Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 12. 9h:08' EZ A 508. JÁTÉKHETED, 349. FORDULÓD 509. játékheted kezdete: júl. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 24 |
* 1. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megvágod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. Véres nyál csordul ki a törpemammut száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot |
* 3. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 7. KP: | használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
a 123 5300 10 | átadod a 123. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
a 1549 4718 1 | átadod az 1549. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 264 4718 1 | átadod a 264. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
a 360 4683 3 | átadod a 360. tárgyat a 4683. kalandozónak (3 darabot) |
aa 239 226 328 | átadod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 328. tárgyat |
a 214 5230 10 | átadod a 214. tárgyat az 5230. kalandozónak (10 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az aurapollátor bal lábát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az aurapollátor jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor nyakát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal súrolod az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az aurapollátor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 remák szivet. 1630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 25, gyógyulás: 32, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [366,70] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Mozgást észlelsz oldalról. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy káoszbajnok. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [367,71] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Találsz egy nekrofunt. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy méregelementál ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A balkezes gyűrű védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír jobb lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír bal lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 2033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 44, gyógyulás: 40, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [369,73] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy méregelementál. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [370,74] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy zombi mester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel jól megszurkálod a zombi mester testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan kutyafejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Tguarkhan kutyafejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Tguarkhan bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP]. 1736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 118, gyógyulás: 39, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [372,76] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit.
(Továbbmész...) [373,77] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 434.]
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 8. BP: | imádkozol |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 21 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért |
EXTRA FŰSZERKEVERÉK (1686. TÁRGY) Miközben arról beszélgettek az elffel, hogy a Sötét Földön mik is az ehető állatok, észreveszel egy fűszeres zacskót. A belőle áradó illat viszont semmilyen fűszernövényre nem emlékeztet. Kérdésedre az elf azt válaszolja, hogy ez az ő saját fűszerkeveréke, amit a Sötét Föld növényeiből, illetve állatainak csontjából és hasonlókból készít. Nem egyszerű, mert sok dolgot, ha nem megfelelően kezelsz, akkor mérgező marad. Viszont ebből a fűszerből sokkal kevesebb kell az ételbe, így egy közepes méretű zacskó akár évekig is eltarthat. Pár errefelé nehezen beszerezhető dologért cserébe ad neked egy nagyobb adagot, és az elkészítésének receptjét is elárulja, hogy tudd pótolni a fogyó készleteidet. [Ez játéktechnikailag azt jelenti, hogy ha a birtokodban van a különleges fűszerkeverék, akkor az helyettesíti a fűszerkeveréket a főzések folyamán, és soha nem fogy el.] Amit cserébe kérne az mindössze egy liumbe bimbó, egy etra hályog és egy Morgan kristálya. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 38 | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 41 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 37 | Védekezés: | 62 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 9/9 év |
Egészség: | 35 (37) | Életpont: | 359/254 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 48 (49) | Varázspont: | 520/363 | Pénz: | 150 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/5 | Pszi pont: | 170/211 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 22/88 (+14%) |
vágófegyverek: | 23/80 (+1%) | ütőfegyverek: | 13/88 | lőfegyverek: | 22/76 (+8%) |
dobófegyverek: | 14/16 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/97 (+50%) | 2. nyomkövetés: | 56/55 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 13/98 | 5. csapdakészítés: | 24/9 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/67 |
7. gyógyítás: | 56/91 | 8. titkosírás: | 15/24 | 9. felderítés: | 42/43 |
10. szörnyidomítás: | 11/58 | 11. teológia: | 36/32 (+8%) | 12. taumaturgia: | 21/99 |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/8 | 15. zene: | 62/76 (+30%) |
16. szörnyismeret: | 24/57 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 32/23 | 21. úszás: | 16/53 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | pular kristály (#239) | 3 | quwarg tojás (#360) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
60 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) |