171)
1 * szöges bunkó (#8) 1 vas dobónyíl (#189) 2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ametiszt medál (#275) 1 borostyán függő (#162) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
2 fáklya (#36) 4 kaja (#2) 1 kötél (#92)
17 krónika (#1725) 1 manakristály (#500) 1 ork csodaszer (#1228)
1 + tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 + kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 uzbány csőr (#169) [benne 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 9]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 1 dözmöng szív (#122)
2 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41)
1 gyíkfű (#201) 6 gyöngymangó (#135) 1 lapockacsont (#33)
23 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 4 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70)
2 smirglilevél (#29) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tükör (#43)

Összsúly: 37.15 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 drótszőr (#37) 1 kaja (#2) 8 kerek kő (#19)
2 kis vaskulcs (#40) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 dözmöng szív (#122)
1 lapockacsont (#33) 2 madártoll (#112) 2 pirkit (#153)
3 ugh méreg (#166) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
10
11
12
13
14
15
16
17
(40,16) quwarg harcos (#201), Tharr oltár
(41,15) színes dözmöngök (#78), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), szőrös pók (#100)
(42,14) Tharr oltár, bolhakutya (#17)
(43,14) gumifa (#38), oltár, csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), egy törpe férfi
(44,14) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, piromenyét (#99)
(45,13) mínosz-kúp (#178), 2. jellempróba, Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), púpos burástya (#92)
(46,13) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), Sheran oltár, süvítő rája (#113)
(47,12) gorombillák (#38), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek