Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 6. 9h:12' EZ A 503. JÁTÉKHETED, 348. FORDULÓD 504. játékheted kezdete: jún. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | t. energia kisütése: 324 |
ff 364 181 568 | felt. fegyverváltás: 364 181 568 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
hh 313 504 1253 | használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Tguarkhan nyakát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő. 1736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 124, gyógyulás: 39, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [363,61] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat Chara-din fattya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (7 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 119, gyógyulás: 96, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [362,61] Félig kiégett területen vagy. A halott pusztaság gyászát itt már jóval gyakrabban törik meg kisebb bokrok, zöld növények. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy árnylord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aurapollátor testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor pöthedő háját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod az aurapollátor bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor pöthedő háját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal súrolod az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 remák szivet. 1630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 22, gyógyulás: 28, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [360,63] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tone Zangief orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Mozgást észlelsz oldalról. Ráismersz a lényre. Egy csapat Chara-din fattya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 123, gyógyulás: 92, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
h 313 | használod a 313. tárgyat |
pbe 9999 | beraksz a bankba 9999 aranyat |
pki 100 | kiveszel a bankból 100 aranyat |
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
h 1 50 20 | használod az 1. tárgyat |
bb 1 10 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan nyakát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Tguarkhan testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 gyöngymangó és egy pular kristály. 1736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 114, gyógyulás: 34, összesen: -80 ÉP}
(Továbbmész...) [362,66] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy Tguarkhan közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan jobb oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mancsával a Tguarkhan megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 78, gyógyulás: 19, összesen: -59 ÉP}
(Továbbmész...) [363,67] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac mögé bújsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy pszi elementál lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 277.]
ek 324 | t. energia kisütése: 324 |
at 5003 30 | TU-t adsz át az 5003. kalandozónak 30 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
v 84 115 | elmormolod a 84. varázslatot |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut ormányát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut jobb hátsó lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 8. BP: | imádkozol |
Erő: | 38 | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 41 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 37 | Védekezés: | 62 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 9/9 év |
Egészség: | 34 (36) | Életpont: | 358/149 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 48 (49) | Varázspont: | 520/183 | Pénz: | 90 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 170/205 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 22/74 (+22%) |
vágófegyverek: | 23/79 (+4%) | ütőfegyverek: | 13/88 | lőfegyverek: | 22/68 (+14%) |
dobófegyverek: | 14/12 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/47 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 56/55 (+20%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 13/98 | 5. csapdakészítés: | 24/4 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 5/67 |
7. gyógyítás: | 56/91 | 8. titkosírás: | 15/24 | 9. felderítés: | 42/43 |
10. szörnyidomítás: | 11/58 | 11. teológia: | 36/24 (+19%) | 12. taumaturgia: | 21/99 (+1%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/8 | 15. zene: | 62/46 (+30%) |
16. szörnyismeret: | 24/57 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 32/23 | 21. úszás: | 16/53 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
436 | arany (#50) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 11 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sötét tekercs (#535) |