Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 7. 9h:27' EZ A 353. JÁTÉKHETED, 348. FORDULÓD 354. játékheted kezdete: szept. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 195 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy ezüst karkötő. 1452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 206, gyógyulás: 34, összesen: -172 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
hh 1253 473 1534 | használod az 1253. tárgyat a 473. tárgyat az 1534. tárgyat |
Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kisebb quwarg isten bal vállát. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy aranylánc, 2 gyöngymangó és 2 arany papi karkötő. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 368, gyógyulás: 114, összesen: -254 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus fejét. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és 2 sáfránypor. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 129, gyógyulás: 47, összesen: -82 ÉP}
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 564 821 533 | kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat a 821. tárggyal az 533. tárgyat |
kf 560 464 527 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat a 464. tárggyal az 527. tárgyat |
vv 209 11 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (6 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 81, gyógyulás: 140, összesen: +59 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 16, gyógyulás: 32, összesen: +16 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (7 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 15, gyógyulás: 92, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [144,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy áeratikus hasnyák. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák fejét. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák jobb vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák elhibázza az ütést csápjával. Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 198 146 35 | elmormolod a 198. varázslatot |
[146,35] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
kt 313 8 | elkészíted a 313. tárgyat (8 darabot) |
ek 7 6 4 | t. energia kisütése: 7 6 4 |
be 90 | bemész a 90. titkos labirintusba |
kf 475 467 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 467. tárggyal |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál farkát. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ajaj! 5 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel teljesen átdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2350 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál lord testét. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a pszi elementál lord bal lábát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel meghorzsolod a pszi elementál lord ködlő zsumókját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-5 pszi pont.) (-3 TU.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pular kristály és 2 borostyán függő. 4201 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 9, gyógyulás: 68, összesen: +59 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár jobb oldalát. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 102, gyógyulás: 105, összesen: +3 ÉP}
ek 7 22 4 | t. energia kisütése: 7 22 4 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a dehidrátor testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A dehidrátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A dehidrátor farkával melletted a levegőbe suhint. A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1194 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 46, összesen: +46 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
243 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélység fattya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
357 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 5, összesen: +1 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris bal oldalát. (6 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel felnyársalod az élőholt tigris jobb vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt tigris bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [143,38] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.
(Továbbmész...) [142,39] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester bal vállát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 56, gyógyulás: 21, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 64, gyógyulás: 28, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy nagyobb vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a nagyobb vércápa uszonyát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 45, gyógyulás: 27, összesen: -18 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 66, gyógyulás: 27, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 45, gyógyulás: 34, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy nagyobb vércápa!
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa bal oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 61, gyógyulás: 35, összesen: -26 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 56, gyógyulás: 35, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 36, gyógyulás: 36, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy nagyobb vércápa!
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
980 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 39, gyógyulás: 29, összesen: -10 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a purifikátor császár testét. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 702, sebződés: 44, gyógyulás: 126, összesen: +82 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ravasack vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
a 264 3588 4 | átadod a 264. tárgyat a 3588. kalandozónak (4 darabot) |
aa 135 26 | átadod a 135. tárgyat a 26. tárgyat |
a 348 2257 2 | átadod a 348. tárgyat a 2257. kalandozónak (2 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel szőrös testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel felnyársalod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1505 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 16, gyógyulás: 26, összesen: +10 ÉP}
bpk 6 | bef. parancs kivétele: 6 |
bpk 5 | bef. parancs kivétele: 5 |
kf 821 453 533 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 453. tárggyal az 533. tárgyat |
szk 778 393 765 | keresed a 778. szörnyet a 393. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
GRÁNÁTLÖVEDÉK (526. TÁRGY) A moa stukihoz moa töltő segítségével különlegesen brutális, robbanó lövedéket készíthetsz. Ehhez a moa töltőn kívül egy ramit kőre és egy pirkitre van szükség. Add ki a KT 526 parancsot 2 TVP-ért! A gránátlövedék sebzése 8D6+4, és persze csak egyszer használható. Használatához a KF 413 526 parancsot add ki. |
KYORG KÖPENY (741. TÁRGY) A rejtélyes kyorgok számos varázstárgyat készítettek, amelyet az esthariak sosem voltak képesek utánozni. Ez az ezüstösen csillogó, vörös és kék szálakból szőtt köpeny védettségedet 6-tal, egészségedet, ügyességedet és MXTU-dat 3-mal, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Amikor magadra öltöd (HA magadra öltöd, mert 30.-nál alacsonyabb szintű kalandozónak ez nem fog sikerülni), lelki szemeid előtt életre kel a sötét labirintusrendszer, amelyet az egykor nagyhatalmú kyorgok népesítettek be. Csuklyás alakok sietnek mindenfelé, elővillan egy-egy zöld szemű, hosszú agyarú pofa. A zöld szemek mélyén különös intelligencia csillog... |
ÉJVADÁSZ BUNDÁJA (850. TÁRGY) Ha legyőzöd Éjvadászt, hozzájuthatsz ébenfekete tigrisbundájához, melynek simasága a legdrágább selymekét is felülmúlja. Sajnos ez a bőrfelület eléggé sérülékeny, így nehéz ép bundához jutni, de egy kapzsi kereskedő minden bizonnyal óriási összegeket fizetne kitartásodért. |
GYÉMÁNT KARPEREC (728. TÁRGY) Csodaszép ékszer ezek az apró gyémántokkal berakott ezüst karperec! Bár mágikus képességgel nem bír, egy magára valamit is adó dáma vagy lovag öltözékének nélkülözhetetlen kelléke. |
Erő: | 53 (72) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (61) | Támadás: | 46 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (52) | Védekezés: | 100 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/60 év |
Egészség: | 46 (52) | Életpont: | 554/738 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 52 (61) | Varázspont: | 1872/586 | Pénz: | 9585 arany | Kép. pont: | 45 |
Tudatpont: | 21/4 | Pszi pont: | 196/266 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 54 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/80 (+48%) | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 44/89 (+15%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/73 | lőfegyverek: | 8/98 |
dobófegyverek: | 37/10 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 954 időszaki: 74 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 85/82 (+25%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 20/47 | 5. csapdakészítés: | 18/15 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 13/71 (+12%) |
7. gyógyítás: | 16/63 | 8. titkosírás: | 14/12 | 9. felderítés: | 28/44 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 88/72 (+558%) | 12. taumaturgia: | 104/97 (+1314%) |
13. szerencsejáték: | 9/32 | 14. versengés: | 18/73 | 15. zene: | 3/0 |
16. szörnyismeret: | 39/71 (+34%) | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 16/86 |
19. vadászat: | 7/43 | 20. vitalitás: | 4/54 | 21. bányászat: | 25/20 |
22. úszás: | 9/34 (+459%) | 23. csapatmunka: | 2/26 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (100,44,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) | mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) |
Symulf rúnája (#182) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fiatalság itala (#473) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | ragasztó (#83) | 4 | remák szív (#264) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 6 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
504 | arany (#50) | 2 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranylánc (#191) | |||
2 | borostyán függő (#162) | 1 | csalánvirág (#582) | 8 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | gyémánt karperec (#728) | 7 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa jádekő (#382) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 3 | pszi kő (#248) | 2 | púderkő (#119) | |||
4 | pular kristály (#239) | 5 | purifikátor háj (#269) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 1 | szem szimbólum (#142) | 5 | szent jogar (#150) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 45 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) |